Guémené-Penfao (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Guémené-Penfao (Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

Reviews over Guémené-Penfao (Loire Atlantique)

Zeker om terug te gaan

HUYSMANS,
    5-8-2013

De chambre d"hote is rustig maar toch centraal gelegen. Het eten is er heeeeel lekker. De uitbaters doen hun uiterste best om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met partner in juli 2013

heerlijk genieten !!!

danielle,
    9-11-2012

gezellige chambre d'hotes met mooie tuin ,rustig gelegen dichtbij bossen en meren,lekker eten !!

Gereisd met partner in januari 2012

Voor ons een dikke 10!

Marcel,
    3-9-2012

Vanwegge autopech, zonder auto, maar met caravanop deze camping gekomen. Claire en Veronique, allebei een dikke 10 voor behulpzaamheid met onze autoproblemen. Meenemen naar dorp voor boodschappen en mij op trein zetten in ander dorp om andere auto op te halen. We zijn hier 5 nachten gebleven voordat auto klaar was. Camping is schoon, mensen zijn vriendelijk/behulpzaam. Sanitair is verouderd, maar wel schoon. Voor de kinderen is er een zwembad en trampolien. Omgeving is mooi, hoewel we er weinig van hebben kunnen zien ivm geen auto. Wifi is gratis.

Gereisd met partner in augustus 2012
Guémené-Penfao (Loire Atlantique) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews