Reviews over Cholet (Marne)

Heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar!

Roos,
    21-8-2018

Super vakantie! Last minute geboekt, we zaten in een stacaravan naast de entertainment-tent. Misschien niet voor iedereen leuk, er was vaak (harde) muziek tot laat in de avond, wij vonden het geweldig. Vanaf onze veranda regelmatig shows om naar te kijken. De kinderen waren moe genoeg om daar doorheen te slapen. Ook zaten we vlakbij het zwembad met leuke glijbanen en een speeltuin met springkussens, de kinderen waren hier erg blij mee. Personeel was heel vriendelijk en probeerden ons zo goed mogelijk in het Engels te woord te staan. Het is een camping waar veel Fransen komen. Dit maakte dat wij een extra vakantiegevoel hadden. Mooie stadjes in de 'omgeving' (op +/- 1 uur rijden), en Cholet zelf is ook een heel leuk stadje waar je alles vindt wat je nodig hebt. En natuurlijk het mooie meer onderaan de camping. De caravan was als nieuw en netjes.

Helaas veel wasmachines kapot (wasserette in Cholet) en piepende geiser. Verder geen klagen.

Beetje een lawaaierige camping

fam. Geertsema,
    28-8-2017

Mooi zwembad, wel wat klein.

Sanitair is oud en niet heel erg schoon.

Ook deed de lamp het niet gedurende heel ons verblijf.

Zeer goed

15-8-2016

Wij zaten in een gloednieuwe mobilehome. Alles was fris en schoon. Het zwembad is geweldig!! Heel veel verschillende glijbanen. Het buitenbad is lekker verwarmd. Bijna alle gasten komen uit Frankrijk dus je voelt je ook echt in het buitenland. Wij vonden dat heel prettig. Bij aankomst kregen wij in de brandende zon in hoog tempo in het Frans uitgelegd hoe de camping werkt. Vervolgens mochten we binnen onze borg betalen. Hier spraken ze wel Engels. Misschien handig om die paar niet Fransen binnen in te laten checken.

10-8-2016

Leuke camping in een mooie omgeving. Leuk en groot zwembad met vele uitdagende glijbanen voor de kinderen. Netjes verzorgde camping en een gevarieerde en leuke animatie.

8-8-2016

Gezellige camping met erg leuk zwembad. Alles was goed !

Cholet (Marne) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 12 reviews