Camping La Fontaine

Camping La Fontaine
8,9

5 reviews over Camping La Fontaine in het Nederlands

Dit is een mooie kleine camping vlak bij Guerande en ongeveer 15 minuten rijden van de stranden. Wij stonden op het tentenveld, was bij aankomst heerlijk rustig, maar na een paar dagen helaas buren die graag om 7 uur met de kinderen buiten spelen. Onze plaats was maar net groot genoeg voor onze (grote) tent, dus dan zitten de buren wel erg dichtbij. De tentplaatsen hebben geen groenafscheiding. Verder werden tijdens ons verblijf alle hoeken en gaten opgevuld met kleine tentjes van mensen op doorreis. Daardoor stond er naast onze tent een paar dagen nog een extra tentje terwijl wij de hoekplaats hadden. Zwembad is leuk voor de kinderen maar wel erg koud. Broodservice op de camping en heel schoon sanitair ondanks de drukte en altijd plaats bij douche en toilet! Prettige en mooie schone camping en met de buren moet je (altijd) mazzel hebben!

Heerlijk rustige camping

Eric-Jan van Zijl
20-8-2015

Nieuw en schoon sanitair, grote plekken en lekker rustig. Zwembad was wat aan de koude kant, omdat het niet zo warm was. Behulpzame en oplettende camping eigenaren. Prima uitvalsbasis om Guerande en omgeving te verkennen.

Deze camping ligt in landelijke omgeving en op fietsafstand van vestingstadje Guerande. Standplaatsen op een veld of op afgebakende plaatsen met weinig, meer / minder schaduw. De plaatsen zijn vrij ruim, zo'n 100-150 m2 ; wij stonden op plaats nr 106 van 200 m2 ! Er is een zwembad (110-140 cm diep) met kinderbadje van 30 cm. Er zijn pingpongtafels, enkele speeltoestellen en enkele fitnesstoestellen buiten. En 2 jeu de boules banen. Er heerst een familiale sfeer mede dankzij de eigenaars Marc en Joelle. Zij staan altijd voor u klaar. Al bij aankomst nemen ze de tijd om u alles uit te leggen. Het sanitair is vrij nieuw en wordt netjes bijgehouden. Wel toiletpapier meebrengen. Goed uitgangspunt voor fietstochten. Grote supermarkten op 5 a 10 autominuten van de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor La Fontaine voor je op een rij gezet:

Fantastische rustige en schone camping

meeuwsenjoke
    29-6-2015

Eigenaren zijn zeer klantvriendelijk. Geven heel veel info over streek. Het geheel wordt keurig onderhouden. Prachtige plekken, super sanitair . Mooie streek waar veel te bekijken valt.

Zeer geschikt voor de 55-plussers.

Everstein
    5-7-2012

Vroeger schijnt de camping niet zo'n beste naam gehad te hebben i.v.m. verouderde toestanden, maar thans zeker de moeite waard.

Leuke ligging t.o.v. Guerande en zoutpannengebied, geheel nieuw sanitair en ruime caravanplekken. De beheerders zijn uitermate vriendelijk en doen alles voor je. Vergeet niet de wandelkaarten te halen bij de VVV.

Voor wandelaars een gebied bij uitstek.

We hebben een aantal aanbieders voor La Fontaine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fontaine in Guérande (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fontaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Fontaine scoort een 8.94 uit 10 op basis van 17 reviews.