Vakantiehuis Lavau Vacances

Weer vandaag7°-3°
Vakantiehuis Lavau Vacances
9,6

53 reviews over Vakantiehuis Lavau Vacances in het Nederlands

In een woord. " Geweldig"

Folkert en Jannie
13-11-2018

Een geweldige vakantie gehad op Lavau. Een keurige gîte , la gloriette, bijzondere gastvrouw en -heer, Anita en Vries. Een adembenemend landschap.

Heerlijk!

Dick en Marry Langwerden
7-9-2018

De bijzonder sympathieke gastvrouw en gastheer Anita en Vries gaven ons steeds goede tips en ook een gedetailleerde kaart van de omgeving. De gîte was mooi en schoon met alles wat je maar nodig had. Het uitzicht was werkelijk prachtig! Het eten samen met de andere huurders was gezellig en heel goed. Kortom: een heerlijk verblijf!

De perfecte vakantie locatie

L d V
30-8-2018

Het was een prachtige locatie, zeer verzorgde Gites en een fantastische gastvrijheid door professionals. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat beter kon!

Genieten!

Lisette
28-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Anita en Vries op Lavau Vancances. Na een korte rondleiding door de mooie gite Colline, konden we meteen aanschuiven aan een heerlijke maaltijd door Anita bereid. Wat een luxe en warm welkom. De volgende morgen hing er vers brood aan de voordeur, Vries rijdt elke ochtend naar de bakker en neemt je bestelling graag voor je mee. De gite Colline heeft een groot terras compleet omheind wat erg prettig was met ons kindje van 1 jaar. Voor vragen over de omgeving kun je bij Anita en Vries terecht, zo wezen ze ons op de markt in La Fleche op woensdag. Op donderdagavond hebben we met alle gasten gegeten aan een lange tafel. Anita kookt dan een drie gangen diner, wat erg lekker was. Het is een heerlijke rustige plek waar je erg verwend wordt en waardoor je heerlijk tot rust komt.

Jurgen van Dijk
27-8-2018

Prachtige plek. Smaakvol ingericht. Mooi weids uitzicht. Fantastisch gastheerschap. Heerlijke maaltijden. In omgeving veel te zien en te doen. Goed gelegen tav uitvalswegen. Aanrader!

Heimwee

Marjorie
26-8-2018

Voor de derde keer vakantie gevierd bij Anita en Vries en evenals voorgaande jaren was het weer een top vakantie met hoofdletter T .

Wij hebben genoten van de rust ,gezelligheid en de heerlijke maaltijden (diner , gemaks maaltijden en de ontbijt service ). Saartje onze hond was ook mee en ook voor haar was het goed vertoeven ,ruime tuin en genoeg wandel mogelijkheden .Wij verbleven in gite Le Fleuron maar eigenlijk maakt het niet uit welke gite je boekt ze zijn allemaal sfeervol ingericht en keurig verzorgd .

In de omgeving is genoeg te bezichtigen in de gite bevindt zich een map met evt uitstapjes Anita en Vries kunnen ook nog goede tips geven .

Anita en Vries wij komen zeker nog een keer terug .😘

Je hebt al "heimwee" als je weer op huis aan gaat!

Huib en Corien van Ieperen
25-8-2018

Lavau Vacances is een heerlijke bestemming om vakantie te houden. Een hartelijke ontvangst door Anita en Vries, de eigenaren, die je ook graag meer vertellen over de streek en bijzondere bezienswaardigheden. We verbleven in La Gloriette, een leuke gite, van alle gemakken voorzien, een heerlijke (prive) tuin, met een weids uitzicht op akkers en de bossen. De kookkunsten van Anita zijn onovertroffen. Zowel de gemaksmaaltijden, als de 3 gangen diners zijn heerlijk. De moeite waard om uit te proberen! Lavau Vacanses ligt in de Loire streek. Veel cultuur, kastelen, wijngaarden, fietsen en andere activiteiten. En allemaal vrij snel bereikbaar. Je hoeft geen uren in de auto te zitten om iets moois te zien.

Kortom een heerlijke plaats om vakantie te houden! Veel gasten komen graag terug op Lavau. Misschien gaat dat voor ons ook nog wel gebeuren!

Groet, Corien & Huib van Ieperen

Als een God in Frankrijk, hemels verblijf.

Joost Coppens
21-8-2018

Eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk en zorgen voor heerlijke gerechten en 3 gangen menu op verzoek en op vaste dagen. Het is er heerlijk rustig en de te huren gites zijn van alles voorzien en zien er prachtig uit. Wil je een perfecte vakantie moet je er zeker heen gaan. Het 3 gangen menu is zeker een aanrader.

Verse broodjes worden ook op verzoek door de eigenaar elke ochtend bij je gite bezorgd.

Helemaal top dus.

We willen morgen weer terug....!

Antoinet
17-8-2018

Lavau Vacances overtrof onze verwachtingen. Het contact was vanaf begin af aan heel hartelijk en al onze vragen werden uitgebreid beantwoord. We verbleven in La Colline. Sfeervol, heerlijk koel en overal is aan gedacht. Onze kinderen ( 4 & 2) vermaakten zich uitstekend op het ruime terras of een van de grasvelden. En als ze op bed lagen genoten wij van het prachtige uitzicht of een avond vissen in de omgeving. Op 5 min. rijden is een zwemmeer met speeltoestellen en in de omgeving is veel te zien en te doen, zeker ook met kinderen. De meeste bezienswaardigheden zijn 30-60 min. rijden en als je de snelweg links laat liggen is de reis al een ervaring op zich. De gezamenlijke maaltijden zijn een feestje: perfect voor ouders met kleine kinderen en het is erg gezellig om Vries en Anita en de medegasten te leren kennen. Op zwarte zaterdag zonder file naar huis rijden was een verademing. Kortom, wij kijken terug op een fantastische vakantie!

Voor herhaling vatbaar.

Kitty
12-8-2018

Op een mooie locatie, niet al te ver van Nederland vind je Lavau Vacances. De gites zij compleet ingericht en zien er keurig netjes uit. De eigenaren geven je leuke tips en twee keer per week kun je een gemaks maaltijd bestellen of aanschuiven voor het diner. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, fietsen of een kastelen bezoeken. Wil je even niks dan is het echt genieten van de zon of schaduw op een van de terrassen of in je comfortabele huisje. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lavau Vacances in Fontaine-Guerin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lavau Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.