Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine de Bréhadour

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de Bréhadour voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 45 reviews
+10

7.2GoedScore uit 45 reviews
  • 6.9Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

45 Reviews over Domaine de Bréhadour

• 7Mary-anne van den Broek27-07-2020

Fijne camping! Mooie uitvalsbasis

Fijn verblijf gehad. Het enigste minpunt: er werd veeeeel te hard gereden op de camping!! Daar zouden ze wat aan moeten doen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Annemiek09-08-2019

Prima camping voor een weekje...

Er is een restaurantje op de camping, er staat een springkussen, je kan tafeltennissen, er is een boerderijtje waar je dieren kan aaien en er is een overdekt verwarmd zwembad met daarnaast twee glijbanen en een badje voor de allerkleinste. In het zwembad mag je niet met luchtbanden-bedden. Het is er overigens wel zeer schoon. De camping wordt vooral bezocht door Fransen. Wij stonden in het hoogseizoen met nog twee Nederlandse gezinnen. In de omgeving zijn genoeg zeer grote winkelcentra. Ook is er voor een weekje voldoende te ondernemen. Monkey forest is een aanrader, Guérande bezoeken is erg leuk en het naastgelegen maisveld waar je een speurtocht kan doen. Op elf minuten rijden is een bos en ook de stranden zijn zeker de moeite waard. Langer dan een week zou ik niet aanraden. Wij waren zelf 11 dagen maar zijn nog meer het binnenland ingegaan. Nantes bezocht en Terra Botanica. Beide meer dan een uur rijden. Wij zaten in een vier persoons huisje. Was prima.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Boidin18-08-2018

Camping très agreable

Très agréable séjour. Camping très bien situé pour les visites. Personnel accueillant et très serviable. Petit bémol pour les campeurs sur un emplacement nu (mon cas): manque de points d'eau!

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Tom17-08-2018

Geen aanrader

Camping is redelijk. Fijne plek ook voor de tent. Helaas echt alleen maar Fransen. Alles is puur op Fransen gericht. Douches altijd koud. Restaurant puur snacks. Speeltuin is vol in de zon, net als de pingpongtafels. Het zou mooi zijn als ze daar wat aan doen. Omgeving is erg mooi. Al met al geen aanrader.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 1....15-08-2018

Horrible

tous les systèmes des douches et des toilettes sont montés à l'envers...les personnes forcent alors pour rentrer alors que c'est occupé et comme les fermetures ne sont pas assez rigides,on se retrouvent vite fait a poil devant un inconnu et je peux vous dire que ce n'est pas ouf...

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Directeur, 07-09-2018

Bonjour,

Merci d'avoir pris le temps de partager votre unique retour suite à votre séjour au camping Domaine de Bréhadour. Nous avons pris connaissance de ce problème avec les verrous des douches et nous comprenons la gêne que cela occasionne. Nous allons les changer dans les plus brefs délais pour que cela ne se reproduise plus. Néanmoins, nous aurions aimé avoir plus de détails sur vos ressentis concernant nos nombreux services et aménagements qui vous ont décidé à nous noter ainsi, afin d'identifier les axes d'amélioration.

Merci de votre compréhension, Cordialement,

• 8Dantec23-07-2018

Correct

Malgrè que nous ayons décalé notre arrivée d'une journée, notre mobil-home n'était pas prêt.(on devait arriver le 15 et nous sommes arrivés le 16) La vaisselle était sale (nous avons tout relavé), et le ménage était perfectible (poussière sous les lits, sanitaires avec des traces, ...). Par contre, l'animateur des soirées était chaleureux et donnait son maximum : bravo !

• 8Eetgelegenheden

Directeur, 25-07-2018

Bonjour,

Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos retours suite à votre escapade chez nous. Veuillez-nous excuser pour ce désagrément, nous avons bien pris note de votre retour et nous en informerons notre équipe de ménage afin que cela ne se reproduise plus. En revanche, nous sommes ravis de lire que notre animateur de folie ait pu ensoleiller votre séjour :)

Au plaisir de vous accueillir de nouveau, Cordialement,

• 9Lepore13-05-2018

Super séjour

Un camping familial et un personnel très agréable

• 9Eetgelegenheden
  • 9VEST DELPHINE06-11-2017

Un excellent séjour

Les activités pour enfants sont très bien .le petit plus : le petit parc animalier

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Paulien03-08-2017

Het was leuk maar niet voor herhaling

Op de camping spreken ze alleen Frans. Engels proberen ze wel maar het is erg echt. De caravan was schoon en netje de camping ook al is deze bijzonder klein. Alles wat er in de avond georganiseerd wordt is buiten en in het Frans. Ook de animatie is in het Frans. Onze dochter van 13 had er totaal niets te doen want Nederlandse kinderen van haar leeftijd waren er niet. Onze zoon van 11 had 2 vriendjes en kon zich redelijk vermaken. Aan het animatie programma konden ze niet mee doen dit was erg jammer. Het is ook 95% Frans en 5% Nederlanders. Wij zijn er veel op uit geweest naar Vannes en Le corisic dit was erg mooi en buiten de camping hebben wij ons prima vermaakt. Op de camping helaas niet. Het waait er veel en het ja 80% bewolkt. Wij hebben van de 11 dagen 4 dagen zon gehad. Het eten is ook niet lekker. Vlees zit geen smaak aan en pizza zijn. Kant en klaar net als de pannenkoeken. De camping beeft geen camping winkel wel kun je op 3 km afstand naar een grote winkel.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Jorgen28-01-2017

Goed bevallen

Nette camping, met leuk, niet te groot zwembad en glijbanen, nette staanplaatsen afgeschermd door boompjes. Wij mochten zelf onze plek uitzoeken. Er waren niet al te veel stroompunten maar door voldoende kabel voor ons geen probleem. Sanitair werd 2x per dag schoongemaakt en was over het algemeen netjes. Enige nadeel was dat het voor 95% gevuld was met Fransen en ook de animatie en receptie allemaal in het frans. Wat voor de kids niet echt makkelijk is om contact te maken. Overdag prima weer en snachts koelt het behoorlijk af maar dat weet je van het weer in die omgeving. Guerande is mooi om te bekijken en op 15 km mooie zandstranden.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar