Camping Domaine de l'Etang

• Activiteiten8,4
  • Sfeer in stad8,4

8 tips over Camping Domaine de l'Etang

Familie Bevertent, 4-8-2015
Het kasteel Brissac is leuk om naar toe te lopen en in de buurt is een champignonnegrot, cave vivante du chapignon. Verder is Anger leuk om te bekijken met veel leuke winkels en hebben wij de prehistorische boerderij: Rochemenier village Troglodytigue bezocht, erg leuk!
jcb, 24-9-2014
Je kunt heerlijk eten bij het grill restaurant naast de Leclercq supermarkt. Beetje vreemde locatie maar goed restaurant met vriendelijk personeel. Je kunt er ook goede pizza's afhalen.
D. Boerman, 8-9-2013
Aanrader is om vanaf de brug langs het water naar Brissac te lopen en daar het kasteel en de tuin te bezichtigen.

Guido, 18-8-2013
Ga een dagje na Angers! Prachtige stad op ca. 20-30 minuten rijden.
Ewoud van der Kooij, 13-8-2012
fcderuyter, 6-8-2012

Bezichtiging kasteel in Saumur is leuk op bepaalde tijden (voorstelling).

Neem hengels mee, vissen is prachtig (ook voor kids om te leren).

dgiesen, 30-7-2012

- Terra Botanica bij Angers is een soort mega mooi model tuin complex met allerlei activiteiten voor jong en oud. Prima bestemming voor een dagje uit .

- Het kasteel van Angers erg leuk om te bekijken.

- Kasteel van Brissac is ook erg mooi, maar alleen met een rondleiding te bezichtigen (wat langdradig voor jonge kinderen).

- De lodgetent was mooi, schoon, nieuw en prachtig gelegen, maar de keukeninventaris was vrij basaal, wij misten een schaar, bbq bestek (bbq is er wel) en een snijplank.

d, 2-2-2012

- Voor regenachtige dagen: er was een binnenspeeltuin dicht in de buurt

- Bezoek het bioparc

- Het kasteel van Brissac, erg leuk om een keer zo'n oud kasteel van binnen te zien. Hier woont de rijkste familie van Frankrijk, zeggen ze.

-Een lekkere crepe eten in de creperie of een heerlijke Italiaanse pizza eten bij de Italiaan in Brissac.

- Quatorze Julliet vieren in Brissac of Angers, met een groot vuurwerkspectakel