Appartement l'Estran ***

Review geschreven door Selina

Leuke plek!

Selina
10-6-2012

Wij hebben in juni in dit appartement gezeten. Op zich een net appartement. Wij waren met twee personen maar ik kan mij voorstellen dat dit appartement voor vier personen te krap is. Op het terrein is het vrij rustig en er is niet veel te doen. In de omgeving is erg veel te zien (wel met de auto). Het plaatsje Chateau d'Olonne is vrij rustig (zit wel een industrieterrein met winkels en een lidl). Verderop zit het plaatsje Les Sables d'Olonne en daar is een mooie boulevard met winkeltjes en restaurants. Met de fiets is dat ook makkelijk bereikbaar. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en we raden de streek Vendee echt aan. Echt de moeite waard.