Bed and Breakfast

Alle dagen genieten

Paul Snoey Kiewit,
2-10-2018

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Savourer tous les jours ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

September 2018 een week mogen nazomeren 🏊🏼⛱☀️ op dit prachtige landgoed gelegen in de prachtige Loire vallei. De vakantiewoning 🏡 Le Petit Vergers was kraakhelder en tot in de puntjes sfeervol en met liefde ingericht. Volledig ingerichte keuken 🔪🎛🍵🍳, heerlijk bed 🛌, heerlijke douche 🚿en geweldig uitzicht 🌳🐿🦌. Romantisch wandelen 🐴🌳🌻 en zalig koffie ☕️ 🍰 drinken op eigen terras in de boomgaard, vaak in het bijzijn van lieve Luna 🐶. Iedere dag verse lekkernijen scoren bij de lokale bakkertjes 🥐🥖🎂🍯. Tomaten 🍅, kruiden, bramen en vijgen vers uit de kasteeltuin.

‘s Avonds genieten van een lokale wijn voor de houtkachel 🍷🧀🔥.

Prima Wifi bereik binnen en buiten de woning en zelfs speciale usb stopcontacten aanwezig 💻📱.

Al met al wederom (4e keer) een geweldige vakantieweek in een zeer gastvrije, spontane en warme sfeer. 🏰🏡👩‍👦‍👦👨‍👧🐶 à bientôt 😘🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️

Gereisd met partner in september 2018

Een relaxte en mooie vakantie

Vermaas,
7-9-2018

Een geweldig mooie accommodatie (appartement was echt van alles voorzien) en een mooie ligging midden in de natuur. De familie is erg gastvrij en voor de kids zijn er genoeg speel activiteiten om te gebruiken. Ook het zwembad vonden onze kids helemaal geweldig. Vlakbij allerlei bekende plaatsen om kastelen te bezoeken, een wijnproeverij te doen met een NL gids of gewoon lekker ergens uit eten te gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie nieuwe gite op prachtig landgoed

L & M,
9-7-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Chateau La Mothaye. We mochten als eerste gasten de nieuwe gite le petit verger in gebruik nemen en dat was fantastisch. Het huisje was mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Als we iets misten moesten we het vooral aangeven, maar we hebben niks kunnen vinden. De tuin met picnicbank, loungebank en eettafel was prachtig en we hadden een groot grasveld voor de deur waar onze zoon van anderhalf lekker kon rondrennen. Het huisje lag enigszins apart van het kasteel en daardoor had je ook veel privacy.

Het hele landgoed was sowieso erg mooi, in het kasteel konden we speelgoed lenen, er was een leuk speeltuintje, de gastheer- en gastvrouw waren erg vriendelijk en er was een mooi zwembad bij (enige minpuntje was dat er geen apart peuterbadje is).

De afhaalpizza's in het dorp waren een prima alternatief voor een keer niet koken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Wij waren hier in 1ste week paasvakantie. Nog geen drukte op de weg, noch aan de chateaux in de Loire. Werden door Rochelle en Erik in de watten gelegd qua accommodatie en ontbijt. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn glutenvrij dieet !

We kregen tips voor uitstapjes in de omgeving en genoten van de rust in de B&B.

Er zijn zoveel mooie dorpjes om nog te ontdekken in de omgeving...wij komen zeker nog eens terug !!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Alles klopte, een pareltje onder de zon!

Hans Snoeren,
27-8-2017

De locatie was echt geweldig. Een prachtig chateau, in een prachtige omgeving. We hadden 2 kamers, inclusief een fantastisch ontbijt. Voor een volgende keer boek ik wel een 'gite', zodat we wat minder afhankelijk zijn van 'uit eten' gaan, en we zo af en toe ook een kop soep warm kunnen maken, als we daar zin in hebben. Verder is de sfeer, de beleving echt top. Een herinnering om nooit meer te vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel fijn!

Irene,
22-8-2017

Een prachtig chateau, smaakvol ingericht, heel schoon. Zeer gastvrije eigenaren. Ontspannen sfeer. Geweldig ontbijt. Mooie tuin bij het chateau en verwarmd zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Als "god" in Frankrijk !!!

katrien,
31-7-2017

Prachtig chateau in een prachtige omgeving!

Héél mooie en ruime kamers die met smaak zijn ingericht.

Héél lekker ontbijt met voldoende variatie.

Een zalig zwembad met nog zaligere ligbedden!

Rochelle en Eric zorgen dat hun gasten zich direct "thuis" voelen!

Wij gaan zeker nog eens terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een geweldige chambre d'hotes!

Ine,
20-7-2017

Mooi kasteel op een groot landgoed, rustig gelegen, prachtige kamers met prima sanitair, heel schoon en een geweldig ontbijt. Gastvrije ontvangst. Op doorreis zijn wij er 3 nachten geweest.

Gereisd met partner in juni 2017

Een hele fijne plek!

Martine,
18-7-2017

Mooi gelegen op een rustige locatie, zeer goed onderhouden met een gastvrije en gezellige kasteelfamilie! Wij zijn dit jaar voor de derde keer geweest en hebben alvast voor volgend jaar gereserveerd. Een leuke omgeving veel leuke tripjs mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een heerlijke plek!

Ariane, René en Natasja,
30-6-2017

La Mothaye heeft een onvergetelijke indruk op ons gemaakt. De eerste blik op het mooie kasteel in zijn omgeving, de hartelijke ontvangst, het ruime, smaakvolle en onberispelijk onderhouden interieur, de grote gastvrijheid van Rochelle en Erik, het warme afscheid: we kijken er al met heimwee op terug! We zijn dus zeker van plan om er nog eens een vakantie door te brengen!

Gereisd met partner in juni 2017

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau La Mothaye in Brion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau La Mothaye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.