Camping La Ventouse

Camping La Ventouse
8,7

36 reviews over Camping La Ventouse in het Nederlands

Anders

Prima week vakantie gehad met een mooie rustige plek in de

Paul
12-8-2018

Prima week vakantie gehad met een mooie rustige plek in de schaduw.

geweldige familievakantie

Hélène
10-8-2018

Vertaalde review

heb opnieuw een geweldige vakantie thuis. verander niet.

Welk geluk!

Hélène Brun
6-8-2018

Vertaalde review

Een warm welkom in een prachtige omgeving. La Ventouse combineert kwaliteitsdiensten met behoud van een vriendelijke en familiale sfeer!

Welk geluk .....

Goede ervaring

Marie
3-8-2018

Vertaalde review

Het personeel van de camping: uitstekend onthaal, glimlach en sympathie

Ecolodge erg schoon, slechts één spijt, de passage van de auto's aan het begin van de nacht en de nachtelijke geluidshinder buiten de camping.

Mooie kaarten

Natacha
2-8-2018

Vertaalde review

Alleen voor de setting, de plaats is het waard. Het is kalm, ontspannend. Onze trailer (Andalusisch) heeft volgens ons de beste locatie van de camping. De trailer heeft zijn charme, hoewel intern het meer lijkt op het opnieuw ontwikkelen van een mobiel huis. Het terras beschut door de dennen is top en het team is behulpzaam en glimlachend.

Rustig, behalve dat !!!

Florent
2-8-2018

Vertaalde review

Zeer goed, dicht bij de haven en het centrum te voet. Lawaai van andere camping toren schuld alleen maar grote fout het weekend is echt heel slecht

Super weekend maar te kort

Sophie
30-7-2018

Vertaalde review

Een geweldige omgeving dicht bij alles.

Sanitaire top echt heel schoon en een zeer warm welkom

Ik kan niet wachten om terug te gaan

Zie je volgend jaar

Vincent
30-7-2018

Vertaalde review

De natuurzijde van deze camping is erg mooi. Het team is erg gastvrij. De toiletten zijn schoon. Afspraak wordt gemaakt voor volgend jaar.

Vertaalde review

Thuis op het moment van boeken en ter plaatse zeer aangenaam en zelfs tijdens het verblijf door het kruisen van medewerkers van de camping die altijd een vriendelijk woord en een glimlach hebben.

Een familiecamping als ik van ze hou, dicht bij alles te voet, nog steeds veel sites voor caravans (het wordt zo zeldzaam!)

Een zwembad groot genoeg voor ons (we zijn niet op zoek naar gigantische waterruimtes) en nooit overbelast.

Entertainment voor jong en oud zeer vriendelijk en gevarieerd.

Een familiecamping waar mensen elkaar helpen, hallo zeggen en vrienden maken, en die overdag en 's nachts kalm blijven, zodat je in slaap kunt vallen met de geluiden van de natuur.

Camping zeer schaduwrijke en ik waardeer vooral in tijden van hoge temperaturen, de schaduw ons toegestaan ​​om niet te veel te lijden in de caravan.

We hebben besloten dat we volgend jaar terugkomen met onze ogen dicht!

vakantie sper

Xavier
21-7-2018

Vertaalde review

kamperen heel goed, schaduwrijke locatie, zeer rustig, zeer goede ontvangst

het ontbrak gewoon een kamer met groot scherm voor het wereldkampioenschap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ventouse in Jard sur Mer( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ventouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.