Vakantiehuis Lavau Vacances

Tonen op kaart

58 reviews over Vakantiehuis Lavau Vacances

• 2019
    10Irma20-09-2019

Ideale vakantie accommodatie in de Loirestreek

Lavau vacances biedt een voortreffelijke accommodatie voor een verblijf van twee weken in de Loirestreek. Het vrijstaande huisje (wij verbleven in de gite Cabane) is compleet toegerust, er is een grote fijne buitenruimte, de NL eigenaren Anita en Vries zijn buitengewoon gastvrij, de (optionele) maaltijden zijn uitstekend. Lavau is een oord van rust , wijde uitzichten en prachtige zonsondergangen, maar ligt ook op goed berijdbare afstand van Angers, Tours, Le Mans, Nantes en alle mooie kleinere bestemmingen daar tussenin. We waren heel tevreden over deze accommodatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Regine27-08-2019

Warm welkom in prachtige gite

Prachtige ligging van het huis; uitkijkend over de zonnebloemvelden. Wij zaten in le Muguet en deze gîte was helemaal compleet ingericht evenals buiten de twee terrassen met meubels. Heerlijke maaltijd gehad bij aankomst (mogelijkheid werd van te voren al benoemd) en rust in en rondom de gites. Mooie fruitgaard en Anita en Vries lieten ons helemaal thuis voelen. De omgeving is mooi met prachtige steden zoals Angers, Le Mans en Tours en natuurlijk de vele kastelen langs de Loire.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Germaine20-07-2019

Hier vind je het grote genieten, prachtige streek

Onze verwachtingen waren al hoog, gezien de prachtige site met de mooie foto's, maar in werkelijkheid was het nog mooier. De rust, de zeer verzorgde gîtes, het werkelijk adembenemende uitzicht, de diners en eenpansmaaltijden van Anita, het heerlijke verse brood dagelijks door Vries verzorgd, alles was tot in de puntjes verzorgd. Je voelt je gelijk thuis bij Anita en Vries, hun gastvrijheid, de humor, de tips voor de omgeving. Dat is vakantie in opperste vorm en je wilt er zeker weer naar terug. Vol positieve energie en mooie herinneringen kwamen wij weer thuis. Dus TOT ZIENS !

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Folkert en Jannie13-11-2018

In een woord. " Geweldig"

Een geweldige vakantie gehad op Lavau. Een keurige gîte , la gloriette, bijzondere gastvrouw en -heer, Anita en Vries. Een adembenemend landschap.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Dick en Marry Langwerden07-09-2018

Heerlijk!

De bijzonder sympathieke gastvrouw en gastheer Anita en Vries gaven ons steeds goede tips en ook een gedetailleerde kaart van de omgeving. De gîte was mooi en schoon met alles wat je maar nodig had. Het uitzicht was werkelijk prachtig! Het eten samen met de andere huurders was gezellig en heel goed. Kortom: een heerlijk verblijf!

• 10L d V30-08-2018

De perfecte vakantie locatie

Het was een prachtige locatie, zeer verzorgde Gites en een fantastische gastvrijheid door professionals. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat beter kon!

• 9Lisette28-08-2018

Genieten!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Anita en Vries op Lavau Vancances. Na een korte rondleiding door de mooie gite Colline, konden we meteen aanschuiven aan een heerlijke maaltijd door Anita bereid. Wat een luxe en warm welkom. De volgende morgen hing er vers brood aan de voordeur, Vries rijdt elke ochtend naar de bakker en neemt je bestelling graag voor je mee. De gite Colline heeft een groot terras compleet omheind wat erg prettig was met ons kindje van 1 jaar. Voor vragen over de omgeving kun je bij Anita en Vries terecht, zo wezen ze ons op de markt in La Fleche op woensdag. Op donderdagavond hebben we met alle gasten gegeten aan een lange tafel. Anita kookt dan een drie gangen diner, wat erg lekker was. Het is een heerlijke rustige plek waar je erg verwend wordt en waardoor je heerlijk tot rust komt.

• 10Jurgen van Dijk27-08-2018

Prachtige plek. Smaakvol ingericht. Mooi weids uitzicht. Fantastisch gastheerschap. Heerlijke maaltijden. In omgeving veel te zien en te doen. Goed gelegen tav uitvalswegen. Aanrader!

• 10Marjorie26-08-2018

Heimwee

Voor de derde keer vakantie gevierd bij Anita en Vries en evenals voorgaande jaren was het weer een top vakantie met hoofdletter T . Wij hebben genoten van de rust ,gezelligheid en de heerlijke maaltijden (diner , gemaks maaltijden en de ontbijt service ). Saartje onze hond was ook mee en ook voor haar was het goed vertoeven ,ruime tuin en genoeg wandel mogelijkheden .Wij verbleven in gite Le Fleuron maar eigenlijk maakt het niet uit welke gite je boekt ze zijn allemaal sfeervol ingericht en keurig verzorgd . In de omgeving is genoeg te bezichtigen in de gite bevindt zich een map met evt uitstapjes Anita en Vries kunnen ook nog goede tips geven . Anita en Vries wij komen zeker nog een keer terug .😘

• 10Huib en Corien van Ieperen25-08-2018

Je hebt al "heimwee" als je weer op huis aan gaat!

Lavau Vacances is een heerlijke bestemming om vakantie te houden. Een hartelijke ontvangst door Anita en Vries, de eigenaren, die je ook graag meer vertellen over de streek en bijzondere bezienswaardigheden. We verbleven in La Gloriette, een leuke gite, van alle gemakken voorzien, een heerlijke (prive) tuin, met een weids uitzicht op akkers en de bossen. De kookkunsten van Anita zijn onovertroffen. Zowel de gemaksmaaltijden, als de 3 gangen diners zijn heerlijk. De moeite waard om uit te proberen! Lavau Vacanses ligt in de Loire streek. Veel cultuur, kastelen, wijngaarden, fietsen en andere activiteiten. En allemaal vrij snel bereikbaar. Je hoeft geen uren in de auto te zitten om iets moois te zien. Kortom een heerlijke plaats om vakantie te houden! Veel gasten komen graag terug op Lavau. Misschien gaat dat voor ons ook nog wel gebeuren! Groet, Corien & Huib van Ieperen

9 tips over Vakantiehuis Lavau Vacances

• sjoerdenwilma, 11-07-2013

kastelen, dierentuin, gemaksmaaltijden, broodjesservice.

• Kevin, 20-06-2013

De diners zijn hier een absolute aanrader, het is gezellig en het smaakt heerlijk!

• Anita Hompus, 04-06-2018

Parkeren is gratis op onze privé parkeerplaats!

0 vragen over Vakantiehuis Lavau Vacances

Vakantiehuis info