Camping Au Bois du Ce

Met oudere kinderen

Perfecte ligging voor bezoek aan Puy du Fou

mirloyo
15-8-2016

Camping oogt wat steriel, er is weinig sfeer. Leuk zwembad, zowel binnen als buiten. Sanitaire voorzieningen zijn erg matig, te weinig wc's en douches. Washokje direct naast een wc is niet meer van deze tijd. Er is een aardig terras naast het zwembad, in het restaurant kun je een aantal zaken bestellen als frites, pizza's en quiches. De camping ligt ideaal voor een bezoek aan het fantastische themapark Puy du Fou.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bois du Ce in Chambretaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bois du Ce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.