Camping Yelloh! Village Parc de Montsabert

6.4Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, Coutures (Maine et Loire)

6.4Voldoende

• 5.3Eetgelegenheden
  • 5.9Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Parc de Montsabert voor je op een rij gezet:

131 reviews over Camping Yelloh! Village Parc de Montsabert

• 7Fam. Kraaijeveld10-08-2019

Super, maar voor kids tot 12/13 jaar!

Wij waren hier met onze kids 10,14,16 jaar. Camping is erg leuk maar wat ons betreft geschikt voor kids tot 12/13 jaar. Mooie speel toestellen, trampoline s etc Onze oudste had gelukkig 1 iemand van zijn leeftijd wat naar eigen zeggen zijn vakantie heeft "gered"😉. Zwembad vonden we super fijn jammer dat het om 20u al dicht gaat ( m.u.v de poolparty) zeker op de dagen van 41,5 graden. Animatie team waren leuke spontane mensen die echt hun best doen. Camping plaats mooi, ruim en schaduwrijk. Eigen water en afvoer punt is super! Wij vinden de omgeving echt mooi maar voor 1 x. Weinig tot geen tourisme of vertier. Ga eens de zonsondergang bekijken bij de ingang van de camping..super!! Zoo mooi, zo rustig! Mooie super u in gennes en voor stokbrood of een mini boodschap kun je in t dorpje coutures terecht. Op t pleintje voor de supermarkt staat een stokbrood machine hier kun je ook elke dag verse stokbrood uithalen voor 1 euro.

• 6Eetgelegenheden

• 8Veerle05-08-2019

Geweldige groene rustige camping in een rustige om

Zeer fijne rustige groene camping in een heel rustige streek. Weinig toerisme zelfs in juli. Onze kida hebeen het hier echt nr hun zin gehad. Trampoline id bomen en mtb parcour waren toppers en ook het zwembad is zeer aangenaam redelijk groot en zelden overvol proper sanitair. Ook het klein natuur sanitairblokje waa altijd proper. Wij hebben hier een super vakantie gehad . Onze kids willen graag nog 1s terug komen en wij komen graag mee.

• 6Eetgelegenheden

• 2018
    5René08-08-2018

Matige prijs- en kwaliteitsverhouding

Mooie camping met veel bomen, parkachtig, grote plaatsen (3 fleur) duidelijk afgebakend, op de plek waar wij stonden was veel schaduw door de aanwezigheid van hoge bomen. De prijs voor een kampeerplaat vond ik behoorlijk hoog voor de geboden diensten (53 euro per nacht voor tent, 3 personen, stroom en koelkast huur). Het sanitair voor de heren was zeer gedateerd en onbruikbaar voor iemand zoals ik (2.00m), te krappe toiletten en waarom hangt de wastafel op kniehoogte? Groot 25m zwembad waar je 's ochtends tussen 9:30 en 10:00 baantjes kunt trekken. Jammer dat er dan maar 5 parasols staan en te weinig stoelen, kom je bij mooi weer na 11u, dan heb je pech, stoel en parasol weg. Restaurant was duur en je moest lang wachten, chaotische bediening. Service mag ook beter, bij binnenkomst kregen we een koelkast die vuil was en niet werkte. Meisje bij de receptie was kortaf, niet erg vriendelijk. Volgend jaar maar ergens anders heen.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Jonker02-08-2018

Prima camping!

Wij hebben hier een heel fijn verblijf gehad. Ruime en rustige camping met genoeg vermaak. Lekker zwembad. Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk en doen net dat stapje extra om je verblijf prettiger te maken. 'S avonds voor de kinderen en volwassenen vermaak. Het is op tijd stil en dan blijft het stil. De mobiel home waar wij in verbleven was verrassend ruim. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Ik zou deze camping zeker aanraden!

• 8Christel15-07-2018

Gemoedelijke camping

Gezellige camping met een leuk zwembad en een gemoedelijke sfeer. Prima caravans. Leuk entertainment team en een leuke indoor speeltuin. Mooie omgeving. Diverse mooie kastelen in de buurt. Vriendelijk personeel. Gezellig terras. Supermarkt op 15 minuten rijden.

• 2017
    5Marco04-09-2017

Absoluut geen 4 sterren!

In augustus twaalf dagen op deze camping geweest met de kids. Vooropgesteld, de kinderen hebben het best naar hun zin gehad, maar na de ervaringen vorig jaar op Yelloh! Village Parc du Val de Loire was dit toch wel een teleurstelling. De stacaravan was ok, wel wat verouderd maar daar hechten wij niet zoveel waarde aan. De camping zelf stelt echter bitter weinig voor. Zwembad en glijbanen leuk maar niks speciaals, meest kwalijke is echter nog dat er geen toezicht is. Twee keer een ongeluk meegemaakt op de glijbanen doordat kinderen de glijbaan opliepen, in het tweede geval moest het kind zelfs afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Animatie is amateuristisch en stelt niks voor, de schuimparty vonden de kids wel weer geweldig. Speeltuin en trampolines verouderd en ging na een aantal dagen ook vervelen. 's Avonds ongezellig bij bar/restaurant en de winkel is geen winkel. Klein hok en vrijwel niets verkrijgbaar. Kortom, Yelloh onwaardig!

• 2Eetgelegenheden

• 8Monique07-08-2017

prima vakantie, huisje wat verouderd

Wij hebben hier een prima vakantie gehad, alleen het huisje vonden we, zeker voor het geld, minder. Het was erg eenvoudig, kwaliteit van de meubels matig en slechte matrassen. Inventaris van de keuken was ook niet zo goed. De camping zelf is leuk, veel te doen voor kinderen in lagere school leeftijd. Supermarkt in Gennes op kwartier rijden van de camping. Vriendelijk personeel, sommige spreken nederlands of anders in ieder geval engels. Entertainment team is erg enthousiast, mini disco is leuk voor de kinderen en er was zelfs een keer een schuim party! De pizza in het restaurant smaakte prima.

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

7Rustige camping met grote plekken25-08-2016

Rustige camping met grote plekken

Vijf dagen in juli hier geweest met zeer goed en warm weer. Onze eerste vakantie met de caravan, dus misschien vertekend dat het beeld. Hele grote plek toegewezen (nr. 100) met veel schaduw wat fijn was vanwege de warmte. Wel wat scheve plek met hoog gras dus wat moeite om de caravan op zijn plek en recht te krijgen. De kinderen hebben enorm genoten van het peuterbadje, de glijbanen, trampolines en het binnenparadijs vol springkussens(aantal dingen nieuw dit jaar). Zeer vriendelijk personeel (Nls/vlaams), die zelfs nog een andere camping heeft weten te regelen voor ons. Wij vonden het namelijk niet een camping zoals wij gewend waren en misten bijv. een bakkertje, supermarkten en restaurantjes dichter in de buurt. Voor anderen mogelijk een aanrader, wij houden meer van de campingdorpen dan van authentieke campings. Zie de andere recensie van la Chenaie. Het sanitair oogt mogelijk wat verouderd, maar het was echt heel schoon en werd meerdere malen per dag schoongemaakt. Helaas eenmaal s avonds laat een ijskoude douche gehad. Enige echte minpunt vind ik dat er geen brillen op de wc's zaten. Wel schoon dus, altijd wc-papier en ook een kindertoilet en kinderbadje aanwezig.

• 8Seits15-08-2016

Rustgevend

Wij hebben een heerlijke week gehad in parc montsabert

• ruime plekken ( stacaravan)
    • schone caravan
    • leuk zwembad
    • hulpvaardige receptie
    • vriendelijk personeel
    • onderbouw kinderen kunnen zelfstandig het park ontdekken ( kleinschalig)

• 9fvd06-08-2016

Prima kindvriendelijke camping met ruime plaatsen

Afgelopen 2 weken een prima vakantie gehad op camping Yelloh! Village Parc de Montsabert. Wij (2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar) hebben genoten van de ruime plekken en het prima verblijf hier. Sanitair prima en schoon. Douches altijd warm water. Restaurant is simpel qua keuze maar was voor ons voldoende. Een paar keer per week een thema maaltijd (bbq-paella-mosselen). Betrokken animatie maar wel voor de iets jongere kinderen. Animatie, restaurant en receptie spreken Nederlands. De camping zelf is erg ruim opgezet. Een prachtige plek. De plaatsen zijn ook zeer ruim. Tijdens ons verblijf voornamelijk Nederlanders, Britten en Fransen. Diverse supermarkten op circa 15 minuten rijden.

• 9Staat v/h sanitair

11 tips over Camping Yelloh! Village Parc de Montsabert

• Fam Jager, 16-07-2012

Neem zelf hoeslakens en lakens mee of huur ze. De gratis bijgeleverde hoeslakens zijn heel dun en niet fijn.

• brink64, 29-07-2012

Wil je de omgeving beter bekijken, neem dan de onverharde wegen in de omgeving. Deze leiden je lang allemaal geheime en stuk voor stuk prachtige plekjes.

• Jochem en Dana, 29-07-2012

Bezoek aan Saumur is zeker aan te bevelen. Kasteel is erg leuk, ook voor kinderen.

5 vragen over Camping Yelloh! Village Parc de Montsabert

• Yvonne, 29-07-2014

Is er een Nederlandse krant te krijgen?

Hallo, Ik lees bij de recensies dat er geen Nederlandse krant te koop is op de camping, klopt dat? En heeft iemand ervaring met fietsverhuur van kinderfietsen?

Gr. Yvonne

Fam. , 04-08-2014

Nee ik heb ook geen Nederlandse kranten gezien.

• Jasper, 13-07-2011

Wat is leuk met regen en kleine kinderen?

Wat is leuk om te doen in de buurt met kleine kinderen als het regent?

Fam Jager, 16-07-2012

We zijn in de buurt van Angers naar een indoor speeltuin geweest op een regenachtige middag. Anders een 1,5 uur vertoeven in de kelders van Ackerman. Ze hebben een leuke informatieve tour door de oude wijnkelders. Wij waren daar met 2 kinderen van 4 en 1 van 1,5 jaar en dat was ook leuk om te doen.

• Ferry, 26-05-2011

plattegrond van de camping

wie weet waar ik een plattegrond van de camping kan vinden met de kampeer plaatsen er op?

ferry, 30-05-2011

heb hem gevonden op hun eigen site

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig