Hotel Novotel Nantes Carquefou

KinderhotelWeer vandaag24°14°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Nantes Carquefou voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Nantes Carquefou in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Flink eind buiten de stad

Familie De Vries, 20-9-2010

Nog niet geheel gerenoveerd Novotel een kilometer of 15 buiten nantes, in een industriegebied, naast een macdonalds die in de avond druk wordt bezocht door jongeren met auto's en motorfietsen. Het hotel heeft alles wat een novotel biedt en de service is dan ook volgens verwachting, zij het dat het personeel meer is ingesteld op de zakelijke bezoeker dan de grillen van de vakantiereiziger (wat bijvoorbeeld tot uiting kwam in onbegrip voor kinderen en weinig flexibiliteit bij de samenstelling van het diner). Maar het zwembad was welkom na een lange dag in de auto. Nantes is de belangrijke stad die het altijd al was en daarom een bezoek meer dan waard.

Iets ouder Novotel buiten de stad

paul, 3-12-2009

Tot nu toe altijd in nieuwe flitsende Novotels gezeten. Dit keer een wat ouder exemplaar. Twee verdiepingen, geen lift. Wel een zwembad en dat stellen de kids zeer op prijs. We zijn hier gaan zitten omdat het aan een stuk regent en we nog geen zin hebben de camping in de Vendee op te zoeken. Het restaurant is uitstekend. Het ontbijt is 's ochtends prima. De omgeving is licht industrieel, Nantes rukt op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Nantes Carquefou in Carquefou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Nantes Carquefou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Nantes Carquefou scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: