Hotel Le Moulin Neuf

21 reviews over Hotel Le Moulin Neuf in het Nederlands

Zeer goed!

Betty Haerens
4-10-2018

Optimaal - alleen was het ontbijt pover!

Goed zonder meer

willyvanhees
20-7-2013

Dit hotel geeft je waar voor je geld met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

De hotelinrichting is basic, ietwat verouderd, maar de kamers worden dagelijks netjes gehouden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wat op tafel kwam was van behoorlijke kwaliteit en mooi afgewerkt. Alle maaltijden worden bij mooi weer op het terras geserveerd, met een prachtig uitzicht op het naastliggende meer. Je moet wel een 5 tal km rijden om in de bewoonde wereld te komen of om ambiance te zoeken, maar dit heeft als voordeel dat je kan genieten van een ongelooflijke stilte (als de kikkers niet kwaken).Je kan tot laat op de avond op het terras blijven zitten om te genieten van een glaasje en een babbel, zonder dat je wordt opgejaagd door personeel dat zo nodig naar huis moet.

Voor herhaling vatbaar.

POver ontbijt,goed diner

Marc De Vos
19-7-2013

Het was er uitzonderlijk warm, en dan zijn de kleine kamers zonder airco (en in ons geval ook zonder terras) wel drukkend warm .

Het ontbijt is erg "basic" ,het diner is lekker .

Huisdieren verblijven er gratis ( tof).

De minigolf is in matige staat.Het hotel is erg afgelegen ,dus je hebt de auto 's avonds nodig .......

Er kwamen elke avond twee bussen met meestal gepensioneerden toe /

Vrij Uit

Dit nooit meer !!!!!!!!!!

Marjanne van den Blink
27-5-2013

Afgelopen week verbleven wij in dit hotel. We werden ontvangen door een sjaggerijnige dame, die meteen een voorbeeld was van de rest van het personeel. Ze maken reclame met een overheerlijk 4-gangen diner, daar klopt niets van. Heb je geen trek in het aangeboden menu, dan kun je evt. iets van de kaart kiezen tegen fikse bijbetaling. En wie zit er tijdens zijn vakantie nou te wachten op gebraden varkenspoten of bordjes met een hoop sla erop gekwakt met in het midden een miniem stukje kaas. Geen enkele variatie bij het ontbijt wat ook nog eens van slechte kwaliteit is .... of je moet weer fiks bij betalen voor een eitje of glaasje jus d'orange. Lekkage in de hotelkamer door versleten kitranden van het bad. Kapotte verlichting, vuil tapijt en verder achterstallig onderhouden maken dat we hier zeker niet meer naar toe gaan. Voor de uiteindelijke totale reissom boek je snel iets beters!!! Geen aanrader, beloofd veel in de reisgidsen, maar valt vies tegen !!!

mooie ligging , democratische prijs

Beke isabelle
9-5-2013

zeer leuke vakantie gehad in een gezellig hotel. rustige ligging aan meer.

familiale sfeer, lekker viergangenmenu.

zeker zijn prijs waard.

Leuke vakantie!

nancy
3-11-2012

Het hotel was na het lezen van de waarderingen hieronder een succes. We planden een vakantie met ons gezin van 5 mensen. De 2 kamers waar we verbleven waren net en mooi ingericht (2 en 3). In de ene kamer waar we met 2 volwassenen en een kind sliepen was er veel ruimte, de andere kamer was iets kleiner.

Er was eveneens een lift, die lijkt nieuw te zijn?

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn.

Ondanks het idee dat het zwembad gesloten was konden we toch nog zwemmen na een dag met uitstapjes.

Het eten vonden we lekker, verzorgd en gevarieerd. Het enige dat voor onze 'slechte' eters niet leuk was, was dat er geen keuzemenu was, tenzij je iets bij betaald. Maar de 3 'goeie' eters vonden het allemaal lekker.

Het ontbijt is eveneens lekker, met een verzorgd aanbod.

We waren er met 3 kids van 17, 15 en 8

GOEDE VERHOUDING PRIJS KWALITEIT

INGRID
30-7-2012

De openbare ruimten in dit hotel zijn best ok .Kamers, vooral badkamer lijkt me aan renovatie toe. Eten kon beter maar is zeker te doen. De omgeving is prachtig en voor mensen die van wandelen houden is dit een goed vakantieadres. Uitstapjes naar zee of het Marais de Poitevin zijn ook aanraders.

Er is een nieuwe lift. Het zwembad is terug overdekt. De kamers zijn gerenoveerd, de ramen zijn vernieuwd. Het eten is lekker en vers.

Enige minpunt, de kamers zijn niet goed geïsoleerd. Maar wij hebben een prachtige vakantie achter de rug voor een zeer democratische prijs. Wat kan je nog meer verwachten.

Rustige omgeving

Jan Foulon
5-10-2011

We hadden de commentaren met argusogen gelezen. En waren derhalve voorbereid op een minder goed verblijf. Maar dat viel al met al best mee. We werden aanvankelijk een kamer toebedeeld achter het hotel met uitzicht op een steile helling: niets te zien en somber om er een weekje te zijn. Dan maar een kamerwissel gevraagd, liefst vooraan. We kregen meteen zonder enige opleg een kamer aan de zijkant met een balkonnetje, tafeltje en twee stoeltjes. Oef!

Het avondeten was best te pruimen en licht verteerbaar. We vonden dat helemaal niet erg. De bediening verliep ook vlot.

Het hotel heeft ondertussen een lift!

De Vendee zelf is nu wel niet een giller van een streek. En aan de kust lijkt het wel uitgestorven vanaf half september! Maar goed, we hadden mooi weer. Activiteiten: wandelen en fietsen (met zelgmeegbrachte fietsen) op de 'sentiers cyclables' van Vendee velo.

Mede dank zij de prijs 3 betalen, 3 gratis was het verblijf in Chantonnay een meevaller.

hotel proper/mooi omgeving

mcf
15-8-2011

kamers zijn proper,Personeel is vriendelijk. matras voor kinderen is zeker aan vervanging toe.Kamer voor 4 pers.is te klein.Ontbijt valt goed mee.Het eten voor s'avonds is echter een ramp op de 9 dagen 1 keer goed gegeten.wij zijn in de middag gaan eten in Les Sable-d'Olonne da was eten.Voor de rest een goede vakantie gehad.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Moulin Neuf in Chantonnay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Moulin Neuf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.