Bed & Breakfast Chateau La Mothaye

FrankrijkPays de la LoireBrion

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Chateau La Mothaye voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 35 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 35 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

35 Reviews over Chateau La Mothaye

• 7Inge10-08-2021

Mooi domein, jammer van het koude zwembad!

We verbleven 1 week (10/07-17/7) in gîte "le petit verger" - geschikt is voor 4 personen. Onze familie bestaat uit 2 volw en 2 kinds (3 en 7).pluspunten: Leuke inrichting, comfortabele bedden. Het stapelbed is veilig (hoge bedrand) voor jongere kinderen. Het domein heeft een speeltoestel, pingpongtafel en trampoline.minpunten: Weinig opbergruimte in de kamers. We hadden deze gîte gekozen omwille van de groene omgeving en het verwarmde zwembad. Het zwembad was echter enorm koud waardoor onze kids zelfs op zonnige dagen niet hebben kunnen zwemmen. Volgens de eigenaar was het die bewuste week niet verwarmd omdat de weersomstandigheden niet optimaal waren. Onze "buren" die in de grotere gîte verbleven en reeds vanaf begin juli aanwezig waren, konden bevestigen dat het water echter steeds even koud was geweest. De "verwarming" bestaat uit het afdekken 's avonds van het zwembad met een eenvoudig plastic zeil. Een grote tegenvaller.

• 9Marieke06-10-2020

Heerlijke plek.

Hele mooie en rustige plek. Tips van Erik en Rochelle zijn fantastisch en hebben ons echt goed geholpen er nog wat van te maken ondanks de Corona beperkingen. We hebben in de nieuwe gite “le grand verger” gezeten en dit is een hele mooie grote woning van alle gemakken voorzien. De trap is met kleine kinderen wel puntje van aandacht omdat deze niet af te sluiten is, dus in keuze van welke gite is het wel iets om rekening mee te houden. De keuken is van alle gemakken voorzien en er is zelfs een wasmachine en droger. Echt een aanrader.

• 9Jan en Lieve24-07-2020

Weer een zalige rustige vakantie in Lepetit verger

Net terug van onze zomervakantie. Alle rust en alles wat je nodig hebt in Le petit Verger. Eric en Rochelle en hun 3 kinderen ( en hond Luna) waren weer uitstekende gastheren/vrouwen).

• 10Maaike en Geert09-10-2019

Fantastische gite op een prachtige locatie.

Een heerlijke week in oktober in de prachtige gite Le Petit Verger bij La Mothaye. Een uiterst vriendelijke gastheer en een schitterende locatie. Prachtige uitvalsbasis voor fietstochten langs de Loire maar ook in de prachtige omgeving. Genoten!

• 10Amber, Floor, Stijn en Martin03-09-2019

Formidabel gastheerschap!

Onlangs verbleven we met onze kids (4 en 5 jaar) in de met liefde verbouwde en ingerichte gite. Voorzien van alle luxe. Werkelijk aan alles is gedacht. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen uit 6 verschillende zitjes bij de gite. Zeer kindvriendelijk, ook het zwembad, en (bijna) elke ochtend hertjes kunnen zien.

Een prachtig Chateau gelegen in het bruisende Westelijke Loire dal. Genoeg binnen handbereik. Van karakteristieke Franse dorpjes (pareltjes) tot prachtige steden (Angers op bijv. slechts 20 minuten).

Een heerlijke tijd gehad. Wat een warm bad. Dank Rochelle en Erik!

• 10jan&m19-08-2019

fantastisch

schitterende locatie,fantastisch verblijf,uitstekende gastheer en gastvrouw

• 10N en J uit Wateringen18-08-2019

Vakantie in optima forma

In augustus hebben wij 10 dagen genoten op La Mothaye bij Erik en Rochelle en hun leuke gezin. Het chateau, het landgoed, het zwembad en de prachtige ruime kamers en niet te vergeten de heerlijke douche, alles is super. Het ontbijt verdient een aparte vermelding, wat een feest om hier te ontbijten met een prachtig uitzicht over de tuin en niet te vergeten de heerlijke broodjes, vele soorten beleg, zoet en hartig jus d, Orange, vers fruit en een lekker eitje. Er is heel veel in de omgeving te doen, zalige restaurants in de buurt. Kortom een supervakantie maar veel te kort. Erik en Rochelle doen alles om je het naar de zin te maken en dat is ze goed gelukt. Wij gaan zeker weer terug naar deze fantastische plek.

• 10Paul Snoey Kiewit02-10-2018

Alle dagen genieten

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Savourer tous les jours ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

September 2018 een week mogen nazomeren 🏊🏼⛱☀️ op dit prachtige landgoed gelegen in de prachtige Loire vallei. De vakantiewoning 🏡 Le Petit Vergers was kraakhelder en tot in de puntjes sfeervol en met liefde ingericht. Volledig ingerichte keuken 🔪🎛🍵🍳, heerlijk bed 🛌, heerlijke douche 🚿en geweldig uitzicht 🌳🐿🦌. Romantisch wandelen 🐴🌳🌻 en zalig koffie ☕️ 🍰 drinken op eigen terras in de boomgaard, vaak in het bijzijn van lieve Luna 🐶. Iedere dag verse lekkernijen scoren bij de lokale bakkertjes 🥐🥖🎂🍯. Tomaten 🍅, kruiden, bramen en vijgen vers uit de kasteeltuin.
    ‘s Avonds genieten van een lokale wijn voor de houtkachel 🍷🧀🔥. Prima Wifi bereik binnen en buiten de woning en zelfs speciale usb stopcontacten aanwezig 💻📱. Al met al wederom (4e keer) een geweldige vakantieweek in een zeer gastvrije, spontane en warme sfeer. 🏰🏡👩‍👦‍👦👨‍👧🐶 à bientôt 😘🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️

• 8Vermaas07-09-2018

Een relaxte en mooie vakantie

Een geweldig mooie accommodatie (appartement was echt van alles voorzien) en een mooie ligging midden in de natuur. De familie is erg gastvrij en voor de kids zijn er genoeg speel activiteiten om te gebruiken. Ook het zwembad vonden onze kids helemaal geweldig. Vlakbij allerlei bekende plaatsen om kastelen te bezoeken, een wijnproeverij te doen met een NL gids of gewoon lekker ergens uit eten te gaan

• 9L & M09-07-2018

Mooie nieuwe gite op prachtig landgoed

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Chateau La Mothaye. We mochten als eerste gasten de nieuwe gite le petit verger in gebruik nemen en dat was fantastisch. Het huisje was mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Als we iets misten moesten we het vooral aangeven, maar we hebben niks kunnen vinden. De tuin met picnicbank, loungebank en eettafel was prachtig en we hadden een groot grasveld voor de deur waar onze zoon van anderhalf lekker kon rondrennen. Het huisje lag enigszins apart van het kasteel en daardoor had je ook veel privacy.

Het hele landgoed was sowieso erg mooi, in het kasteel konden we speelgoed lenen, er was een leuk speeltuintje, de gastheer- en gastvrouw waren erg vriendelijk en er was een mooi zwembad bij (enige minpuntje was dat er geen apart peuterbadje is).

De afhaalpizza's in het dorp waren een prima alternatief voor een keer niet koken.

Bed & Breakfast Chateau La Mothaye info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met