Appartement l'Estran ***

Review geschreven door Marian

Mooie plek

Marian
30-7-2012

Het appartementencomplex is mooi opgezet en alles is goed verzorgd. Mooie aangelegde tuin. 2 prima zwembaden en verspreid over het terrein een speeltuintje, jeu de boulebaan, tafeltennistafel etc. wij hadden een 4 pers. appartement met 1 slaapkamer, voor 2 personen goed te doen, maar kan me voorstellen dat het een beetje krap is met 4 personen. Het balkon is ruim en in de keuken is van alles ruim voldoende aanwezig, dat is wel een pluspunt. Aan het einde van het straatje (plm. 5 min. lopen) is een dorpspleintje met een café, een kleine pizzeria en o.a. een supermarktje en een bakker en iedere ochtend een kleine markt. Prima fietsgebied. fietsverhuur tegenover het appartement. Fietsen huren is aan te raden! L'Estran ligt op een rustige plek met vertier in de buurt. Het strand is 5 minuten fietsen en de gezellige stad La Sable d'Olonne 10 minuten fietsen. Een fijne plek om vakantie te houden.