Champtocé-sur-Loire

Reviews over Champtocé-sur-Loire

Genoten

Nicole jordan,
    1-8-2018

Heerlijk rustig, aardige mensen en super schoon sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rustig gelegen nette camping

Ad van Heeswijk,
    28-8-2017

Vriendelijke ontvangst door ontzettend aardige eigenaars ( Marie-Claire en Loïc ) die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken.Wij hadden een mobile home confort gehuurd, wat een goede keuze bleek..Deze was zo goed als nieuw, en compleet ingericht. De camping heeft heel ruime plaatsen, en een leuk zwembadje.Vanaf de camping worden canotochten georganiseerd, en petanquetoernooien. Wij hebben in de omgeving heel leuke fietstochten gemaakt.

Ook kun de op de camping ontbijten, en snacks bestellen. Ook is er de mogelijkheid om iedere dag verse brood en croissants te bestellen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Op loopafstand van het dorp

Anja,
    24-8-2017

De camping is gelegen aan een dijk, achter de dijk stroomt de Loire. Je mag niet zwemmen in de Loire en het is verboden om over het zand naar de Loire te lopen. Het zwembad van de camping is gelegen aan de overzijde van de camping. Sommige dorpsbewoners rijden wel iets snel over deze weg, dus voor kinderen is het goed opletten met oversteken. Het dorp ligt op loopafstand. Toen wij er waren in het voorseizoen was het nog erg rustig op de camping. Aanrader om te bezoeken, als je van tuinen houdt, Parc Oriental de Maulévrier. Wij kunnen geen advies geven over de animatie in het hoogseizoen. Ons lijkt het geen geschikte camping voor ouders met wat oudere kinderen. Maar voor kleinere kinderen is er wel een speeltuin.

Gereisd met partner in juni 2017

Super

HV,
    10-6-2017

Een heel fijne camping met super vriendelijk personeel.

Direct aan de Loire ,goed om te fietsen. In een prachtige omgeving tussen de wijnvelden

Gereisd met partner in juni 2017

heerlijke kleine familie camping

familie van Dellen,
    16-9-2016

dit is een heerlijke kleine familiecamping die gerund wordt door hele lieve

mensen die altijd en alles voor je willen doen om van jouw vakantie een

feest te maken. Waar je persoonlijk verwelkomt wordt met een gezellig

samen zijn en waar de wifi gratis en aanwezig is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Champtocé-sur-Loire scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews