Camping Les Dunes

Camping Les Dunes
8,2

70 reviews over Camping Les Dunes in het Nederlands

Anders

Leuke camping als je van de zee houdt

Edmée Visser
20-9-2018

Leuke camping waar van alles te doen is in het hoog seizoen. Dicht bij een prachtig strand aan de Atlantische oceaan met heerlijke golven om te surfen.

Camping is zeer groot , chalets prima maar wel klein en dicht op elkaar . in na seizoen prima.

Yvette
18-8-2018

Franse camping, voor onze kinderen weinig aansluiting. Sanitair en standplaats waren goed en schoon. Leuk zwembad en dicht bij het strand. Prima vakantie maar 1,5 wk was lang genoeg

Prima

Hen
      2-8-2018

Wij hebben zeer genoten van de gemakkelijke weg naar het strand,van het strand zelf , van de prima accommodatie en het zwembad en niet te vergeten van de rust op de camping

Prachtige camping!

J. Sterrenburg
        1-9-2017

Camping is netjes, schoon en overzichtelijk. Tenten/caravans/huur/vast staan door elkaar. Mooi zwembad en heerlijke patat en pizza's. Winkel fijn en supermarkten vlakbij. Leuke midgetgolf baan. Goede info op de camping te krijgen. Strand heel dichtbij. Zee soms ruw, lekker strand. Bij caravan (via touroperator) zit een tent, heel fijn door extra ruimte. Caravan goed en netjes; inclusief bbq!

Minpuntje: weinig Nederlanders, voornamelijk Fransen. Onze kinderen miste wel Nederlandse leeftijdsgenoten.

In de hele omgeving is trouwens alles op Fransen gericht. Met een beetje geluk heb je Engelse uitleg.

Uitje tip: Chateau Talmont. Engelse rondleiding, gratis verkleden, boogschieten en kalligraferen, paardenshow en roofvogelshow. Echt een aanrader!

Ook de zoutwinning is leuk om te bekijken. Verder fietsen gehuurd op de camping, prachtig langs de ruige kust gefietst!

Mooie camping aan het stand, niets voor pubers!

De Koning
        29-8-2017

Voor pubers is de camping niets en zoeken voor volgend jaar een camping met een disco en Nederlanders. Nagenoeg alleen maar Franse jeugd.

Ligging van de camping is ideaal (zee, Lidl, Super U).

Heel leuke camping!

Kelly Fredrickx
        17-7-2017

Toffe camping, zeer netjes. Zwembad ook leuk, kinderen kunnen genieten van de glijbanen, voldoende ligbedjes. Vlakbij het strand! Voetbalveld ook erg in trek, alsook de mini-golf. Winkeltje op domein al leuk aanbod, maar in de buurt grote supermarkten. Restaurant gegeten: lekker en prijs/kwaliteit zit zeker ok! Heel leuke buurt en regio met prachtige stranden nabij, aanrader! Enige jammere aan onze vakantie was het wisselvallig weer...

Angèle, Adjointe de direction, 15-8-2017
        Thank your so much for your message, hope too see you next year !!!

mooie zeer nette gezinscamping

Inge v Altena
        10-9-2016

Erg schone camping en een nieuwe erg mooie caravan.

Prachtig weer gehad.

Veel fietspaden, hebben we met onze eigen fietsen veel gebruik van gemaakt.

Strand achter camping zee nogal ruw, voor kleine kinderen.

Op 5 min fietsen hadden we een prachtig strand wat onze kleine meid geweldig vond. Ook gezellige plaatsen in de buurt.

Mooie Strandcamping!

Marijn
        5-9-2016

Camping, met 2 kinderen bezocht van 5 en 8.

Met name stacaravans, vrij nieuw. Veel Fransen! Prima zwembad, speeltuin, voetbalkooi. Geen camping voor tenten! Personeel vriendelijk. Strand op 5 minuten lopen. Zee is bij hoog water wat ruw. Maar bij lager water kunnen de kinderen prima spelen, zwemmen. Binnen 10 minuten 2 plaatsjes met grote supermarkten. Elke dag wordt er bijna wat georganiseerd door animatie team. Wel gericht op Fransen. Maar rond half twaalf stil. Camping is schoon. Weinig schaduw. Plek is door voortent aan caravan, niet heel ruim, soms kort op elkaar. Maar door de voortent 's-avonds nog lekker om buiten te zitten. Camping, denk ik, voor een leuke vakantie! Maar verwacht geen Nederlandse enclave!

Prima camping

Willem
        25-6-2016

De camping ligt pal achter de Duinen. De stacaravan, die er nieuw en schoon uitzag, had een fijne voortent. Het weer was wat wisselvallig, we hebben daarom ook regelmatig van het binnenzwembad gebruik gemaakt, prima bakkertje in de campingwinkel. Restaurant niet echt gezellig, wel praktisch voor een keer af te halen. Jammer dat het kennelijk de snoeiweek was, vroeg in de ochtend en in de namiddag, drie dagen lang. Veel Fransen, wat Engelsen en een paar Nederlanders.

Op loopafstand is verder weinig te beleven, tripjes gemaakt naar Breitig Nolles Sur Mer, Sables des Olonnes en La Roche Sur Yon

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Dunes in Brétignolles sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.