Appartement l'Estran

14 reviews over Appartement l'Estran in het Nederlands

Het was weer heerlijk!

Dings
18-6-2017

In september 2016 zijn wij op vakantie in Lagrange L'Estran geweest. Dit is zo goed bevallen dat we besloten de volgende vakantie weer terug te gaan. We hebben weer twee weken genoten van het mooie uitzicht over zee in ons ruime appartement, de goed verzorgde tuinen, het zwembad, de vriendelijke medewerkers en de wandelingen naar Les Sables d'Olonne.

Fantastisch!!

Dings
25-9-2016

Dit appartementencomplex valt onder de vlag van Lagrange Vacances en niet meer onder Pierre et Vacances. Men is behoorlijk gaan renoveren. We verbleven met tweeën in een 5 persoons appartement met zeezicht. Twee grote schuifpuien; 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer gaven een prachtig gezicht over de zee, het duinengebied en de corniche. Hele mooie zonsondergangen. Het appartement was volledig geschilderd en er lag een nieuwe vloer. De groene tuin rondom het complex met twee zwembaden was perfect onderhouden. Aan het einde van de straat ligt een klein pleintje met een bakker, supermarktje, tijdschriften/souvenirwinkeltje en pharmacie. Ook is daar een aantal keer per week een klein marktje met groenten, fruit, vis en vlees. Les Sables d'Olonne ligt op 4 km afstand en is een gezellige stad met een mooie boulevard. We hebben het heerlijk gehad en maken nu zelfs plannen om volgend jaar weer terug te gaan.

Gehorig, smerig en zeer slechte bedden

trebbor
16-9-2013

Weekje geboekt via de Pierre & Vacances website voor 359 euro een 4 persoonsapp. Het park ligt direct voor de kust (rotsen!) en ziet er mooi uit. Bij de receptie werd duidelijk dat het op de site vermelde solarium de ligbedden langs het zwembad betroffen!!! Doorgezakte ligbedden. Appartement was piepklein met 1 slaapkamer voor 2 personene met bedden waarin niet te slapen viel, zo zacht en klein. Geen opbergmogelijkheden. Muur tussen slaapkamer en toilet was karton. Je hoorde alles! Net als van de boven- en zijburen. Slaapbank in de woonkamer was doorgezakt en ook niet om op te liggen. Ons appartement op de begane grond had een overdekt terras dat veel schimmel had. Twee klapstoelen, waar de rugleuning meteen van brak. Al met al zeer slecht en veel twijfels over de beoordelingen hier. Met twee volwassenen is hier niet te leven of je moet een caravan gewend zijn. Blij dat we twee dagen eerder weg zijn gegaan met rugpijn en slaap! Omgeving is ook saai, het lijkt de Flevopolder wel.

We hebben een aantal aanbieders voor l'Estran voor je op een rij gezet:

zeer leuke en aangename locatie!

willy
1-10-2012

Het verblijf voldeed aan onze verwachtingen,goed en comfortabel ingericht-uitzicht op de zee en mooi aangelegde tuin.verwarmd zwembad buiten!

Plaatselijk is er wat te zien maar voor verdere bezoeken dien je wel je wagen te nemen.bezoeken zoals aan La Rochelle en Saint-Jean-de-Monts is ongeveer 100 km-maar het is de moeite waard!

Er is een kleine supermarkt op 900 meter en grotere ketens bv U hypermarkt op 5 km.het is een rustige buurt buiten het seizoen.

Mooie plek

Marian
30-7-2012

Het appartementencomplex is mooi opgezet en alles is goed verzorgd. Mooie aangelegde tuin. 2 prima zwembaden en verspreid over het terrein een speeltuintje, jeu de boulebaan, tafeltennistafel etc. wij hadden een 4 pers. appartement met 1 slaapkamer, voor 2 personen goed te doen, maar kan me voorstellen dat het een beetje krap is met 4 personen. Het balkon is ruim en in de keuken is van alles ruim voldoende aanwezig, dat is wel een pluspunt. Aan het einde van het straatje (plm. 5 min. lopen) is een dorpspleintje met een café, een kleine pizzeria en o.a. een supermarktje en een bakker en iedere ochtend een kleine markt. Prima fietsgebied. fietsverhuur tegenover het appartement. Fietsen huren is aan te raden! L'Estran ligt op een rustige plek met vertier in de buurt. Het strand is 5 minuten fietsen en de gezellige stad La Sable d'Olonne 10 minuten fietsen. Een fijne plek om vakantie te houden.

Leuke plek!

Selina
10-6-2012

Wij hebben in juni in dit appartement gezeten. Op zich een net appartement. Wij waren met twee personen maar ik kan mij voorstellen dat dit appartement voor vier personen te krap is. Op het terrein is het vrij rustig en er is niet veel te doen. In de omgeving is erg veel te zien (wel met de auto). Het plaatsje Chateau d'Olonne is vrij rustig (zit wel een industrieterrein met winkels en een lidl). Verderop zit het plaatsje Les Sables d'Olonne en daar is een mooie boulevard met winkeltjes en restaurants. Met de fiets is dat ook makkelijk bereikbaar. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en we raden de streek Vendee echt aan. Echt de moeite waard.

Leuk appartement, maar wat een vreselijk bed!

Charlotte
3-5-2011

Prima appartementencomplex voor een leuke prijs. Het ligt direct aan de zee en in een mooie omgeving. Vlakbij Sable d'Olonne waar een mooie boulevard is en veel winkeltjes. Een grote Lidl is vlakbij. Twee mooie zwembaden met voldoende ligbedden (er was een beestjesplaag bij het zwembad, het stikte er van de mieren en rode beestjes). Voor kinderen is het zeker geweldig, want alles is afgesloten en ze kunnen vrij spelen in de speeltuinen en op de grasvelden. Het is een mooi opgezet complex. Wij wisten alleen niet dat er niet werd schoongemaakt en dat je voor extra beddengoed en handdoeken moet betalen, dus let hierop. En een groot nadeel vonden wij de slaapbank. Die was erg kort en sliep verschrikkelijk. Maar verder een mooi app met alle benodigdheden en wij hadden een redelijk groot balkon met zeezicht, dus we hebben een heerlijke vakantie gehad!

viel echt tegen!!!

kees
31-8-2010

krappe douches,te kleine app voor 4 personen,slaapbed/bank totaal doorgezakt,

zeer goed

Birgitte
30-7-2010

zeer leuke residenties, tof dat kinderen niet wegkunnen, goede beveiliging van domein. goede ligging als je met auto bent. Redelijk klein maar voldoende. Wij hadden 2 kamerapp voor 4-5personen en waren met 2 volw en 1 kind. Dit was ideaal. ook zeer proper en tuin goed inderhouden

Net complex

Fam Samsom
25-8-2009

Maeva L'Estran is nieuw, in leuke stijl en schoon. Houd er wel rekening mee dat er nog geen kopje koffie of ijsje op het terrein verkrijgbaar is. Wel kun je broodjes voor ontbijt bestellen, en fietsen huren. Pas op met het reserveren van een 6-persoons app als je met z'n 4-en bent (voor meer ruimte) in hoogseizoen, je wordt onverbiddelijk omgeboekt naar iets kleiners (wordt medegedeeld als "you are upgraded to the suite", wij kwamen 3 hoog, met kinderen..). De ligging is vlak aan zee, maar daar is geen strand. Voor strand kun je bv naar Sables d'Olonne, een leuk maar druk 'stads-strand' (10 min auto), naar noorden Plage de Sauveterre (golven, mooi, half uur met auto), of 15 min richting zuiden Plage du Veillon (op prachtige landtong, leuk voor kinderen bij eb). De stad Sables is een vakantiebestemming voor m.n. de wat 'minder rijke' Franse en Engelse gezinnen. Aan de lange vishaven (Port de Peche) dus geen kwaliteitsrestaurants, maar het is een gezellige plek om 's avonds te gaan eten.

We hebben een aantal aanbieders voor l'Estran voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement l'Estran in Chateau d'Olonne (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement l'Estran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.