Hotel La Croix Blanche Fontevraud

Hotel La Croix Blanche Fontevraud
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Croix Blanche Fontevraud voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel La Croix Blanche Fontevraud in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Meer van verwacht

Familie De Wispelaere
2-10-2017

Mooi hotel, rustig gelegen, alles netjes, personeel is heel vriendelijk. We verbleven hier 5 dagen/4 nachten in half pension.

Kamer: wij hadden kleine zolderkamer op 2e verdieping, goed bed, geen koelkast, geen kluisje, geen ventilator. Badkamer ouderwets ingericht.

Ontbijt: alles voor een basisontbijt was aanwezig, wel elke dag hetzelfde. Enkel Frans brood en croissants, en... industriële cake, rijstwafels, cracotten en beschuit!!! Dit vonden wij beneden alles; nog in geen enkel hotel meegemaakt!

Diner: soep en eten steeds lauw en vlak van smaak, niet afgekruid, voor ons soms rare combinaties bvb kip met saus van scampi. Steeds dezelfde versiering op bord. Wij kregen geen menukaart aangeboden, maar elke dag een papier met daarop keuze tussen 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Andere gasten kregen wel menukaart...We vragen ons nog steeds af wat de bedoeling was.

De beschrijving van het eten klopte niet altijd: bvb tomatengazpacho met chips van Serrano ham: geen enkel stukje van deze ham in de soep teruggevonden!

Kortom: na het lezen van zoveel positieve reacties, hadden we wel iets meer verwacht!

Mieke, eigenaar, 4-10-2017
Dag mevrouw, allereerst dank voor uw komst en de beoordeling met een 7. Graag licht ik het een en ander toe. Over smaak valt niet te twisten, maar als u ergens 4 dagen bent waarom geeft u uw teleurstelling niet door aan de receptie zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden? U heeft via een reisorganisatie een arrangement geboekt, een aktie waar we meer dan 40 boekingen op ontvingen. De andere gasten waren hierover tevreden (zie andere Zooverbeoordelingen). De zeer aantrekkelijke 'vanaf prijs' van dit arrangement kon met een kleine toeslag eenvoudig omgezet worden naar een gerenoveerde superiorkamer en evt. een ander menu. Dit heeft u niet gedaan. De laagste prijs is gebaseerd op onze 4 kleinste kamers die van de winter gerenoveerd worden; ook dit stond vermeldt in het arrangement. Jammer dat het halfpension niet geheel uw wens was, ik heb de keuken hierover benaderd – maar ook hier: we hadden het graag gehoord gedurende uw verblijf en niet via Zoover. Uw halfpension bestond uit een bistrokeuzemenu, een dagelijks wisselend menu vandaar de 'losse kaart’. Wellicht dat deze informatie u helpt het geheel toch wat genuanceerder te zien? Met vriendelijke groet, Mieke, eigenaar.

mooie locatie en zeer goed hotel

godfried van der loo
14-9-2017

personeel en directie zijn zeer professioneel.probleempjes worden direct opgelost.

omgeving is erg mooi.

Mieke, eigenaar, 17-9-2017
Graag danken wij u hartelijk voor uw fijne reaktie over hotel en omgeving op Zoover !

Voor herhaling vatbaar

J. Rademakers
10-9-2017

Met vriendengroep (12 personen) een weekje verbleven op basis van haflpension.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Lekker eten. Goede service.

vriendelijk personeel. Sfeervol hotel,

Mieke, eigenaar, 13-9-2017
Gezelligheid ten top bii deze belgisch-nederlandse vriendenclub. Wij vonden het een hele eer u een week lang gastronomisch te mogen verwennen!

Prettig hotel op mooie plek

R. Sterk
9-7-2017

Het hotel ligt prachtig en midden in het dorp. Leuk terras met mooi uitzicht. Engelse sfeer door inrichting en gasten. We hebben alleen het ontbijt genoten.
Mieke, eigenaar, 15-7-2017
Dank voor uw bijdrage met fijne beoordeling en tekst

Fantastisch hotel,alles was perfect

Audenaert Jacques
7-7-2017

Wij hebben geen speciale opmerkingen

bonjour,

Een verblijf van een week in ons hotel met elke dag half pension, dat is een leuke uitdaging! Fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Met onze hartelijke groeten, Mieke, eigenaar.

prachtige omgeving

vangampelaere jean
5-7-2017

hotel zeer mooi gelegen ,het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam,

maaltijden in restaurant zijn verzorgd en van goede kwaliteit.

Mieke, eigenaar, 9-7-2017
Bonjour vaste gasten, u komt al jaren elke zomer naar ons hotel, Dat is het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Misschien dat u volgende keer één van onze vernieuwde superiorkamers wilt proberen? A bientôt!, Mieke.

dinner

Hermans
12-6-2017

Het hotel en restaurant hebben een charmant interieur; onze groep moest evenwel in een apart zaaltje plaatsnemen wat de groep niet zo leuk vond. Daar ontbrak het aan charme en gezelligheid. De maaltijd en de bediening waren goed, zonder meer.
Mieke, eigenaar, 9-7-2017
Dag heer Hermans, dank voor uw review fijn dat bediening en maaltijd naar wensen waren. Maar wij voelen ons een beetje te kort gedaan voor wat betreft de privéruimte die wij u boden. U wilde komen eten met een groepje van ong. 10 personen op een avond dat het heel druk was. Daarom kwamen we overeen dat u op een vaste tijd zou aankomen: wij bieden de mogelijkheid om om 19u te borrelen en daarna te dineren op het terras. Tot onze verbazing komt de groep pas om 20.15uur aan... Op dat uur was het te koud om buiten te eten en wij geven u dus een privézaaltje. Volgens de meeste gasten een mooie ruimte: open haard, balkenplafond, historische vloer, decoratie en kaarsjes op tafel ...

Aantrekkelijk

Schurgers Mario
5-6-2017

Aan te werken punten :

1* service in restaurant is bedroevend slecht georganiseerd met niet te aanvaarden lange wachttijden

2* airco in de kamers is zeker geen overbodige luxe

Positieve punten :

a. bijzonder vriendelijk personeel

b. rondom prachtige en bloemrijke locatie

Conclusie : groot potentieel

Mieke, eigenaar, 9-7-2017

Dank voor uw beoordeling! Jammer dat u een midnere ervaring met de service in het restaurant heeft gehad, we hebben dit direct intern besproken.

Een kleine toelichting: in deze regio hebben zelfs 4 en 5 sterrenhotels geen airco. Verwarming in de winter is harder nodig airco, in een historisch pand als het onze is dat ook eigenlijk onhaalbaar ivm Unesco bouwvoorwaarden. Kleine kanttekening: toen u bij ons was ging heel Europa gebukt onder extreem hoge temperaturen. We hebben gedaan wat we konden: ventilator, extra flesjes water in de kamers, zwembad langer open, een laken ipv donsdeken etc. groeten, Mieke, eigenaar

Warm bad

B.J. de Moel
6-11-2016

Wij komen al jaren in dit heerlijke gastvrije hotel en bij elk bezoek is het thuis komen in een warm bad. Personeel is altijd even aardig en behulpzaam, het ontbijt is piekfijn in orde, de lunch & dinerkaart zijn voortreffelijke en de kamers keurig & schoon. Wij geniet vooral van het terras aan de voorzijde met uitzicht op de Abdij en het kleine kerkje, echt lekker bijkomen van een drukke dag. Al met al is het een compleet plaatje voor aan aantal dagen genieten!! Bedankt Mieke & Christophe voor jullie gastvrijheid en voor activiteiten-advies! (ook heerlijk om in het Nederlands om informatie te kunnen vragen!!!)

En onze beoordeling? Wij zijn wel Nederlanders, dus zuinig met complimenten, maar jullie verdienen zeker een 10 en geen puntje minder!!

tulipe, eigenaar, 10-11-2016

Best familie de M.,

Hartelijk dank voor deze uitstekende review!

Wij zijn er heel erg blij mee en hebben het team ook geinformeerd over jullie complimenten natuurlijk. Heel graag tot ziens! Christophe en Mieke en team.

Een mooie bloemenzee en heerlijk eten!

Ingrid en Jos Nouwt
22-7-2016

Een hotel om (even) van de rust te genieten. De bloemen en de inrichting zorgen voor een mooie uitstraling. En, vriendelijk personeel. Een mooie plek om er even tussenuit te zijn en de Loirestreek te bezoeken. 's Avonds lekker eten met een wijnarrangement.
Mieke, eigenaar, 12-8-2016
Beste heer en mevrouw Nouwt, Het mooiste compliment dat u kunt geven is dat u na 2 weken vakantie op de terugreis spontaan weer boekte ! Hartelijk dank

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Croix Blanche Fontevraud in Fontevraud l'Abbaye (Maine-et-Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Croix Blanche Fontevraud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Croix Blanche Fontevraud scoort een 8.75 uit 10 op basis van 62 reviews.