Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

6.2Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, Chateau d'Olonne (Vendee)

6.2Voldoende

• 3.6Activiteiten
  • 3.6Eetgelegenheden
  • 7.3Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Alle privacy rondom je villa op Oasis Parcs – Jardins des Sables d’Olonne. In de omheinde tuin rondom je villa spring je in je privézwembad of kun je barbecueën. Ook fietsen zijn aanwezig. Zo kun je elke ochtend verse croissants halen en ’s avonds pizza. Ook een goede manier om de omgeving te verkennen. Fiets naar Les Sables (8 kilometer).

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne voor je op een rij gezet:

219 reviews over Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

• 7Fam. Loots-Vandereycken25-08-2019

Leuke tijd gehad - slechts één aandachtspuntje

Leuk park met goed onderhouden en ingericht huisje. In de buurt meer dan genoeg te doen. Omwille van de veiligheid van onze kleine kinderen hadden we een huisje geboekt zonder zwembad. Temeer omdat de website gewag maakt van een gemeenschappelijk verwarmd zwembad. Tijdens ons verblijf was dit zwembad echter niet of zeer minimaal verwarmd. Met een temperatuur van 23°C max was het echter niet aangenaam voor onze kindjes. Jammer want het zwembad an sich is héél geschikt voor kleine kinderen door de grote ondiepe ruimte. De frietjes bij het snackpunt zullen ook niet meteen in de Michelingids raken, maar een kniesoor die daar om maalt ;-)

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Demi, communicatie, 29-08-2019

Beste Fam. Loots-Vandereycken,

Hartelijk dank voor de review. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Het is prettig om te lezen dat u een fijn verblijft heeft gehad.

De door u aangegeven feedbackpunten zijn meegenomen door het management als actiepunten.

Nogmaals willen wij u hartelijk danken voor de feedback.

Demi

• 3JdL16-08-2019

Inhoud riool in zwembad!

We hadden een weekje rust geboekt; een villa met privé zwembad. Wat een afknapper. rustig buiten zitten was er niet bij vanwege de continue afgaande zwembadalarmen (hard auto-alarm). Ook waren ze 5 dagen (vd 6) bezig met het schoonmaken vh zwembad omdat er steeds iets misging. Resultaat: geen privacy, op woensdag groen water en op donderdag een verschrikkelijke stank in het huis en de inhoud vh riool drijvend in het zwembad! Toen wij ons bij de receptie gingen beklagen werden we afgewimpeld: we moesten de ramen maar openzetten. De poep zouden ze er wel uit vissen. De manager kwam maar niet en ook de volgende dag zaten we 1,5 uur tevergeefs op hem te wachten. Dat er iets fout kan gaan, snappen we maar dit getuigt niet alleen v amateurisme maar ook v minachting voor je gasten. De receptioniste vroeg ons letterlijk wat we nu eigenlijk wilden. Excuses en een compensatie voor onze totaal verpeste vakantie lijkt me wel het minste.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Demi, communicatie, 29-08-2019

Beste JdL,

Ik wil u bedanken voor uw review.

Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om deze feedback te schrijven. Wij vinden het vervelend om te lezen dat uw verblijf niet is bevallen zoals verwacht. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Graag vraag ik u of u ons een email kan sturen onder vermelding van uw boekingsnummer, zodat wij uw feedback kunnen behandelen.

Nogmaals danken wij u voor uw feedback en bieden wij nogmaals ons excuses aan voor het ongemak.

Demi

• 4Jvdv14-08-2019

Veel geld voor weinig

We hadden een huisje gehuurd met prive zwembad. Het park zag er goed uit en de tuin bood veel privacy. De service vh park is echter beneden de maat. We konden pas om 16.30 uur in het huisje en van de 6 dagen konden we 3 dagen niet zwemmen vanwege onderhoud aan het zwembad. Ze waren 2 middagen bezig met schoonmaken en de volgende ochtend bleek het water groen! Er werd gezegd dat er over een half uur iemand zou komen om het te verhelpen maar er kwam niemand opdagen. Dus de kinderen konden weer een dag niet zwemmen. Verder was er veel geluidsoverlast van een nabijgelegen camping en andere parkgasten. De geluidsoverlast vh naast het park gelegen vliegveld viel mee. Al waren er wel veel parachutisten. Verder is het eten bestellen geen aanrader: we waren 50 euro kwijt voor 4 porties mosselen waarvan de helft nog dicht was en de frites waren niet te eten. Kortom: veel teveel geld betaald (2000 euro voor een week) voor weinig

• 1Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Joëlle, communicatie, 29-08-2019

Beste Jvdv,

Wij stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen ons van feedback te voorzien. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had verwacht.

Graag bieden wij onze oprechte excuses aan omdat u ongemak heeft ervaren door het onderhoud en de schoonmaak van uw zwembad.

Nogmaals onze excuses en we zullen uw feedbackpunten direct naar het management doorzetten, want dit is niet de kwaliteit waar Oasis Parcs voor staat.

Met vriendelijke groet,

• 9Daantje02-08-2019

Heerlijk bijgekomen en uitgerust

Prachtig rustig park in een even mooie omgeving. Het huis (nr. 99) was ruim, licht en van alle gemakken voorzien. Het zwembad was schoon, heerlijk en groot genoeg. De bedden lagen zalig en het was fijn tussendoor een wasje te kunnen doen. De handdoeken lagen klaar, alle bedden waren netjes opgemaakt. Het enige jammere was dat onze dochter weinig leeftijdgenootjes had op het park.

Joëlle, communicatie, 06-08-2019

Beste Daantje,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad!

We hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen op ons park!

Met vriendelijke groet,

• 4Tamara Groenendijk21-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Oasis Parcs heeft ons helaas niet gebracht wat er op de site beloofd wordt. De site geeft super deluxe villa’s weer met een moderne frisse uitstraling. Helaas bij aankomst op 4 juni 2019 bleek niets minder waar. De villa die wij kregen toegewezen (nr.142) was zeer verouderd. Er hing bij binnenkomst een muffe lucht. De bank was doorgezakt en bevatte meerdere vlekken. Bij verschillende keukenkastjes lieten hoekjes los. 1 van de ligstoelen was kapot. En de algehele look en spulletjes waren al sterk verouderd. Het zwembad was steenkoud, terwijl wij voor 2 weken zwembad verwarming hadden betaald (€280,-). Bij navraag bij de receptie kon er niets aan het zwembad gedaan worden. De temperatuur van het zwembad was prima werd er gezegd. We moesten het er maar mee doen. De minigolfbaan en jeu de boule waren overwoekerd. Al met al klopt er teveel niet aan dit resort van wat er beloofd wordt helaas.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Robin, communicatie, 25-06-2019

Beste mevrouw Groenendijk,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw feedback aan ons te doen toekomen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had verwacht. De door u aangegeven feedbackpunten zijn direct als actiepunten meegenomen door het management.

Oasis Parcs staat voor een comfortabel en luxe verblijf. Wij vinden het daarom ook spijtig om te lezen dat de villa niet overeenkwam met uw verwachting. Hiervoor willen wij onze oprechte excuses aanbieden. Door u een andere villa aan te bieden hebben onze collega’s op het resort geprobeerd om u toch een fijne vakantie te laten ervaren. Daarnaast vinden wij het vervelend dat de zwembadverwarming niet tijdig en naar behoren functioneerde. De dagen dat u hiervan geen gebruik heeft kunnen maken, hebben wij u vanwege het ongemak gecompenseerd.

Wij hopen dat u desondanks de verbeterpunten heeft kunnen genieten van uw vakantie.

Robin Team Oasis Parcs

• 2018
    8Hannelore23-08-2018

zalig

zeer rustig en goed verzorgd park. 's Morgens croissants afhalen en 's avonds pizza. leuke speeltuin. Algemeen zwembad is beetje klein.

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 9Sophie Leussink06-07-2018

Fantastische vakantievilla

We verbleven in de prettige ruime vakantievilla nummer 135. Het huis is van alle gemakken voorzien, zelfs tv met Nederlandse zenders. De villa heeft een privezwembad (wat iets lager ligt) met alarm en een schitterende tuin met bbq waar je veel privacy hebt. Tevens beschikt het huis over vier fietsen waar je gebruik van kunt maken. Het park is mooi aangelegd en het was er toen wij er waren lekker rustig. De bakker, waar je elke ochtend lekkere croissants kunt halen, zit praktisch om de hoek. Het klimaat van de Vendée heeft ons verrast; twee weken tussen de 25-30graden in juni. De omgeving is rustig, misschien voor sommige mensen iets te rustig, voor ons was het goed. Het strand met mooie boulevard is dichtbij en heeft gezellige strandtenten. De zonsondergang is schitterend. Kortom; een aanrader om hier je vakantie door te brengen.

• 8Familie Appelman02-07-2018

Volop genoten van jullie mooie en complete woning!

Gisteren einde middag zijn wij weer thuisgekomen, na twee heerlijke weken in Les Sables. Wij hebben volop genoten van jullie mooie en complete woning nr 135, en van de Vendee. Wij waren al eens eerder in St. Jean de Monts geweest, maar de regio Les Sables vonden wij nog prettiger. Helaas was het geen hoogzomer, en is er de nodige regen gevallen (wij hadden dus niet veel werk aan de planten!), maar desondanks hebben wij heel veel buiten kunnen doen, en hebben wij ook regelmatig gezwommen in zee. Het park is heel mooi en rustig (mist wellicht wat mogelijkheden voor tieners). Prima personeel ook op het park. Wij zijn ook trouwe klant geweest van de aardige visboer en zijn dochter bij la Pironniere. Dank nog voor de fles wijn.

• 8Kees Hagendijk31-05-2018

Heerlijke vakantie!

Voor ons was het de derde keer dat we dit park (Les Jardins du Château d'Olonne) bezochten. Het gebeurd niet vaak dat wij een vakantiepark meerdere keren bezoeken, maar dit park is het zeker waard! Zeer mooie villa's met voldoende privacy (wij hadden villa nr. 135). Ruime villa, alles erop en eraan, een tuin met veel privacy en een heerlijk (verwarmd) zwembad. Veel gebruik gemaakt van de aanwezige fietsen om 's-ochtends even verse broodjes te halen of de omgeving te verkennen. Het park is prachtig aangelegd met veel groen. Ook de streek is ideaal; de Vendee heeft relatief veel zonuren en vanuit Nederland is het niet zo ver rijden. Sable d' Olonne ligt op korte afstand en is zeker de moeite waard om te bezoeken; slenteren over de Boulevard, de oude visserswijk bekijken of leuke winkeltjes en de markt bezoeken. Voor ons heeft zowel de omgeving, het park als de villa voor een uitstekende vakantie gezorgd!

• 2017
    9Hans03-12-2017

Heerlijk huis met veel privacy

We zijn hier al een aantal keer geweest, en het is altijd fijn om hier weer terug te komen. Fijn ingericht met alle gemakken, en een verwarmd privé-wembad, wat wil je nog meer. Heel veel leuke restaurants in Les Sables.

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

10 tips over Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

• Buytaert K, 06-08-2012

Huur kinderfietsen aan het strand (puits d'enfer) bij les velos de la foret, daar zijn ze per week 10 euro goedkoper als op het park. Prijs voor volwassen fietsen is gelijk. Zorg wel dat je een copie van je identiteitskaart meehebt, dan moet je geen borg betalen.

• Fam van Rijen, 14-05-2013

Ga er zeker op uit er is heel veel te zien en doen in de Vendee. Zet zwembad alarm aan ivm de allerkleinste.

• Jeroen van Beek, 02-01-2013

Het is een eindje rijden maar het eiland Ile de Ré is schitterend en een uitstekende plek om lekker te lunchen en op 1 van de strandjes te crashen.

Er zijn geen theedoeken en (toilet) handdoeken aanwezig in het huis. Je kunt ze huren bij de receptie maar kleine moeite om er een paar mee te nemen als je dit van te voren weet.

4 vragen over Vakantiepark Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

• Dick, 06-08-2016

mailadres

Op welk mailadres is het park bereikbaar?

• claudia, 11-05-2016

weer

Weet iemand wat voor weer het daar is in de zomer? Is er dan wel veel zo'n of altijd wisselvallig?

• marie, 26-02-2012

10personen

wij zouden met 8 volwassenen en 2 kids, 6jaar en 6maand willen gaan. nu zou dat niet mogelijk zijn, max 8 personen toegelaten, baby en kids worden apart gerekend. Weet iemand of wij ons kunnen riskeren om toch met 10 te gaan en dit niet te zeggen??

Peter, 15-06-2012

Zou je kunnen doen, alleen is er voor kinderen erg weinig te beleven. Er zijn in de omgeving andere lokaties waar het wel mogelijk is, bijvoorbeeld Les Fontenelles

Vakantiepark info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• SportfaciliteitenAanwezig