Camping Capfun Les Ecureuils

7.5Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Jard sur Mer( Vendee)

7.5Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Ecureuils voor je op een rij gezet:

64 reviews over Camping Capfun Les Ecureuils

• 8Aliejet Van der Zee03-05-2019

Heerlijk vertoeven in de meivakantie!

Wij zijn een weekje in de meivakantie hier geweest. Het is een camping met alleen maar stacaravans. Voor in de zomer niet ons ding, maar qua prijs en voor het weer was het in mei prima vertoeven. Vriendelijk personeel, nette en schone ingerichte stacaravan, binnen en buiten zwembaden verwarmt(in zomer 2019 komen er twee nieuwe glijbanen bij), 's ochtends brood halen op de camping, snack corner, 5 min. met de auto naar Super U. Strand vlakbij, maar ga je een stukje met auto zijn er veel mooiere stranden. Een dagje naar Les Sables d'olonne geweest, een dag fietsen gehuurd en langs de kust gefietst. Zijn allemaal speciale fietspaden aangelegd. En wat toch wel een hoogtepunt van deze vakantie was: attractiepark Puy du Fou. Verder prima camping in het voor of naseizoen, maar in de zomer zou ik hier niet snel naar toe gaan.

Met oudere kinderen

• 2018
    8judith05-09-2018

Fantastische vakantie gehad.

Wij hebben het zo super gehad op deze camping. Met kinderen van 10, 8 en 5,5 jaar oud. Goed zwembad met wel ligbedden en stoelen. Verwarmd dus kan je er altijd in. Strand op loopafstand zijn rotsen waar onze kinderen weer super leuk op zoek gingen naar bijzondere beestjes. Stukje verder op zandstrand. Het strand waar wij voor kozen was 8 min met de auto en vervolgens een super mooie wandeling door het bos en dan het zandstrand met weer aan de zijkant van die rotsen dus weer beestjes zoeken maar ook weer kunnen bodyboarden bij het zandstrand. Animatie was in het Frans maar daarvoor ga je immers op vakantie naar Frankrijk. Als ik één puntje van kritiek mag geven zijn de stacaravans die best dicht op elkaar staan. Wij hadden super mazzel dat wij de laatste van de rij hadden dus uitzicht op het bos. Zo blij was ik daarmee. Kortom een aanrader.

• 8Steffan Strijker04-09-2018

Leuk.

Leuk park met zeer schone huisjes. Te weinig ligbedden waardoor je vaak op een stoeltje moet zitten. Het strand vlak bij de camping is erg rotsachtig, voor een mooi strand moet je +/- 8 minuten lopen. Verder vonden wij dat de auto's behoorlijk hard over het park reden, hier mogen ze wel iets aan doen. Animatie is alleen in het Frans, niet te verstaan dus. Ze organiseren wel erg veel op dit park, dat is hartstikke leuk dus. Leuk kasteeltje bezocht / hoofdstad van de Vendee (La Roche-sur-Yon) bezocht / Sables d Olone bezocht (mooie strand + boulevard) / lokale markt in Jard Sur Mer is ook een aanrader.

• 8Eetgelegenheden

• 6Maria29-07-2018

Niet mijn definitie van relax vakantie

Op zich een prima vakantiekamp, maar bij vakantie denk ik ook aan lekker luieren, zwemmen en zonnen bij een fijn zwembad. In tegenstelling tot de foto's op de website is er geen zonnebedje te vinden en moet je het met plastic stoeltjes doen. Het waterpark is overigens geweldig maar brengt tevens een luidruchtige krioelende mensenmassa met zich mee. Gelukkig is er een strand in de buurt en wijken we daar nu naar uit om te relaxen en gaan we aan het einde van de dag nog twee uurtjes met onze zoon naar het zwembad, want voor hem is het natuurlijk een Walhalla. Omdat ons kind een echt waterratje is, is dit bij elkaar zeker niet mijn idee van de ideale gezinsvakantie. Verder zijn er leuke dingen om te doen in de buurt en is het een verzorgde camping met aardige medewerkers.

• 2017
    9de cockies11-09-2017

mooie knusse camping met superzwembad

camping is krap opgezet... maar wij vonden dat niet vervelend

• 10Staat v/h sanitair

• 8Joke25-08-2017

Het zwembad maakt het leuk

Camping met enkel stacaravans; Andere sfeer dan camping met ook tenten en tourcaravans.Kleine plekken, weinig parkeerruimte, smalle weggetjes. Ook openbare ruimtes allemaal wat krap bemeten. Caravan was schoon en compleet ingericht. Het zwembad was voor kind van 7 helemaal het einde!! Verwarmd, dus ook bij iets frisser weer gewoon z wemmen. Animatie aanwezig maar alleen Franstalig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 6Fun family07-08-2017

Nooit meer....

Ben niet snel ontevreden maar deze camping is echt vreselijk. Het is een chaletpark waar de chalets ontzettend dicht op elkaar staan. Ook de voorzieningen als voetbalveld, basketbalveld, midgetgolf en speeltuin zijn in een paar vierkante meter gepropt. Animatie is volledig in het Frans....er wordt totaal geen rekening gehouden met Nederlanders. Het plaatsje Jard sur Mer is leuk en op loopafstand maar het strand is altijd eb op tijden dat zwemmen leuk is en er zijn alleen stenen. Verderop in Tranche sur Mer is het vele malen gezelliger en mooiere stranden. Het zwembad was trouwens fantastisch maar bij slecht weer is er dus helemaal niets te doen op de camping, ook niet in de nabije omgeving. Wij zijn echt teleurgesteld in deze camping en vinden de vier sterren zeer onterecht!!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Sarah, Callcenter , 27-02-2018

Beste Fun Family, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat jammer om te lezen dat de camping niet goed is bevallen. Het aantal sterren geeft een voorzieningen-niveau aan en niet de kwaliteit van de voorzieningen, de ligging van de camping of de staat van onderhoud. Daarnaast is er op de camping ook een binnenzwembad zodat u toch van het waterpark kunt genieten als het regent. Groetjes, Sarah van Ecureuils

• 8Antwan van orsouw30-07-2017

Leuk locatie en camping om vakantie te vieren

Van alles te doen voor de kids genoeg animatie alleen de taal was een beetje een barrière ( spraken er slecht Engels )maar voor de rest was het een super leuke camping met leuke glijbanen en mooi strandjes in de omgeving waar je makelijk kan parkeren en goede uitval basis om naar verschillende lokaties te gaan om een uitstapjete maken

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8antoon de jong11-07-2017

vooral voor (jonge)kinderen prima verblijf;

Let wel geen camping voor toercaravans en/of tenten e.d. het is omgebouwd naar een "domaine". Wifi centraal bij receptie: erg slechte ontvangst, steeds opnieuw inloggen; winkeltje stelt niets voor, eten ook niet en bovendien bestellen voor 14 uur = is erg lastig; zeer beperkte keuze

• 5Eetgelegenheden

• Oude reviews

8.12-09-2016

Mooie camping. Dicht bij zee. Stacaravan was perfect. Mooie haven op loopafstand met veel activiteiten en restaurants. Leuke plaatsen in de buurt. Klimbos Indian Forest zeker een aanrader. Winkeltje mag zeker wat uitgebreider.

Anders

5 tips over Camping Capfun Les Ecureuils

• Mariska, 25-08-2013

Elke campingplek heeft electriciteitsmogelijkheid en is niet zo ver weg. Mogelijk tot huur (normale) koelkast en stoelen/tafel op de camping Stenen op strand la mine bevatten bevatten zilverkleurige stukken. Loop naar het dorp tijdens marktdag (maandag) want auto parkeren is dan lastig. Dagje naar Puy du Fou geweest. Kasteel in Talmont Saint Hiliare is leuk. Kinderdisco was simpel maar leuk Campingplaatsen verschillen nogal van grootte,

• staal-drost, 07-07-2013

Een grappig strand, geen zand maar zandsteenrots, meer om te klimmen en klauteren. Het echte strand is een flink stukje verderop.

• Alfons, 28-07-2013

Leuke standen bij Trans sur Mer.

0 vragen over Camping Capfun Les Ecureuils

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200