Vakantiepark Le Moulin de Fontaine

Meer vakantieparkinfo

3 reviews over Vakantiepark Le Moulin de Fontaine

• 9hhjp06-09-2010

Prettige, familiaire sfeer!

We werden bijzonder prettig ontvangen, niets was te veel. Het ligt ook mooi, zo aan een meertje met een klein zwembad. Ook een klein restaurant, redelijk geprijsd.

• 9Onderkomen
      • 7Activiteiten

• 8h.v.d.steenhoven18-07-2008

rustig, betaalbaar, veel te doen in de (wijde) omgeving, gezellige animatie-avonden 1x/week, goede sfeer.

Familie

• 7Familie Streefkerk05-09-2007

Een bescheiden camping voor een bescheiden prijsje. Deze stacaravans beschikken ten minste over goed keukengerei. Verder is het wat je van een 3-sterrencamping kan en mag verwachten. Pluspunt: het infobord waarop de dichtsbijzijnde markten en de weersverwachting op wordt bijgehouden. Kleine supermarkt op loopafstand in het dorp achter de kerk.

• 7Onderkomen

Familie