Géén boekingskosten

La Vallée des Vignes

FrankrijkPays de la LoireConcourson-sur-Layon (Maine et Loire)

8.2FantastischScore uit 15 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over La Vallée des Vignes

• 8conchita20-08-2019

erg goed

prima camping. Mevrouw lijkt op het eerste gezicht een beetje stuurs maar na een dag of wat heel vriendelijk. lijkt wel zeer moe ..maar jah,,,doet de receptie..de bar,,poetsen en zelfs koken.. wc gebouw wordt 3a4 keer schoongemaakt,,,zelf s nog s nachts om 1.00.grote plekken. Douches heerlijk groot (2bij2) volle straal en warm. wc ook prima en schoon afwas idem.Restaurant prima gegeten..(salade met warme camambert..heeeerlijk) ze ijn alleen niet zo snel,,maar jah..t is vacantie hoor!! ook elke vrijdag iets speciaals.bij ons was het een roulotte die een soort pitabroodjes verkocht. Ook pizza/friet mee te nemen. Ook veel in de buurt te doen....

• 9Joke29-07-2017

Fantastische camping, schoon mooi en gastvrij

De camping ligt in een prachtig gebied, is een goede basis om uitstapjes te maken naar bezienswaardigheden zoals Rochemenier (ondergrondse boerenwoningen), of de rozentuinen. De camping zelf wordt goed onderhouden, prachtige zwemgelegenheid en bar/restaurant. De eigenaars zijn gastvrij en proberen met je mee te denken ook als je het Frans niet machtig bent. Zij zijn erg bescheiden.

• 10Iza11-07-2017

Parfait !

Le camping idéal : très bon accueil, beaux emplacements ombragés et bien délimités par des haies, sanitaires confortables et propres, Grande aire de jeux bien équipée pour les enfants. Belle piscine mais que nous n'avons pas testée, jouxtée d'un bar/restaurant (bonnes pizzas!).Camping calme et bien placé pour rayonner dans la région. Une très bonne adresse où nous reviendrons avec plaisir.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Wim24-08-2016

Prachtige camping

Prima camping met grote plaatsen. Of het kwam door de matige bezetting weet ik niet, maar er ontbreekt toch wel een beetje sfeer.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Kate14-08-2016

Prachtige camping!

Dit is echt een fantastische camping als je van mooie grote plekken houdt en geen animatie wilt. Voor ons met twee kinderen van 4 en 7 echt perfect. Leuk zwembad en een pierenbadje. Restaurant en bar met heerlijke lokale wijnen voor een zeer scherpe prijs en eenvoudig maar lekker eten (salades, pizza, vlees met patat). Veel te doen in de omgeving (speeltuin, meer, dierentuin, markt, wijn, chateaux, steden en dorpjes etc) Dit jaar was het zeer rustig omdat er nieuwe Franse eigenaren zijn. Ook als het drukker zou zijn, zouden wij zeker terug komen en wij zijn erg kieskeurig met campings! Ik vond het zelf ook prettig dat de sanitair erg schoon was en dat je ruime douches hebt met goed heet water.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Jan12-07-2016

heerlijk rustig gelegen camping

Mooie groene camping. Van ongedierte is ons niet bekend. De nieuwe Franse eigenaren zijn wat temide maar vriendelijk en zijn zeker behulpzaam. Onze tieners vinden het heerlijk hier. Ze hebben leuk contact met de Engelsen uit de vaste huisjes, die overigens erg aardig zijn. Er is een wifipunt waar je gratis gebruik van kunt maken. De sanitaire voorzieningen krijgen een negen. Ook kun je lekker fietsen in de omgeving. Supermarkt is wel wat verder weg naar de tocht er naar toe is mooi. Ook voor kleine kinderen is er een peuterbad, speeltuintje en een springkussen. Wij vinden het een heerlijke camping, ook prima om als tussenstop camping voor een paar nachten.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Peter W16-08-2015

Ongastvrije camping.

Deze camping geboekt in mei. Was toen nog eigendom van een Engels echtpaar. Bij aankomst op 1 augustus werden wij bij de receptie verwelkomd......., door een jongetje die gebrekkig Engels sprak, wat ons verbaasde als de zoon van een Engels echtpaar, die onz de plaats toewees ?!! Naar later bekeek hebben de Engelse eigenaren de week voor onze aankomst de hele boel verkocht aan een Frans echtpaar met twee zonen en dat is niet een verbetering. De eigenaar en zijn vrouw zijn erg kortaf en doen niets of niet veel aan gastheerschap. Het kopen van een ijsje bij het zwembad werd als een hinderlijke storing van de bezigheden gevoeld in onze beleving. De zonen staan achter de bar of achter de receptie, jongens van 12 of 13, zo schatten wij. Veel Engelsen met stacaravans in eigendom die vooral elkaar opzochten.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

campingvdv, gerant, 20-08-2015

Je voudrais vous remercier pour votre avis. Comme vous le dites, nous avons repris le camping quelques jours avant votre arrivée. Nous sommes désolé que le fait d'avoir été accueilli par des français vous ai dérangé. Effectivement il y a des mobil home appartenant à des anglais (16 sur 80 emplacements). Nous mettons tout en oeuvre pour améliorer le site.

• 4Kakkerlakken overal !!!!10-08-2015

Vol kakkerlakken op terrein en in het huurhuisje!

Op basis van de scores met grote verwachtingen vertrokken naar deze camping en daar een week een stacaravan gehuurd. Die bleek vol kakkerlakken te zitten, verschrikkelijk! Stank in het huisje ook. Zwembad + kinderbad basic maar ok, leuke speelkatrol, speeltuintje simpel, restaurant simpel en betaalbaar. Ligging van de camping tov toeristische trekpleisters is wel heel goed (zoo in doué, Brézé ondergronds kasteel, Fontevraud abdij). Kakkerlakkenvangst heb ik in foto op de site gezet. Timide ontvangst, veel engelsen in stacaravans die van hun zijn. Verouderd minigolfterreintje. Sommige plekken hebben schaduw, anderen niet. Ik ga alvast nooit meer terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

camping vdv, gerant, 20-08-2015

Je voudrais vous remercier pour votre avis. Nous sommes désolés que le camping ne vous ait pas plus. Nous avons repris le camping en l'état fin juillet et nous mettons tout en oeuvre pour l'améliorer.

• 9een jong stel08-08-2011

Mooie ruim opgezette camping

Een mooie camping met grote plaatsen. Het sanitair is goed onderhouden en de douches zijn heel ruim. Voldoende activiteiten voor kinderen mogelijk. (voetbal, volleybal, tafeltennis, jeu de boules, kabelbaan, speeltuintje). Elke dag wel activiteiten te doen, van bingo tot karaoke. Om 11 uur is de camping helemaal stil.

• 8Mrs K Flynn09-07-2011

Very nice campsite, good for children

Generally a very good, well run campsite. Very British orientated, so if you like an all British feel then it is ideal. There is a nice, shady play area. The pitches are a very good size - we were in a tent and had, I think, a newer pitch which didn't yet have a hedge to separate it from its neighbours but hopefully this will grow over time! The sanitary block is very clean, and there are a good number of cubicles etc AND toilet paper! Very pretty surroundings to explore. There is a busy road nearby (i found the road noise loud enough to keep me awake, although my husband wasn't bothered by it!)

Camping La Vallée des Vignes info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar