Camping Municipal Le Sans Souci

8 reviews over Camping Municipal Le Sans Souci in het Nederlands

• 2017
    8Vd Herik30-07-2017

Leuke camping

Camping is leuk gelegen aan de Sarthe. Wij wilde hier overnachten en doorreizen maar zijn 3 dagen gebleven. Relaxte camping, lekker zwembad en leuke speeltuin. Sanitair is prima al hadden er iets meer toiletten mogen zijn.

10Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 8Fabrice Pattyn28-08-2016

Camping rechttoe-rechtaan

Camping Sans Souci is een municipal van het betere soort. Eenvoudig maar prima in orde over de ganse lijn. Goede ontvangst, gereserveerd maar we mochten zelf een plaatsje kiezen. De mooiste plaatsen liggen helemaal vooraan de camping met zicht op de Sarthe en de kano-vaarders. Het sanitair is basic maar heel net & proper, douches super van temperatuur. Mogelijkheid om gratis te gaan zwemmen in het gemeentelijke bad, ook van de tennisterreinen kan je gratis gebruik maken. Uitstekende wifi (ook al gratis). Broodjesservice op de camping, maar ook goeie bakker in Fresnay-sur-Sarthe. Camping is goedkoop en gewoonweg top voor hetgeen je allemaal krijgt voor dit geld. Super U (supermarkt) op 5 minuten rijden in het dorp. Uitstappen naar Le Mans (circuit + stad) & Saint-Cenéri-le-Gérei zijn zeker de moeite.

7Kindvriendelijk
    8Ligging

Met oudere kinderen

• 8Liselotte20-08-2015

Prima doorreiscamping

Op weg naar de Atlantische kust deze camping gebruikt als doorreiscamping. Prima! Klein speeltuintje, schoon sanitair, winkeltje met wat spullen en je kan er brood bestellen. We stonden aan het beekje waar veel gekanood werd

10Kindvriendelijk

• 8Catelijne31-07-2015

Prima camping!

Wij hadden niet gereserveerd maar dat was geen enkel probleem. De plek die wij toegewezen kregen was al bezet maar na dit aangegeven te hebben bij de zeer aardige beheerder mochten we zelf een plek kiezen. Mooie ruime plekken met mogelijkheid je auto op de plaats te parkeren. Sanitair is netjes en wordt 2x per dag schoon gemaakt. In het kleine winkeltje kun je een aantal artikelen kopen en brood is dagelijks te bestellen. Op 5 minuten rijden zit een supermarkt die de hele dag geopend is. Minpunt is misschien dat het afval maar 1x per week wordt opgehaald. Toen wij er stonden was het redelijk druk en puilden de beide rolcontainers al vrij snel uit waardoor we dus wat last kregen van wespen. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Leuke camping om een paar dagen te staan maar kan ook prima als doorreiscamping gebruikt worden.

10Zwembad

• 9Nijenhuis17-08-2012

Zeer goede camping

Aan riviertje erg leuk met dam, leuk om te vissen en te zwemmen. Gemeentelijke zwembad ligt htegen camping, gratis entree mooi bad. Zeer vriendelijke mensen. Goede grote plekken met privacy. Sanitair netjesven schoon. 1 nadeel weinig restaurantjes in dorp

9Kindvriendelijk

• 9Niels26-07-2012

Ideaal als tussenstop om alvast tot rust te komen

Op weg naar Charente Maritim is deze camping een ideale tussenstop. Prachtig gelegen aan het riviertje Sarthe met grote plekken. Super vriendelijke beheerder wachtte op ons, omdat wij iets later kwamen en nam de tijd om alles rustig uit te leggen. Met gratis gebruik van het zwembad naast de camping hebben ook de kinderen plezier. Het dorpje heeft een gezellige uitstraling en goed te voet te bereiken. Het achterland met Alpes Mancelles biedt prachtige wandelmogelijkheden voor de natuurliefhebber.

7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8korrigananco29-08-2011

Goede doorgangscamping

Vriendelijjke ontvangst. Als je aan de rand staat sta je goed. Middenplekken zijn zonder afscheiding en zonder bomen. Sanitair is goed, maar in het toiletgebouw dicht bij ons was de douche wel erg zuinig met zijn warme water. Beheerder zei bij vertrek daar naar te zullen laten kijken.

8Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 9van westerlaak31-07-2011

Super

We zijn op deze camping zeer vriendelijk ontvangen. na een goede uitleg over de camping en de camping faciliteiten kregen we ook een uitgebreide uitleg over de omgeving en mogelijk fiets en wandel routes. we mochten zelf een mooie plek uit zoeken en stonden dus heerlij aan de sarhte . wij vonden het zeer ruime en mooie plaatsen.

7Kindvriendelijk
    7Staat v/h sanitair

1 tip over Camping Municipal Le Sans Souci

• Nijenhuis, 17-08-2012

Uit eten gaan in alecon erg leuke restaurantjes

0 vragen over Camping Municipal Le Sans Souci

• Aantal campingplaatsen50 tot 200