Camping Le Puits Rochais

Anders

Prima camping!

Annie
21-8-2018

Leuke camping met vriendelijk personeel.

Sanitair wordt goed bijgehouden, wc-rol aanwezig en geen muntjes-douche. Speciale ruimte met wc , douche en bad voor de allerkleinsten.

Zwembad top!Zelfs kinderbeveiligd hekje bij toegang.

Wij waren (samen met één gezin, familie) de enige Nederlanders op de camping. Animatie ruimschoots aanwezig, wel veel in het Frans. Al spreken sommigen een woordje Engels. Soms nog wel tot laat muziek op de camping, hebben wij niet als storend ervaren maar stonden er dan ook een stukje vanaf.

Campingplek prima. Kraantje op de plek, gebruikten wij niet om te drinken maar wel handig met eten koken, omspoelen enz. Stacaravans en campingplekken allemaal door elkaar, niet altijd even 'logisch' ingedeeld. Tip: check google maps/plattegrond voor je plek. Er schijnt ook een jongeren/gezinskant te zijn. Weg langs camping geen last van.

Dichtstbijzijnde zandstrand is Plage de Tancet. Genoeg vertier in de buurt.

Nicolas

Clement

Laurent

Florian
    17-8-2018

Ontvangst was goed en vriendelijk, men probeert in het Engels te helpen. Restaurant is erg goed, wel beperkte kaart. Afhaal ook prima. Zwembad en voetbalkooi prima! De camping is blijkbaar in de loop der jaren omgevormd van echte camping naar een sta caravan camping met nog een aantal trekkersplaatsen. Er is nog 1 sanitair gebouw open van oorspronkelijk 3. Wij zijn met eigen caravan gegaan. De plaatsen zijn redelijk. Uiteindelijk hebben we een prima plek gevonden, dicht bij sanitair, bar en overige voorzieningen. Aanvankelijk ging het met de nachtrust goed (camping was nog niet vol) maar toen kwamen rond 1 augustus de Franse jongeren op vakantie (tentjes). De nachtelijke rust was toen gedaan en de jongeren maakten toch zeker op onze laatste nacht tot 2.30 ontzettende kabaal. Snap niet dat de camping leiding hier niet op ingesprongen is. De plaats waar wij stonden vonden wij er wel gezellig uitzien maar toen wij een rondje over de camping liepen, vonden we de plaatsen waar nu sta caravans staan er erg troosteloos uitzien. Snap niet dat het 4 sterren is.

Zeer leuke camping voor jong & oud

M.Stout
    23-8-2011

Wordt 's avonds genoeg georganiseerd in de bar, zoals live muziek, dj's etc. Het zwembad is erg leuk, schoon en vooral fijne zonnebedden.

Geen tweede keer meer

Elis
    16-8-2011

Hebben deze camping als last-minute geboekt, maar zullen geen tweede keer meer boeken. Omschrijving in gids is mooier dan de werkelijkheid. Sanitair is waardeloos en veel te weinig voor het aantal mensen die op de camping verblijven.

Veel oudere franse jeugd aanwezig, die je toch geregeld uit je slaap houden. Personeel wil je alleen maar in het frans te woord staan en vertikken het gewoon om je in het engels te helpen. Het enige leuke is het zwembad.

Vraag mij echt af waarom deze camping 4 sterren heeft gekregen als waardering.

echt nooit meer

de Klipjes
    14-8-2011

wat een ramp! we kwamen aan na een lange reis en werden naar onze plek gebracht. deze bleek recht tegenover de bar en was veel te klein voor onze caravan. terug naar binnen kregen we een andere plek.

De 1e nacht, en ook de volgende trouwens, tot een uurtje of 2 herrie van schreeuwende jeugd.

Het was dus meer een jongeren camping dan voor mensen met kinderen.

Er was wel animatie maar deze was frans en al helemaal niet voor een kind van 8.

Er was wel iemand van TO maar deze was net 16 of zo dus zag ons probleem niet.

De omgeving is er trouwens wel hartstikke mooi. Dit is het enige pluspunt.

Van de fransen en belgen die er komen moet je het niet hebben daarzo.

Volgend jaar dus weer lekker in het nederlandse land op vakantie

niet voor herhaling vatbaar

thony
    6-8-2011

de eerste induk van buiten af doet goed aan maar eenmaal binnen valt de achterstallige staat van onderhoud aan alles vast wij hadden een stacaravan met vlonderdek waar je wel goed moest uitkuiken i.v.m. schroeven die boven de planken uitsteken de publieke wc/wasruimte werd wel schoongemaakt maar zag er niet uit

ook daar kapotte ( scherpe randen ) tegels en inderdaad dichtegeschroefde toegangen

die het allemaal een beetje ghetto achtig laten overkomen afhankelijk van waar je

je caravan / tent hebt zul je elke avond tot 2400 uur geluidsoverlast hebben van de bar/bistro die ook als disco/danshal/muziek hal dienst doet na 2400 uur nog veel overlast van luidruchtige jongeren

op zich geen echt slechte camping maar meer iets voor partygangers dan voor ons

als gezin met kinderen voor de wat jongere kinderen is er niet veel te doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Puits Rochais in Chateau d'Olonne (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Puits Rochais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.