Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Fontaine voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 19 reviews
+31

8.4FantastischScore uit 19 reviews
  • 6.7Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over La Fontaine

• 4Marina15-08-2018

Nooit weer.

Camping voor drie weken gereserveerd. Bij aankomst niet al te vriendelijk in het Frans ontvangen. Eigenaren spreken geen woord Engels. Gelukkig kwamen we aan met een Belgisch stel wat voor ons kon vertalen in Nederlands/Frans. Of we de factuur wel betaald hadden!! Dat hadden we. Na het afgeven van onze reserveringspapieren (zodat ze het konden nakijken) werd ons de sleutel van de slagboom en de WIFI code in de handen gedrukt. We konden gaan. Plaats 109, hele grote plek. Sanitair is schoon. Zwembad ligt vol in de zon, goede ligbedden, helaas geen parasols. Voor kinderen geen animatie. Voor volwassenen wordt er van alles georganiseerd. Elke avond harde muziek bij de bar tot een uur of half één. Na een week de eigenaars gevraagd of dit minder kon. Werd niks mee gedaan. Na twee weken zijn wij vertrokken naar een andere camping. Kregen ons geld niet terug van de laatste week. Mevrouw maakte ons voor van alles uit. nooit weer deze camping.

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Doornbos08-08-2018

Rustige nette camping met goede voorzieningen.

Camping La Fontaine is een rustige camping met ruime kampeerplaatsen. Wij hebben 11 zonnige dagen doorgebracht op de camping in juni 2018. Enthousiast welkom geheten mochten we zelf een plaats uitzoeken voor onze tent. De camping heeft een mooi zwembad en een schoon toiletgebouw. De huuraccommodaties zijn op een aparte gedeelte van de camping. Het dorp Guerande is echt een bezoek waard. De omgeving van de camping leent zich voor mooie fietstochten. Kortom wij hebben een positief beeld van deze camping en de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Mikael Szyman25-03-2018

Super village vacance

Je vous le conseille carré idyllique propriétaire super sympa camping très propre calme le paradis merci aux propriétaires pour leur gentillesse

• 10Eetgelegenheden
  • 9JO AGEN23-09-2017

camping dynamique et familial.

J'ai aimé l'accueil par la tonique et pétillante Adeline, puis l'efficacité et la gentillesse d'Anne-Elise;Le point fort de luc: son sourire, et une grande disponibilité. Ce camping est bien situé près de guérande rendant les visites centralisées.Il convient à toutes les tranches d'âge, avec une impression de petit village gaulois, actif et joyeux, calme quand il le faut (nuit). Les enfants peuvent jouer sans risque dans la verdure,laissant libre cours à leur imagination, et cela sans risque. Pas de points négatifs pour moi.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Claudie23-06-2017

Tres agrable !

Camping calme, beaux emplacements, piscine et sanitaires neufs et propres Propriétaires tres agreables et serviables Rien a dire nous reviendrons sans hésitation

• 10Bénédicte et Christophe07-09-2016

Camping idéalement situé pour visiter !

Camping idéalement situé pour se balader à vélo jusqu'aux communes avoisinantes. Camping tranquille, propre et agréable ! Les gérants sont très sympathiques. En résumé, si nous revenons à proximité de Guérande, sans hésitation nous reviendrons au camping La Fontaine.

• 8Sonja04-08-2016

Mooie schone camping, wel wat druk in hoogseizoen!

Dit is een mooie kleine camping vlak bij Guerande en ongeveer 15 minuten rijden van de stranden. Wij stonden op het tentenveld, was bij aankomst heerlijk rustig, maar na een paar dagen helaas buren die graag om 7 uur met de kinderen buiten spelen. Onze plaats was maar net groot genoeg voor onze (grote) tent, dus dan zitten de buren wel erg dichtbij. De tentplaatsen hebben geen groenafscheiding. Verder werden tijdens ons verblijf alle hoeken en gaten opgevuld met kleine tentjes van mensen op doorreis. Daardoor stond er naast onze tent een paar dagen nog een extra tentje terwijl wij de hoekplaats hadden. Zwembad is leuk voor de kinderen maar wel erg koud. Broodservice op de camping en heel schoon sanitair ondanks de drukte en altijd plaats bij douche en toilet! Prettige en mooie schone camping en met de buren moet je (altijd) mazzel hebben!

• 10Hervieu14-09-2015

Superbe camping

Gérants très accueillants ; camping très calme .

• 9Eric-Jan van Zijl20-08-2015

Heerlijk rustige camping

Nieuw en schoon sanitair, grote plekken en lekker rustig. Zwembad was wat aan de koude kant, omdat het niet zo warm was. Behulpzame en oplettende camping eigenaren. Prima uitvalsbasis om Guerande en omgeving te verkennen.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Anton van Well08-07-2015

Ruhiger, gepflegter Camping nahe zu Guerande

Campingplatz in ruhiger Lage, gerade ausserhalb Guerande Stadt. Plätze auf einem Feld mit mehr oder weniger Schatten oder in getrennte Plätze bis sogar 200 m2.Schoner Schimmbad, neu Juni 2015 mit Kinderecke (30 cm Tiefe), mit Tisch-tennis,Speilgeräte für Kinder, jeu de boules and aussen enige Fitnnessgeräte. Mit WIFI. Sauberes Sanitär. Gute Atmosphere dank Marc und Joelle (Leitung) die alle Zeit nehmen um Ihnen zu erzählen über Camping und Umgebung in Französisch oder Englisch. Es gibt ausreichend Supermärkte auf 5-10 Autominute vom Camping . Regelmässig Besucher aus Frankreich, GB, NL und Deutschland. Für Fragen können Sie mich mailen : [email protected]

Camping La Fontaine info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar