Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne
8,7

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne voor je op een rij gezet:

193 reviews over Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Kees Hagendijk
31-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Voor ons was het de derde keer dat we dit park (Les Jardins du Château d'Olonne) bezochten. Het gebeurd niet vaak dat wij een vakantiepark meerdere keren bezoeken, maar dit park is het zeker waard! Zeer mooie villa's met voldoende privacy (wij hadden villa nr. 135). Ruime villa, alles erop en eraan, een tuin met veel privacy en een heerlijk (verwarmd) zwembad. Veel gebruik gemaakt van de aanwezige fietsen om 's-ochtends even verse broodjes te halen of de omgeving te verkennen. Het park is prachtig aangelegd met veel groen. Ook de streek is ideaal; de Vendee heeft relatief veel zonuren en vanuit Nederland is het niet zo ver rijden. Sable d' Olonne ligt op korte afstand en is zeker de moeite waard om te bezoeken; slenteren over de Boulevard, de oude visserswijk bekijken of leuke winkeltjes en de markt bezoeken. Voor ons heeft zowel de omgeving, het park als de villa voor een uitstekende vakantie gezorgd!

Heerlijk huis met veel privacy

Hans
3-12-2017
  • Onderkomen10

We zijn hier al een aantal keer geweest, en het is altijd fijn om hier weer terug te komen. Fijn ingericht met alle gemakken, en een verwarmd privé-wembad, wat wil je nog meer. Heel veel leuke restaurants in Les Sables.

Ideaal

Sander
6-10-2017
  • Onderkomen10

Geweldig park, met veel privacy. Heerlijk zwembad in de tuin, mits je daar voor kiest natuurlijk. Aan de ingang bij het park ligt een bistro/afhaal/supermarkt, waar je 's morgens heerlijk brood kunt halen of 's avonds een pizza, mosselen of kip. In de buurt is best wel wat te doen, zonder dat het enorm toeristisch is of aanvoelt. Heerlijke, relatief goedkope restaurants en aardige mensen. Wij gaan weer terug.

Klein nadeeltje is dat het zwembad niet verwarmt is. Dit moet je vooraf aangeven, maar niet iedere reisorganisatie is hier van op de hoogte.

Voor ons nooit meer

Guy & familie
7-9-2017
  • Onderkomen1

Wij verbleven één week met 2 kinderen in de ACACIA VIP woning nr 59. einde augustus en betaalden voor 1 week 2200€. Bij aankomst stelden wij vast: meerdere lampen waren defect, een vieze mat met vlekken in de living, alle 3 de douchekoppen (2x douche en 1x bad) hadden schimmel, schimmel her en der in de badkamers, zeer muffe geur in de woning: stinkende gordijnen en kussens in de zetels, vuile stoelkussens vol met vlekken, de lichtgrijze voegen van de vloer in gans de woning waren zwart van het vuil, de woning was niet gestofzuigd; na onderzoek door onszelf zat de stofzuiger geheel vast met vuil in de buis. Rottende kasten in de badkamer van het vocht, de afvoer van het bad was defect en kon niet hersteld worden, het zwembad werd vuil aangeboden, ‘het automatisch beregend gazon’ is niet meer dan onkruid dat geheel verdort is, het onkruid onder de pergola was zodanig begroeid dat we de auto niet konden parkeren, privacy in de tuin quasi nul door slechte begroeiing, inductiekookplaat vuil…. De waarborg van 750€ vinden wij sterk overdreven voor hetgeen wordt aangeboden en er werd geen plaatsbeschrijving opgemaakt wat wij betreuren. Gelukkig is dit laatste goed afgelopen. Wij hielden het voor bekeken en hebben het geen week volgehouden en zijn dus vroegtijdig vertrokken. Een klacht werd ingediend bij Oasisparcs doch heden nog geen antwoord. Voor ons helaas geen ‘Jardin du chateau D’Olonne meer…’; voor dat geld zijn veel betere vakantiehuizen te boeken prijs/kwaliteit.

Positief: het personeel ter plaatse is zeer vriendelijk, vers brood aan het onthaal, een technieker en een kuisvrouw hebben enkele euvels snel komen oplossen. Na kuiswerk was het zwembad zeer proper.

voor ons niet weer

Ingrid
14-8-2017
  • Onderkomen5

Het vakantiepark viel ons erg tegen. We kregen pas om 17.45 de sleutel van het vakantiehuis, omdat deze nog niet schoon was. Toen we in het huis aankwamen, was deze nog heel erg vies. Er was niet gestofzuigd, er lagen allemaal grote kruimels enz. op de grond, bank, kleed en nog veel stof en spinrag/overal heel veel spinnen. We hebben het maar zelf schoongemaakt, anders moesten we nog langer wachten en daar hadden we geen zin in. Om het zwembad was ook heel veel onkruid en de zijkant was groen. De midgetgolfbaan is ook nodig aan vervanging toe, je mocht er ook gratis gebruik van maken, omdat het echt niks voorstelt. We zitten elk jaar in verschillende vakantiehuizen in Frankrijk, dit was altijd goed. Zo hebben wij het nog nooit meegemaakt. Voor ons niet weer dit park en ik zou het ook niet bij anderen aanraden.

Nooit meer deze verhuurder

Hans
9-8-2017
  • Onderkomen5

Touroperator exploiteert huizen, maar heeft geen idee hoe je een klant een goed vakantiegeviel geeft. Geld- en procesgedreven vanuit de organisatie. Je merkt dat aantal medewerkers het wel begrijpt en anders zou willen. Voor ons staat deze verhuurder voor moeilijk en voor problemen. Past niet bij wat je in je vakantie wil.

Willen nooit meer anders

Didi
30-7-2017
  • Onderkomen9

Als je echt tot rust wil komen is dit de perfecte plek, ons huisje had alles wat je nodig hebt en meer.

Wederom super

Marco
29-7-2017
  • Onderkomen10

Ook dit jaar speciaal huisje #113 geboekt, dit huisje boeken we al een aantal jaren ivm extra bedden en luxere inrichting. Bij binnenkomst viel onze mond open van verbazing. Geheel nieuwe inrichting in het huisje. Er kunnen 9 mensen slapen ivm een drie-hoog stapelbed boven (alle andere huisjes hebben max. 8 plaatsen). Deze banken zitten toch beter als dat rotan wat er eerst stond. Huisje staat niet aan de weg dus rustig en privé. Volgend jaar weer....

Ultieme vakantie als gezin

Manuela wildenborg
3-6-2017
  • Onderkomen10

Als je op het resort komt aanrijden denk je al wow, aangekomen bij het vakantie huisje is het gevoel nog fijner, werkelijk een fantastisch gevoel, enige nadeel is dat het zwembad koud is en dat je daar apart voor moet betalen. Dat nneemt niet weg dat wij niet weer zouden gaan, integendeel we willen weer, en laten dit keer het zwembad verwarmen. Al met een perfecte vakantie, echt een aanrader en de mensen op het resort waren behulpzaam en aardig

super relaxed

marco
20-2-2017

Wederom een geweldige vakantie gehad op het park. Weer speciaal om huisje 113 gevraagd om de ligging en de extra luxe inrichting. Alles is in huis zelfs een wasmachine en een droger. Daarbij heeft dit huisje als we van de weinige maar liefst 9 bedden. We hebben begrepen dat begin 2017 nieuwe meubels geplaatst gaan worden. We zijn benieuwd en hebben al weer voor dit jaar geboekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne in Chateau d'Olonne (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne scoort een 8.66 uit 10 op basis van 210 reviews.