Reviews over Fontevraud l'Abbaye (Maine-et-Loire)

Marieke Hinke,
    26-7-2018

Een gastvrije en sfeervolle plek om lekker tot rust te komen. Geweldig restaurant, heerlijke locale wijnen en een sfeervol terras op het dorpsplein. Ideale uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Prachtige wijnvelden, zonnebloemvelden, de Abdij, de vele grote en kleine wijnhuizen, kastelen, Chinon, Saumur genoeg om te zien en van te genieten!

Lekker rustig slapen en een prima ontbijt

imke,
    23-7-2018

Een rustig hotel met zeer aardig personeel en een prima ontbijt.

De ideale plek voor rustzoekers. Buiten is een fijne tuin met terras.

Meer van verwacht

Familie De Wispelaere,
    2-10-2017

Mooi hotel, rustig gelegen, alles netjes, personeel is heel vriendelijk. We verbleven hier 5 dagen/4 nachten in half pension.

Kamer: wij hadden kleine zolderkamer op 2e verdieping, goed bed, geen koelkast, geen kluisje, geen ventilator. Badkamer ouderwets ingericht.

Ontbijt: alles voor een basisontbijt was aanwezig, wel elke dag hetzelfde. Enkel Frans brood en croissants, en... industriële cake, rijstwafels, cracotten en beschuit!!! Dit vonden wij beneden alles; nog in geen enkel hotel meegemaakt!

Diner: soep en eten steeds lauw en vlak van smaak, niet afgekruid, voor ons soms rare combinaties bvb kip met saus van scampi. Steeds dezelfde versiering op bord. Wij kregen geen menukaart aangeboden, maar elke dag een papier met daarop keuze tussen 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Andere gasten kregen wel menukaart...We vragen ons nog steeds af wat de bedoeling was.

De beschrijving van het eten klopte niet altijd: bvb tomatengazpacho met chips van Serrano ham: geen enkel stukje van deze ham in de soep teruggevonden!

Kortom: na het lezen van zoveel positieve reacties, hadden we wel iets meer verwacht!

Mieke, eigenaar, 4-10-2017
    Dag mevrouw, allereerst dank voor uw komst en de beoordeling met een 7. Graag licht ik het een en ander toe. Over smaak valt niet te twisten, maar als u ergens 4 dagen bent waarom geeft u uw teleurstelling niet door aan de receptie zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden? U heeft via een reisorganisatie een arrangement geboekt, een aktie waar we meer dan 40 boekingen op ontvingen. De andere gasten waren hierover tevreden (zie andere Zooverbeoordelingen). De zeer aantrekkelijke 'vanaf prijs' van dit arrangement kon met een kleine toeslag eenvoudig omgezet worden naar een gerenoveerde superiorkamer en evt. een ander menu. Dit heeft u niet gedaan. De laagste prijs is gebaseerd op onze 4 kleinste kamers die van de winter gerenoveerd worden; ook dit stond vermeldt in het arrangement. Jammer dat het halfpension niet geheel uw wens was, ik heb de keuken hierover benaderd – maar ook hier: we hadden het graag gehoord gedurende uw verblijf en niet via Zoover. Uw halfpension bestond uit een bistrokeuzemenu, een dagelijks wisselend menu vandaar de 'losse kaart’. Wellicht dat deze informatie u helpt het geheel toch wat genuanceerder te zien? Met vriendelijke groet, Mieke, eigenaar.

mooie locatie en zeer goed hotel

godfried van der loo,
    14-9-2017

personeel en directie zijn zeer professioneel.probleempjes worden direct opgelost.

omgeving is erg mooi.

Mieke, eigenaar, 17-9-2017
    Graag danken wij u hartelijk voor uw fijne reaktie over hotel en omgeving op Zoover !

Voor herhaling vatbaar

J. Rademakers,
    10-9-2017

Met vriendengroep (12 personen) een weekje verbleven op basis van haflpension.

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Lekker eten. Goede service.

vriendelijk personeel. Sfeervol hotel,

Mieke, eigenaar, 13-9-2017
    Gezelligheid ten top bii deze belgisch-nederlandse vriendenclub. Wij vonden het een hele eer u een week lang gastronomisch te mogen verwennen!
Fontevraud l'Abbaye (Maine-et-Loire) scoort een 9,4 uit 10, op basis van 27 reviews