Vakantiehuis Lavau Vacances

Meer vakantiehuis info

61 reviews over Vakantiehuis Lavau Vacances

• 9Iris Gordts28-07-2020

Prachtig....tot volgend jaar!

Als je houdt van mooie natuur, rust en toch veel dingen te doen binnen het half uur rijden, dan is dit DE vakantieplek. Prachtige gites en terras, aangevuld met een panoramisch uitzicht!! Je kan hier uiteraard zelf koken, maar de tables d'hotes is een echte aanrader. Wij voelden ons echt welkom. Wij hebben reeds veel gereisd in Frankrijk, maar dit is tot nu toe de top! Het ontbrekende zwembad missen wij persoonlijk niet omdat wij actief zijn op vakantie.Ik geef geen 10/10 omdat perfectie niet bestaat, maar voor ons benadert dit wel de perfecte locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Sabine Akerboom27-07-2020

Aanrader

Heerlijke week gehad op deze mooie plek! Fijne gîte, voorzien van alle gemakken. Mooi uitzicht, veel ruimte en vriendelijke en meedenkende gastheer en -vrouw. Er werd heerlijk gekookt, gezellige avonden met heerlijk eten gehad. Daarnaast zijn de maaltijden bij aankomst en de dag voor vertrek heel fijn en ook heel lekker. Al met al een aanrader door de mooie omgeving waarin genoeg te doen is, het lekkere eten en de rust en ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Guido Sival26-07-2020

Hele fijne vakantie gehad, met heerlijk eten!

Erg mooie plek met prachtig uitzicht, vriendelijke gastvrouw en gastheer. Heerlijk eten en veel gezelligheid aan tafel. Mooie ruime gites voorzien van alle gemak. Onze had een mooie badkamer met ligbad en regendouche. Perfect. In de omgeving is ook veel te doen; zwemmen, kastelen bekijken, wandelen, fietsen enz..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Irma20-09-2019

Ideale vakantie accommodatie in de Loirestreek

Lavau vacances biedt een voortreffelijke accommodatie voor een verblijf van twee weken in de Loirestreek. Het vrijstaande huisje (wij verbleven in de gite Cabane) is compleet toegerust, er is een grote fijne buitenruimte, de NL eigenaren Anita en Vries zijn buitengewoon gastvrij, de (optionele) maaltijden zijn uitstekend. Lavau is een oord van rust , wijde uitzichten en prachtige zonsondergangen, maar ligt ook op goed berijdbare afstand van Angers, Tours, Le Mans, Nantes en alle mooie kleinere bestemmingen daar tussenin. We waren heel tevreden over deze accommodatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Regine27-08-2019

Warm welkom in prachtige gite

Prachtige ligging van het huis; uitkijkend over de zonnebloemvelden. Wij zaten in le Muguet en deze gîte was helemaal compleet ingericht evenals buiten de twee terrassen met meubels. Heerlijke maaltijd gehad bij aankomst (mogelijkheid werd van te voren al benoemd) en rust in en rondom de gites. Mooie fruitgaard en Anita en Vries lieten ons helemaal thuis voelen. De omgeving is mooi met prachtige steden zoals Angers, Le Mans en Tours en natuurlijk de vele kastelen langs de Loire.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Germaine20-07-2019

Hier vind je het grote genieten, prachtige streek

Onze verwachtingen waren al hoog, gezien de prachtige site met de mooie foto's, maar in werkelijkheid was het nog mooier. De rust, de zeer verzorgde gîtes, het werkelijk adembenemende uitzicht, de diners en eenpansmaaltijden van Anita, het heerlijke verse brood dagelijks door Vries verzorgd, alles was tot in de puntjes verzorgd. Je voelt je gelijk thuis bij Anita en Vries, hun gastvrijheid, de humor, de tips voor de omgeving. Dat is vakantie in opperste vorm en je wilt er zeker weer naar terug. Vol positieve energie en mooie herinneringen kwamen wij weer thuis. Dus TOT ZIENS !

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Folkert en Jannie13-11-2018

In een woord. " Geweldig"

Een geweldige vakantie gehad op Lavau. Een keurige gîte , la gloriette, bijzondere gastvrouw en -heer, Anita en Vries. Een adembenemend landschap.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Dick en Marry Langwerden07-09-2018

Heerlijk!

De bijzonder sympathieke gastvrouw en gastheer Anita en Vries gaven ons steeds goede tips en ook een gedetailleerde kaart van de omgeving. De gîte was mooi en schoon met alles wat je maar nodig had. Het uitzicht was werkelijk prachtig! Het eten samen met de andere huurders was gezellig en heel goed. Kortom: een heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10L d V30-08-2018

De perfecte vakantie locatie

Het was een prachtige locatie, zeer verzorgde Gites en een fantastische gastvrijheid door professionals. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat beter kon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Lisette28-08-2018

Genieten!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Anita en Vries op Lavau Vancances. Na een korte rondleiding door de mooie gite Colline, konden we meteen aanschuiven aan een heerlijke maaltijd door Anita bereid. Wat een luxe en warm welkom. De volgende morgen hing er vers brood aan de voordeur, Vries rijdt elke ochtend naar de bakker en neemt je bestelling graag voor je mee. De gite Colline heeft een groot terras compleet omheind wat erg prettig was met ons kindje van 1 jaar. Voor vragen over de omgeving kun je bij Anita en Vries terecht, zo wezen ze ons op de markt in La Fleche op woensdag. Op donderdagavond hebben we met alle gasten gegeten aan een lange tafel. Anita kookt dan een drie gangen diner, wat erg lekker was. Het is een heerlijke rustige plek waar je erg verwend wordt en waardoor je heerlijk tot rust komt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiehuis Lavau Vacances info