Camping Le Septentrion

8,6

3 reviews over Camping Le Septentrion in het Nederlands

Lekker overdekt zwembad. Prima restaurant aan meer. Mooi meer met ruime lig weide. Vriendelijke en behulpzame beheerders.

heerlijke plaats om even tot rust te komen

paul pothuizen
29-5-2016

rustige /ruime plaatsen. van hieruit goed naar LeMans te reizen.

goedkoop en prima

halevo
28-7-2015

Camping ligt aan recreatie meer, heeft verwarmd zwembadje, super leuke plaatsen (kies maar uit toen wij aankwamen) sanitair voldoet maar niet luxe. Verouderd gebouw, maar voor 25 euro per Nacht in hoogseizoen met zijn vieren is niet duur. Ontvangst heel hartelijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Septentrion in Brûlon (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Septentrion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.