Camping Domaine de l'Etang

FrankrijkPays de la LoireBrissac Quincé (Maine et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Domaine de l'Etang voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 100 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 100 reviews
  • 7.2Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

100 Reviews over Domaine de l'Etang

• 8Ellen24-08-2021

Fijne camping

Fijne mooie kleine camping. Echt grote staanplaatsen, onze de waard tent kon zonder problemen staan en dan nog genoeg ruimte over voor de auto en aanhangwagen en om te spelen. Plaatsen zijn goed afgescheiden van elkaar, water altijd dichtbij. Leuk verwarmd zwembad. Sanitair is schoon, inclusief wc-bril en wc-papier. Douches zijn niet handig, losse douchekop en wissel-douches (temperatuur gaat alle kanten op), maar gratis en onbeperkt, wat veel goed maakt. Brood aanbod is wat beperkt (croissant en baugette), bakker en Leclerqe dichtbij. Goede animatie, veel aanbod. Vriendelijke receptie. Mogelijkheid gebruik te maken van vaste bbq. Goede tafeltennis tafel en gratis visvijver.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Eric24-08-2021

Mooie camping, ruime plaatsen. Sanitair slecht.

Mooie camping met ruime afgebakende plaatsen. Alleen het sanitair laat te wensen over, veel defecte douches. WiFi is gratis maar onbruikbaar. Verlichting van de paden 's-avonds ongezellig fel.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Eric10-08-2021

Mooie camping, ruime plaatsen. Sanitair slecht.

Mooie ruime afgebakende plaatsen, alleen het sanitair laat voor deze camping te wensen over.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Dennis29-08-2020

Fijne camping in leuke omgeving

Heerlijk, rustige en sfeervolle camping. Fijne ruime plaatsen, fijn zwembad en geweldige omgeving zo tussen de druivenranken. Leuke wijnwandeling gehad, super leuk hoe gepassioneerd er werd verteld. Wijnproeverij voor de ouders en tegelijk een ranjaproeverij voor de kids, top gedaan! Leuke visvijver, met goed wat vis. Nederlandstalige animatie.

Kortom, heerlijke vakantie gehad

Het receptieteam van Camping de l'étang, responsable, 03-09-2020

Bonjour Dennis,

Bedankt voor jouw geweldige review over onze camping. Wij zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten op de camping en een heerlijke vakantie hebben gehad.

Tot een volgende keer! :-)

Zonnige groeten uit Frankrijk,

Het receptieteam van Camping étang.

• 9Femke Meijer05-08-2020

Heerlijke vakantieplek met jonge kinderen

Toch getwijfeld om in “Coronatijd” af te reizen naar Frankrijk. In de aanloop regelmatig prettig contact gehad met de camping. Betaling mocht uitgesteld worden. Uiteindelijk toch gegaan en geen moment spijt gehad. Personeel is zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. De genomen maatregelen waren duidelijk aangegeven.

De plaatsen waren ruim. Wij hadden een safaritent. Super ingericht en een fijne plek ten opzichte van speeltuinen, zwembad, etc. Het zwembad was heel prima, fijn dat de bodem langzaam afliep van 25 cm naar iets meer dan een meter. Hierdoor kon ons zoontje van bijna 4 heerlijk zelf het water in. Prima ligbedjes en sanitair bij het zwembad.

In de omgeving ook genoeg te doen. Angers, Saumur en het kasteel van Brissac zijn zeker de moeite waard. Supermarkt op kleine 10 minuten rijden. Vlakbij de camping is een pret/speelpark. Vooral leuk voor kinderen tot een jaar of 9. Onze zoon heeft zich er prima vermaakt.

• 7Eetgelegenheden

Het receptieteam van Camping de l'étang, responsable, 03-09-2020

Bonjour Femke,

Bedankt voor jouw geweldige review.

Wij zijn blij om te horen dat jullie het leuk bij ons hebben gehad en dat jullie geen spijt hebben gehad!

Tot een volgende keer! :-)

Zonnige groeten uit Frankrijk,

• 9Fam van L01-09-2019

Fantastich

Geweldige camping! Zeer vriendelijk personeel, die weten wat gastvrijheid betekent. Er is overal aan gedacht houtskool bij de bbq's, kruiden om te gebruiken, spelmateriaal met (gratis) bijpassende attributen. Camping is keurig onderhouden, grote plekken met veel privacy. Op de camping is genoeg te doen; meerdere zwembaden, een visvijver, animatie voor de kinderen. Kortom een aanrader! Jammer dat de weg goed hoorbaar is vanaf de camping!

Lucile Campsite Manager, responsable, 03-09-2019

Bonjour famille Van L Thank you so much about your feed back. We are so happy to read this review. We will keep going on the "human way" .. with kindness and caring. I will (again for 6 seasons) ask the council to improve road to go to the campsite. Once again thank you and we are waiting from you for the next season!

See you soon @l'Etang.

Tot Ziens

• 9RS29-08-2019

Heerlijke camping, absoluut een aanrader

Een mooie, goed onderhouden, rustige camping in een prachtige omgeving. De camping heeft ruime plekken en er is genoeg privacy aanwezig. het overgrote gedeelte van de gasten is Engels, maar er zijn ook genoeg Nederlanders en Fransen. Het zwembad biedt voldoende ruimte en het is dus nooit handdoekje leggen. Het sanitair wordt keurig schoongehouden. In de ochtend kan je lekker brood halen dat je de dag van te voren besteld.

De enige kritiekpunten zijn dat veel douchekoppen een zwakke straal hebben en dat ze ook vaak naar beneden zakken. Ook is het restaurant erg eenvoudig en vragen ze voor simpele gerechten een hoge prijs. Bij verkeerde wind hoor je de weg in de nacht.

In de omgeving zijn er tal van bezienswaardigheden zoals kastelen, grotten, stadjes en dierentuinen. Op nog geen 10 minuten rijden ligt er ook een grote supermarkt voor de dagelijkse boodschappen.

Al met al een dikke aanrader als je een rustige(re) camping zoekt!

• 5Eetgelegenheden

Lucile Campsite Manager, responsable, 31-08-2019

Thank you very much about your great feed back. We are so happy about this review. For information, we will do new plumbing works to improve our showers system. For the restaurant, we are working with local and organic products & with one of the best chef/cooker of Angers for all our "pots"and the tradition GOULINE (Gold medal). Our pizzas have high quality and they are made at the restaurant.

We are so glad about your recommandation. We hope to see you next season at l'Etang. Once again thank you very much about this great review. Tot Ziens,

• 9Onderstal19-08-2019

Een prachtige camping, aanrader om terug te komen.

Geweldige camping! Zeer vriendelijk personeel, alles is keurig onderhouden, sanitairgebouwen worden meerdere malen per dag schoongemaakt en ook de rest van de camping is spik en span, grote plekken met veel privacy. Op de camping is genoeg te doen; meerdere zwembaden, een visvijver, animatie voor de kinderen de hele dag door en genoeg speeltuinen voor veel plezier. Ook in de nabije omgeving is voor ieder wat wils; dierentuinen, speelparken maar ook mooie steden en dorpen om te bezoeken. Omdat het een kleine(re) camping is, is het ook lekker rustig. Geen luide herrie/muziek tot 's avonds laat. Meestal is het na 22:00 uur lekker stil op de camping. Het was na jaren bungalows en meer luxe mijn eerste ervaring met kamperen, maar deze camping heeft mij een heel goede ervaring gegeven, we komen hier zeker terug. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een rustige maar ook gezellige familiecamping.

Lucile Campsite Manager, responsable, 23-08-2019

Thank you so much Ondestal! We are so happy to make you happy. More happier because of you have discovered another type of campsite, quiet and calm... :) We really hope to see you soon at l'Etang!

See you soon, BEDANKT

• 9Steefl14-08-2019

Hele fijne camping! Aanrader.

Week gezeten in een safaritent. Mooie ruime camping, met grote plekken. Leuke animatie. Bijzonder vriendelijk team van personeel! Mooi zwembad, prima simpel eten in restaurant. In de omgeving genoeg te doen, op korte afstand. De camping heeft ook een sociaal doel, doordat ze ook mensen inzetten met een beperking. De wijn van de eigen wijngaard is ook erg lekker. Aanrader.

Lucile Campsite Manager, responsable, 16-08-2019

Bonjour Steefl,

Thank you very much about this great feed back. We are so happy to read that kind of review; We hope to see you for another stay @l'Etang.

BEDANKT

• 9Anton Hessels17-06-2019

We komen zeker een keer terug.

Heerlijke camping met grote staanplaatsen. Een zee van bloemen met vooral veel Engelse rozen die heel lekker ruiken in deze tijd. Vriendelijke ontvangst en zeer goede faciliteiten. Sanitair is prima. Een verbeterpuntje. De openingstijden van de receptie. Gesloten tussen 12 en 15 uur is opmerkelijk.

• 6Eetgelegenheden

Lucile - Responsable Camping étang, responsable, 26-06-2019

Bonjour Mr. et Mme. Hessels,

Hartstikke bedankt voor een geweldig review!

In het hoogseizoen zijn wij non-stop geopend, in het laagseizoen gaan wij proberen dit te veranderen voor het volgende seizoen.

Tot de volgende keer!

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar