Géén boekingskosten

Vakantiehuis Lavau Vacances

FrankrijkPays de la LoireFontaine-Guerin

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Lavau Vacances voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 63 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

63 Reviews over Lavau Vacances

• 10Corry Van der Meer05-10-2020

Fantastische plek voor een supermooie vakantie!

Wij hebben drie weken volop genoten van onze vakantie bij Lavau Vacances. Mooie compleet ingerichte gites met alle comfort en vanaf elk terras een prachtig uitzicht op de Franse heuvels. De gastvrije en zorgzame eigenaren Anita en Vries zorgen voor het échte vakantiegevoel! Als je wilt, kun je twee keer in de week samen met andere gasten van een heerlijke driegangen maaltijd genieten en ook nog van de luxe van een gemaksmaaltijd op vrijdag of zaterdag. Anita en Vries hebben veel tips paraat om de omgeving te verkennen: wandel- en fietsroutes, tips voor kasteelbezoek of een mooie stad, ze hebben het allemaal. Wij komen volgend jaar zéker terug :-)

• 10Arend19-08-2020

Geweldige gîtes in de Anjou streek

Gebouw, terrein, omgeving en eigenaren bieden alle voorwaarden voor een heerlijk verblijf in de Anjou streek. De gîtes zijn sfeervol en zeer compleet ingericht; het hele terrein is prima verzorgd en ademt rust en ruimte. De zonsondergang steeds weer een kadootje. Leuke dorpjes, stadjes en chateaux in de omgeving. En dan de gastvrijheid van de eigenaren. De driegangen diners, de gemaksmaaltijden die kunnen worden verzorgd, het brood dat voor het ontbijt wordt gehaald, de tips wat te doen in de omgeving. Absoluut een 10 waard!

• 9Iris Gordts28-07-2020

Prachtig....tot volgend jaar!

Als je houdt van mooie natuur, rust en toch veel dingen te doen binnen het half uur rijden, dan is dit DE vakantieplek. Prachtige gites en terras, aangevuld met een panoramisch uitzicht!! Je kan hier uiteraard zelf koken, maar de tables d'hotes is een echte aanrader. Wij voelden ons echt welkom. Wij hebben reeds veel gereisd in Frankrijk, maar dit is tot nu toe de top! Het ontbrekende zwembad missen wij persoonlijk niet omdat wij actief zijn op vakantie.Ik geef geen 10/10 omdat perfectie niet bestaat, maar voor ons benadert dit wel de perfecte locatie.

• 9Sabine Akerboom27-07-2020

Aanrader

Heerlijke week gehad op deze mooie plek! Fijne gîte, voorzien van alle gemakken. Mooi uitzicht, veel ruimte en vriendelijke en meedenkende gastheer en -vrouw. Er werd heerlijk gekookt, gezellige avonden met heerlijk eten gehad. Daarnaast zijn de maaltijden bij aankomst en de dag voor vertrek heel fijn en ook heel lekker. Al met al een aanrader door de mooie omgeving waarin genoeg te doen is, het lekkere eten en de rust en ruimte.

• 9Guido Sival26-07-2020

Hele fijne vakantie gehad, met heerlijk eten!

Erg mooie plek met prachtig uitzicht, vriendelijke gastvrouw en gastheer. Heerlijk eten en veel gezelligheid aan tafel. Mooie ruime gites voorzien van alle gemak. Onze had een mooie badkamer met ligbad en regendouche. Perfect. In de omgeving is ook veel te doen; zwemmen, kastelen bekijken, wandelen, fietsen enz..

• 10Irma20-09-2019

Ideale vakantie accommodatie in de Loirestreek

Lavau vacances biedt een voortreffelijke accommodatie voor een verblijf van twee weken in de Loirestreek. Het vrijstaande huisje (wij verbleven in de gite Cabane) is compleet toegerust, er is een grote fijne buitenruimte, de NL eigenaren Anita en Vries zijn buitengewoon gastvrij, de (optionele) maaltijden zijn uitstekend. Lavau is een oord van rust , wijde uitzichten en prachtige zonsondergangen, maar ligt ook op goed berijdbare afstand van Angers, Tours, Le Mans, Nantes en alle mooie kleinere bestemmingen daar tussenin. We waren heel tevreden over deze accommodatie.

• 9Regine27-08-2019

Warm welkom in prachtige gite

Prachtige ligging van het huis; uitkijkend over de zonnebloemvelden. Wij zaten in le Muguet en deze gîte was helemaal compleet ingericht evenals buiten de twee terrassen met meubels. Heerlijke maaltijd gehad bij aankomst (mogelijkheid werd van te voren al benoemd) en rust in en rondom de gites. Mooie fruitgaard en Anita en Vries lieten ons helemaal thuis voelen. De omgeving is mooi met prachtige steden zoals Angers, Le Mans en Tours en natuurlijk de vele kastelen langs de Loire.

• 10Germaine20-07-2019

Hier vind je het grote genieten, prachtige streek

Onze verwachtingen waren al hoog, gezien de prachtige site met de mooie foto's, maar in werkelijkheid was het nog mooier. De rust, de zeer verzorgde gîtes, het werkelijk adembenemende uitzicht, de diners en eenpansmaaltijden van Anita, het heerlijke verse brood dagelijks door Vries verzorgd, alles was tot in de puntjes verzorgd. Je voelt je gelijk thuis bij Anita en Vries, hun gastvrijheid, de humor, de tips voor de omgeving. Dat is vakantie in opperste vorm en je wilt er zeker weer naar terug. Vol positieve energie en mooie herinneringen kwamen wij weer thuis. Dus TOT ZIENS !

• 10Folkert en Jannie13-11-2018

In een woord. " Geweldig"

Een geweldige vakantie gehad op Lavau. Een keurige gîte , la gloriette, bijzondere gastvrouw en -heer, Anita en Vries. Een adembenemend landschap.

• 9Dick en Marry Langwerden07-09-2018

Heerlijk!

De bijzonder sympathieke gastvrouw en gastheer Anita en Vries gaven ons steeds goede tips en ook een gedetailleerde kaart van de omgeving. De gîte was mooi en schoon met alles wat je maar nodig had. Het uitzicht was werkelijk prachtig! Het eten samen met de andere huurders was gezellig en heel goed. Kortom: een heerlijk verblijf!

Vakantiehuis Lavau Vacances info

• CafeNiet beschikbaar