Reviews over Chemazé

Rust en ruimte!

Arjan,
    12-9-2010

In dit huis kom je echt tot rust. Het ligt 1 km buiten een klein dorpje (met bakker en supermarktje). Je hebt je eigen privé zwembad, waar je 's avonds een kap overheen kan schuiven en waar verlichting in zit. De prachtig aangelegde siertuin biedt meerdere beschutte hoekjes en een grasveld. Tafeltennistafel en barbecue zijn aanwezig.

's-Morgens ontbijt je in de serre met de 2 schuifpuien lekker open. Overdag maak je een praatje met de vriendelijke beheerder Bruno en zijn vrouw (wonen op 50m afstand, maar je ziet ze nauwelijks en ze respecteren je privacy).

Vanuit dit huis kun je mooie uistapjes maken naar wat Loire kastelen en burchten in de omgeving, boottochtjes maken op de Mayenne, enz.

Een aanrader als je van rust en ruimte houdt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009