Camping Communautaire Daon

Camping Communautaire Daon

3 reviews over Camping Communautaire Daon in het Nederlands

Voor onze manier van kamperen zeer tevreden

J Flikweert
21-7-2010

Wij vinden het een prima camping in een gezellig dorp. Wij komen er al jaren en komen er vooral voor de rust en alleen maar genieten van het kamperen en de natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 21 2010 21:11:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

lekkere ontspannen camping, vooral door fransne bezocht,

asgerij
25-7-2004

lekkere ontspannen camping, vooral door fransne bezocht, maar zeer rustig. Aan de rand van het dorp en de rivier. Wel wat ver voor tochtjes naar de kastelen langs de loire. Erg tevreden over frederique en christof die de camping runnen. Tip: ga niet eten bij de Aubgerge in het dorp.

Gereisd Anders in juli 2004

erg leuke primitieve rustige camping eerste indruk is wat

pebbles
13-1-2004

erg leuke primitieve rustige camping eerste indruk is wat minder erg leuke bezoekjes te brengen aan kastelen in de buurt waanzinnig aardige lui die de camping runnen veelal lokale mensen zeker in het weekend

Gereisd Anders in januari 2004

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Communautaire Daon in Daon (Mayenne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Communautaire Daon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.