Reviews over Hambers

Leuk en gezellig familiepark

Jeanne,
    17-8-2008

Zijn met twee kinderen (7 en 9) de laatste week van juli in Bois de Tay in Loire (bijna Normandië)geweest. Het parkje is klein, maar daardoor ook wel weer erg leuk en persoonlijk getint. Beheerders spreken erg goed engels en organiseren vanalles. Het is met name erg leuk voor gezinnen met wat jongere kinderen. Er zijn allerlei dieren op het park wat ook erg leuk is. Huisjes zijn groot genoeg voor 4 personen. Men is bezig om alle huisjes te renoveren. Sommigen hebben dus al een nieuw keukenblok en zijn opnieuw geverfd. Elke morgen kunnen verse broodjes besteld worden. Zwembad is prima en groot genoeg voor een park van deze grootte.