Camping Le Puits Rochais

Camping Le Puits Rochais
6,7

31 reviews over Camping Le Puits Rochais in het Nederlands

Ontvangst was goed en vriendelijk, men probeert in het Engels te helpen. Restaurant is erg goed, wel beperkte kaart. Afhaal ook prima. Zwembad en voetbalkooi prima! De camping is blijkbaar in de loop der jaren omgevormd van echte camping naar een sta caravan camping met nog een aantal trekkersplaatsen. Er is nog 1 sanitair gebouw open van oorspronkelijk 3. Wij zijn met eigen caravan gegaan. De plaatsen zijn redelijk. Uiteindelijk hebben we een prima plek gevonden, dicht bij sanitair, bar en overige voorzieningen. Aanvankelijk ging het met de nachtrust goed (camping was nog niet vol) maar toen kwamen rond 1 augustus de Franse jongeren op vakantie (tentjes). De nachtelijke rust was toen gedaan en de jongeren maakten toch zeker op onze laatste nacht tot 2.30 ontzettende kabaal. Snap niet dat de camping leiding hier niet op ingesprongen is. De plaats waar wij stonden vonden wij er wel gezellig uitzien maar toen wij een rondje over de camping liepen, vonden we de plaatsen waar nu sta caravans staan er erg troosteloos uitzien. Snap niet dat het 4 sterren is.

Zeer leuke camping voor jong & oud

M.Stout
23-8-2011

Wordt 's avonds genoeg georganiseerd in de bar, zoals live muziek, dj's etc. Het zwembad is erg leuk, schoon en vooral fijne zonnebedden.

Geen tweede keer meer

Elis
16-8-2011

Hebben deze camping als last-minute geboekt, maar zullen geen tweede keer meer boeken. Omschrijving in gids is mooier dan de werkelijkheid. Sanitair is waardeloos en veel te weinig voor het aantal mensen die op de camping verblijven.

Veel oudere franse jeugd aanwezig, die je toch geregeld uit je slaap houden. Personeel wil je alleen maar in het frans te woord staan en vertikken het gewoon om je in het engels te helpen. Het enige leuke is het zwembad.

Vraag mij echt af waarom deze camping 4 sterren heeft gekregen als waardering.

echt nooit meer

de Klipjes
14-8-2011

wat een ramp! we kwamen aan na een lange reis en werden naar onze plek gebracht. deze bleek recht tegenover de bar en was veel te klein voor onze caravan. terug naar binnen kregen we een andere plek.

De 1e nacht, en ook de volgende trouwens, tot een uurtje of 2 herrie van schreeuwende jeugd.

Het was dus meer een jongeren camping dan voor mensen met kinderen.

Er was wel animatie maar deze was frans en al helemaal niet voor een kind van 8.

Er was wel iemand van TO maar deze was net 16 of zo dus zag ons probleem niet.

De omgeving is er trouwens wel hartstikke mooi. Dit is het enige pluspunt.

Van de fransen en belgen die er komen moet je het niet hebben daarzo.

Volgend jaar dus weer lekker in het nederlandse land op vakantie

niet voor herhaling vatbaar

thony
6-8-2011

de eerste induk van buiten af doet goed aan maar eenmaal binnen valt de achterstallige staat van onderhoud aan alles vast wij hadden een stacaravan met vlonderdek waar je wel goed moest uitkuiken i.v.m. schroeven die boven de planken uitsteken de publieke wc/wasruimte werd wel schoongemaakt maar zag er niet uit

ook daar kapotte ( scherpe randen ) tegels en inderdaad dichtegeschroefde toegangen

die het allemaal een beetje ghetto achtig laten overkomen afhankelijk van waar je

je caravan / tent hebt zul je elke avond tot 2400 uur geluidsoverlast hebben van de bar/bistro die ook als disco/danshal/muziek hal dienst doet na 2400 uur nog veel overlast van luidruchtige jongeren

op zich geen echt slechte camping maar meer iets voor partygangers dan voor ons

als gezin met kinderen voor de wat jongere kinderen is er niet veel te doen

Wat een teleurstelling!

Stephanie Brand
5-8-2011

Deze camping ligt in een woonwijk en heeft een troosteloze uitstraling (muv het zwembad). De animatie voor de kinderen en volwassenen is in het frans dus niet echt amusant. De bar annex restaurant is een soort voetbalkantine met armoedige aankleding en zeer beperkte menukaart. Het zwembad is wel erg netjes maar erg klein net als de speeltuin en de midgetgolfbaan. Er staan bijna alleen franse mensen die geen enkele behoefte aan sociaal contact tonen. De mensen bij de receptie zijn wel aardig maar spreken geen engels. De wasruimte is echt genant met wasmachines die het niet of half doen, maar waar je wel de hoofdprijs voor betaalt. In het dorpje zelf is niets te doen (behalve de prachtige rotsen aan het strandje) je moet dus met de auto naar Sables d'Olonne voor het strand en een boulevard. Kortom niet echt veel te doen en dan hadden wij ook nog de pech om slecht weer te hebben dus dubbele pech. De stacaravans van TO vallen ook erg tegen en ruiken erg muf. Geen aanrader dus!!!

Volgend jaar weer

Frans
3-8-2011

Hele leuke gezellige camping, herken de vorige beoordelingen totaal niet, waarschijnlijk zijn deze al ouder en niet relevant. Overzichtelijke camping. Vriendelijk personeel (van TO is er een Ned. dame... erg fijn) Nieuw goed onderhouden sanitair, ook voor de kids.. Veel Fransen en Nederlanders. Lekker afhaalmaaltijden, restaurant is goed, kaart niet echt uitgebreid Zwembad voor groot en klein, één glijbaan, en veel ligstoelen op mooie plaatsen. Strand is 5 minuten met de auto. Maar je kunt beter naar Sables d'Olonne gaan (12minuten!!), echt een magnifiek strand, Les Sables d'Olonne is een prachtige stad. Mooie boulevard, restaurants en leuke winkeltjes. Wat betreft de plaatsen hangt het wel af waar je staat. Wij zijn via TO gegaan, tent was precies goed, keukentje zou wat beter kunnen. verder goede bedden en koelkast.

Echte aanrader voor leuke relaxvakantie, iedere avond animatie voor volwassen, overdag voor de kids.

De omgeving en het weer waren geweldig,maar naar de camping gaan we niet weer!!!Slechte bedden in onze stacaravan,verschillende soorten bestek,personeel wat nauwelijks engels sprak en dit vooral als er iets mis was........en ga zo maar door.

Overzichtelijke, leuke camping

Fam. met jonge kinderen
17-8-2010

Last minute geboekt en daarna reacties pas gelezen op Zoover. Erg geschrokken van de beoordelingen. Maar....het viel 100% mee. Overzichtelijke camping. Vriendelijk personeel. Nieuw sanitair gebouw met apart babybad en kinderdouche + wc. Onze zoon was na 10 minuten al op pad en kon de weg niet meer vinden, hij werd netjes door een Franse mevrouw terug gebracht. Veel Fransen en Nederlanders. Lekker afhaalmaaltijden. Zwembad is klein, maar daardoor ook weer overzichtelijk. Strand is 5 minuten met de auto. Dierentuin is 5 minuten en zeker de moeite waard. Les Sables d'Olonne is een prachtige stad. Mooie boulevard en leuke winkeltjes. Wat betreft de plaatsen hangt het wel af waar je staat. Sommige tenten en stacaravans staan dicht op elkaar, andere niet. Staanplaatsen idem. Wij vonden onze plaats te klein en mochten gelukkig en andere uit zoeken. De mensen aan de receptie praten ook gewoon Engels. Speeltuin is ook leuk. Animatie was er ook , maar niet aan mee gedaan.

voor herhaling vatbaar!

paul de bruycker
29-7-2010

gezellige en goedgelegen propere camping,vriendelijk personeel;

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Puits Rochais in Chateau d'Olonne (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Puits Rochais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Puits Rochais scoort een 6.73 uit 10 op basis van 249 reviews.