Fromentine (Vendee)

Reviews over Fromentine (Vendee)

Slaapdorp

Ha Ka,
    18-8-2008

Eigenlijk een beetje een slaapdorp dat vooral dient als aanlegsteiger voor de boot naar een eiland. Paar leuke winkeltjes. Leuk strand, langs wandelpromenade. Fijne omgeving om te fietsen. Bij laag water staat de zee bijna droog. Uitgaan stelt niet veel voor. Cultuur ook niet. Op 14 juli is het hier (vooral 's avonds) wel heel gezellig. Een strand is altijd leuk voor kinderen.

Gereisd familie in juli 2006

Rustige plaatsje

Ronald en Ria Meezen,
    23-3-2008

Rustige plaatsje. Alleen bij aankomst en vertrek van de boot naar Ile Yeu is het een beetje druk. Vriendelijke mensen. Leuke winkeltjes. In de maanden juni en september is het heerlijk rustig. Echte aanrader! Gunstig gelegen voor het maken van fietstochten (o.a. naar Noirmoutier en naar Ile Yeu). Gunstig gelegen aan het strand en veel mooie bossen met aangelegde fietspaden. Je moet hier overigens niet heengaan voor het uitgaansleven, stappers zullen zich vervelen.

Gereisd met partner in juni 2007
Fromentine (Vendee) scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews