Clisson ( Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Clisson ( Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

Reviews over Clisson ( Loire Atlantique)

Kleine kamers en duur

rtvd,
    22-4-2017

Plus: Mooi, nieuw hotel. Met airco en gratis wifi. Vanaf het terras heb je een fantastisch mooi uitzicht op de rivier en het er tegenover gelegen kasteel. Het ontbijt is redelijk voor Franse begrippen. Er zijn gratis, afgesloten parkeerplekken bij het hotel beschikbaar. Het hotel ligt midden in Clisson.

Min: Het personeel is nogal stug: een goeiedagje kan er nauwelijks vanaf. De kamers zijn aan de krappe kant. Wij hadden een kamer met rivierzicht (een paar m² groter dan de standaard kamers) en daarin lukte het maar net om onze bagage (3 koffers) op een fatsoenlijke manier te plaatsen. De website geeft 19m², maar dat blijkt dus incl. de badkamer te zijn. Dus trek er maar 5m² af en je houdt een klein kamertje over. De dag van aankomst bleek het toilet onder de rand niet goed schoongemaakt (bruine aanslag en spetters). Na melding hiervan kwam de schoonmaakster later langs en poetste er even met de toiletborstel onderlangs, hetgeen natuurlijk niet het gewenste effect had. Kennen ze hier geen wc-eend? In de badkamer is een zeer onhandige inloopdouche (een nis in de wand zonder deur). Hierdoor wordt de gehele badkamer zeiknat. De 2e ochtend bleek ook nog eens de afvoer verstopt te zitten, zodat het badwater de slaapkamer instroomde. Aangezien mijn vrouw geheel ingezeept onder de douche stond was stoppen met douchen geen optie, dus zelf de afvoer maar geïnspecteerd (dat was gelukkig mogelijk). Het bleek dat het filter geheel verstopt met haren zat. De vloer van de kamer was langs de wanden stoffig. De laatste ochtend was het een chaos bij het ontbijt. Alles was voortdurend op tot zelfs de borden aan toe. Op de vraag of er nog borden zijn leverde als antwoord: ‘Ja, in de vaatwasser’. Een kwartier later waren er echter nog steeds geen borden, zodat de wachtenden op het laatst maar schaaltjes en dienbladen gebruikten om de etenswaren te transporteren. En 10 minuten later komt de serveerster vrolijk langs om te melden dat het buffet zo dadelijk dicht gaat. Toen moest wel even stoom afgeblazen worden. De prijs-kwaliteit verhouding is zelfs bij vooruit boeking met gratis ontbijt niet OK (€101 per nacht).

Gereisd met partner in juli 2016

Goede doortrekcamping, leuk stadje

Rob,
    21-10-2008

In de zomer van 2008 met de caravan deze camping bezocht. De camping ligt ten noorden van het centrum van Clisson aan een rotonde aan de D763, naast een Lidl supermarché en tegenover een andere hypermarche. De camping heeft een flink aantal vaste plaatsen, gescheiden door heggen. Veelal bevolkt door vaste gasten (F)Achterin de camping, rechts naast een groot rotsblok, annex barbecueplaats, is een doortrekveld met bebossing zonder heggen waar ook elektriciteit is. Daar is ook toegang naar een wandelpad langs de rivier. Schoon sanitair. Vanwege de supermarkten, de vriendelijke beheerder, de prijs en het schattige stadje een leuke doortochtcamping. Maar niet voor meer dan één nacht.

Gereisd familie in oktober 2008
Clisson ( Loire Atlantique) scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews