Vakantiehuis Lavau Vacances

VakantiehuisWeer vandaag29°18°
Vakantiehuis Lavau Vacances
9,5

47 reviews over Vakantiehuis Lavau Vacances in het Nederlands

We willen morgen weer terug....!

Antoinet
17-8-2018

Lavau Vacances overtrof onze verwachtingen. Het contact was vanaf begin af aan heel hartelijk en al onze vragen werden uitgebreid beantwoord. We verbleven in La Colline. Sfeervol, heerlijk koel en overal is aan gedacht. Onze kinderen ( 4 & 2) vermaakten zich uitstekend op het ruime terras of een van de grasvelden. En als ze op bed lagen genoten wij van het prachtige uitzicht of een avond vissen in de omgeving. Op 5 min. rijden is een zwemmeer met speeltoestellen en in de omgeving is veel te zien en te doen, zeker ook met kinderen. De meeste bezienswaardigheden zijn 30-60 min. rijden en als je de snelweg links laat liggen is de reis al een ervaring op zich. De gezamenlijke maaltijden zijn een feestje: perfect voor ouders met kleine kinderen en het is erg gezellig om Vries en Anita en de medegasten te leren kennen. Op zwarte zaterdag zonder file naar huis rijden was een verademing. Kortom, wij kijken terug op een fantastische vakantie!

Voor herhaling vatbaar.

Kitty
12-8-2018

Op een mooie locatie, niet al te ver van Nederland vind je Lavau Vacances. De gites zij compleet ingericht en zien er keurig netjes uit. De eigenaren geven je leuke tips en twee keer per week kun je een gemaks maaltijd bestellen of aanschuiven voor het diner. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, fietsen of een kastelen bezoeken. Wil je even niks dan is het echt genieten van de zon of schaduw op een van de terrassen of in je comfortabele huisje. Een aanrader.

Volledig tot rust komen!

Jeroen
8-8-2018

Heel fijne vakantie gehad bij Vries en Anita. Vries en Anita zijn heel hartelijke, spontane en vriendelijke mensen die steeds klaar staan voor hun gasten. De bestellingen voor de bakker, de gemaksmaaltijd en het 3 gangenmenu met andere gasten zijn een meerwaarde aan dit verblijf. Vanop het terras kom je volledig tot rust, met op de voorgrond een mooi natuurlandschap en een prachtige zonsondergang. Wil je wat beleven, geen probleem, in de buurt (hiervoor moet je wel steeds de auto nemen) zijn er diverse activiteiten die je kan ondernemen. (De dierentuin, wijnproeverij, zwemmeertje, kasteelbezoek..) La gloriette is een echte aanrader en kindvriendelijk!

Lavau vacanses is een zeer goed verzorgd vakantieadres waar het je aan niets ontbreekt. De gastheer en -dame zijn zeer behulpzaam en attent. Hebben goede adviezen over bezienswaardigheden in de omgeving. De plek is heerlijk rustig en het pannetje eten dat besteld kan worden, bijvoorbeeld na aankomst, is een aanrader.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Judi & Jan
29-7-2018

Vijf jaar geleden hebben we al eens in Lavau verbleven (La Cabane) en na het al die jaren onthouden te hebben, zijn we dit jaar eindelijk terug gekeerd, nu met 2 kleine kinderen. Le Muguet is van alle gemakken voorzien en heeft twee terrassen met een fenomenaal uitzicht op de velden en de zonsondergangen. Het was erg heet, waardoor we niet veel ondernomen hebben, behoudens dagelijks de 5 minuten naar het zwemmeertje rijden waar de kinderen van het water hebben genoten. Hartelijk dank voor een geweldig verblijf en de heerlijke maaltijden! We komen heel graag weer terug.

Top gastheer en gastvrouw. Geweldige service

Albert en Yvonne
23-7-2018

Wat een geweldige gastheer en gastvrouw, Anita en Vries. Inmiddels al meer dan 10 keer te gast geweest, maar nog steeds niets op- en/of aan te merken. Je krijgt een complete gite waar alles in zit wat je maar nodig hebt en heel authentiek en dus een geweldige sfeer. Je komt totaal tot rust. Mede omdat jij je kunt laten verzorgen tot in de puntjes. 2 keer per week aanschuiven bij de gastheer en gastvrouw voor een heerlijk diner. Wil je de overige dagen ook niet koken, geen probleem, ook dan kun je genieten van vers gemaakte dagmaaltijden. De eigenaren zijn altijd genegen je van advies te dienen voor te maken uitstapjes of anderzins. Vanuit Nederland daarnaast zeer goed aan te rijden. Tip: ga via Rouen, heerlijk rustig naar Nederlandse begrippen of deels via de Route National. Heerlijk fietsen door de vele authentieke dorpjes of lekker langs de Loire. Dus zoek je rust en een geweldige sfeer en service, dan vandaag nog boeken,

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Shirley
22-6-2018

Wij zaten in Le Fleuron. Dit is een erg ruim appartement met prachtige originele details. Het heeft een ruim terras met een mooi weids uitzicht.

Vries en Anita zijn erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. We hebben enorm genoten van de gezellige en lekkere etentjes, die Anita heeft bereid (alleen daarvoor zouden we al terugkomen). Ook de gemaksmaaltijden zijn verrukkelijk, Anita kookt echt geweldig. Ze laten je ook lekker vrij, maar als je ze nodig hebt, dan zijn ze er. Verder geven ze erg veel leuke tips over de omgeving. We hebben nog veel te bekijken in Frankrijk, maar als we nog een keer naar het gebied Pays de La Loire gaan, dan zullen we zeker bij Vries en Anita verblijven!

Zeker nog een paar keer terugkomen!

Pancras van der Vlist
4-6-2018

Wij zaten in de gîte La Colline. Deze was net klaar gekomen uit de verbouwing en met goed gevoel voor de rustieke locatie maar ook voor een moderne leefstijl ingericht. Alles was spik- en- span en goed uitgedacht (la Colline, door de prachtige eeuwenoude lage oude balken, wel even oppassen voor lange mensen dat ze niet hun hoofd stoten). De eigenaren Anita en Vries vroegen en stonden ook open voor feedback. Zij zorgen ook voor een fijn ontvangst en zijn tijdens het verblijf altijd bereikbaar voor vragen maar geven je tegelijkertijd niet het gevoel dat je in de gaten wordt gehouden. Lavau Vavances is prachtig verzorgd, ligt prachtig gelegen en is een oase van rust met heel veel bezienswaardigheden in de omgeving. Er zijn ook heel veel activiteiten bij de locals in de buurt te doen van wijnproeverijen tot zelf pizzabakken! Supervakantie gehad!

Ongelofelijk relaxt en rustgevend

Marco Wagemans
3-6-2018

Onwijs gezellig en mooi ingericht huisje met alle voorzieningen ,met smaak ingericht en degelijk uitgevoerd echt voor herhaling vatbaar !! Ook het eigenaars echtpaar was zeer gastvrij en behulpzaam bij alle vragen en wensen (en zij is ook een geweldige kokkin )

Thuiskomen!

Ad Goossens
31-7-2017

We waren afgelopen week voor de tweede keer op Lavau Vacances en net als vorige keer hebben we weer erg genoten van ons verblijf. Onze gîte was van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. Het uitzicht vanaf het terras dat bij de gîte hoort is geweldig. Anita en Vries de eigenaren zijn erg gastvrij en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken, overigens zonder opdringerig te zijn. Anita kan geweldig goed koken, dus wij maken altijd graag gebruik van de mogelijkheid om op de dag van aankomst en vertrek een 'gemaksmaaltijd' te eten. Twee keer per week is het mogelijk om samen met de andere gasten een driegangen-diner te gebruiken. Zeker een aanrader!

Verblijven op Lavau Vacances is erg ontspannend en een goede manier om te onthaasten. Wij trekken er graag met de fiets of te voet op uit en daarvoor is deze plek prima geschikt. Voor ons voelde het een beetje als thuiskomen en wij gaan dan ook zeker nog een derde keer naar deze mooie plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lavau Vacances in Fontaine-Guerin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lavau Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lavau Vacances scoort een 9.51 uit 10 op basis van 47 reviews.