Camping RCN La Ferme du Latois

Camping RCN La Ferme du Latois
8,2

19 tips over Camping RCN La Ferme du Latois

burning grou, 31-8-2016

-kasteel van apremont (is in combinatie met toegang tot hoge watertoren!)

-klimpark saint-julien-des-landes ook voor kids vanaf 4 jaar!

inke, 28-7-2015
oude gedeelte weinig zon. nieuwe mooi zon met schaduw plekken
Ravestein, 11-6-2015
kies een stacaravan met houten terras

We hebben een aantal aanbieders voor RCN La Ferme du Latois voor je op een rij gezet:

jeroen_23, 25-8-2014

Check vooraf goed of je een grote of een kleine plaats hebt.

Tip aan de camping: Breng onderscheid aan in de tarieven voor kampeerplekken. Wie 90 m2 heeft, betaalt nu net zoveel als wie 250 m2 heeft. Dit zorgt toch voor een katterig gevoel bij degene die het minder goed treft.

Sylvia, 10-8-2014
Klimbos is erg leuk als je daar van houdt, Y'le de Noirmoutier is een bezoek waard.
jan, 3-8-2014

Thema park Puy du fou, echt geweldig.

Stranden bij st Jean de monts

Yvonne, 30-7-2014
Le Grand Defi, prachtig klimpark voor jong en oud, op ca. 10 minuten van de camping in St. Julien les Landes.
Hermans1, 24-7-2014
Strand is erg goed te doen. Ook met kleine kinderen daar de vloedlijn zeer geleidelijk afloopt.
Jozien, 4-5-2014
Als je van tuinen houdt, moet je zeker naar le Jardin des Olfacties. Een botanische tuin vlakbij de camping, in Coëx. De tuin is gespecialiseerd in geurende planten en struiken. Erg mooi, veel groter dan verwacht en gratis toegang! http://www.lejardindesolfacties.com/
Jozien, 4-5-2014
Ga de Puy du Fou bezoeken! Spectaculaire shows te zien, met Vikingen, ridders, romeinen en dergelijke in de hoofdrol. Niet voor niets heeft dit park een internationale prijs gewonnen... Leuk voor jong en oud, ongeveer een uur rijden. Kaarten verkrijgbaar bij de campingreceptie, goedkoper dan op het park zelf. Extra tip: vrijwel alle shows zijn in de open lucht, hou daar rekening mee (dus petjes en water bij hitte en iets van plastic om op te zitten en een regencape als er buien voorspeld zijn).