Camping Les Dunesstersterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Brétignolles sur Mer (Vendee)

8.3Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

239 reviews over Camping Les Dunes

• 2019
    8Familie L03-08-2019

Geweldig

Geweldig gewoon! Aan zee, leuk zwembad en ontzettend schoon. Absoluut een aanrader. Wij willen er weer naar toe.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Edmée Visser20-09-2018

Leuke camping als je van de zee houdt

Leuke camping waar van alles te doen is in het hoog seizoen. Dicht bij een prachtig strand aan de Atlantische oceaan met heerlijke golven om te surfen. Camping is zeer groot , chalets prima maar wel klein en dicht op elkaar . in na seizoen prima.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Yvette18-08-2018

• 7Angela17-08-2018

Franse camping, voor onze kinderen weinig aansluiting. Sanitair en standplaats waren goed en schoon. Leuk zwembad en dicht bij het strand. Prima vakantie maar 1,5 wk was lang genoeg

• 9Hen02-08-2018

Prima

Wij hebben zeer genoten van de gemakkelijke weg naar het strand,van het strand zelf , van de prima accommodatie en het zwembad en niet te vergeten van de rust op de camping

• Oude reviews

9J. Sterrenburg01-09-2017

Prachtige camping!

Camping is netjes, schoon en overzichtelijk. Tenten/caravans/huur/vast staan door elkaar. Mooi zwembad en heerlijke patat en pizza's. Winkel fijn en supermarkten vlakbij. Leuke midgetgolf baan. Goede info op de camping te krijgen. Strand heel dichtbij. Zee soms ruw, lekker strand. Bij caravan (via touroperator) zit een tent, heel fijn door extra ruimte. Caravan goed en netjes; inclusief bbq! Minpuntje: weinig Nederlanders, voornamelijk Fransen. Onze kinderen miste wel Nederlandse leeftijdsgenoten. In de hele omgeving is trouwens alles op Fransen gericht. Met een beetje geluk heb je Engelse uitleg. Uitje tip: Chateau Talmont. Engelse rondleiding, gratis verkleden, boogschieten en kalligraferen, paardenshow en roofvogelshow. Echt een aanrader! Ook de zoutwinning is leuk om te bekijken. Verder fietsen gehuurd op de camping, prachtig langs de ruige kust gefietst!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9De Koning29-08-2017

Mooie camping aan het stand, niets voor pubers!

Voor pubers is de camping niets en zoeken voor volgend jaar een camping met een disco en Nederlanders. Nagenoeg alleen maar Franse jeugd. Ligging van de camping is ideaal (zee, Lidl, Super U).

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Kelly Fredrickx17-07-2017

Heel leuke camping!

Toffe camping, zeer netjes. Zwembad ook leuk, kinderen kunnen genieten van de glijbanen, voldoende ligbedjes. Vlakbij het strand! Voetbalveld ook erg in trek, alsook de mini-golf. Winkeltje op domein al leuk aanbod, maar in de buurt grote supermarkten. Restaurant gegeten: lekker en prijs/kwaliteit zit zeker ok! Heel leuke buurt en regio met prachtige stranden nabij, aanrader! Enige jammere aan onze vakantie was het wisselvallig weer...

• 9Eetgelegenheden

Angèle, Adjointe de direction, 15-08-2017

Thank your so much for your message, hope too see you next year !!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Inge v Altena10-09-2016

mooie zeer nette gezinscamping

Erg schone camping en een nieuwe erg mooie caravan. Prachtig weer gehad. Veel fietspaden, hebben we met onze eigen fietsen veel gebruik van gemaakt. Strand achter camping zee nogal ruw, voor kleine kinderen. Op 5 min fietsen hadden we een prachtig strand wat onze kleine meid geweldig vond. Ook gezellige plaatsen in de buurt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 8Marijn05-09-2016

Mooie Strandcamping!

Camping, met 2 kinderen bezocht van 5 en 8. Met name stacaravans, vrij nieuw. Veel Fransen! Prima zwembad, speeltuin, voetbalkooi. Geen camping voor tenten! Personeel vriendelijk. Strand op 5 minuten lopen. Zee is bij hoog water wat ruw. Maar bij lager water kunnen de kinderen prima spelen, zwemmen. Binnen 10 minuten 2 plaatsjes met grote supermarkten. Elke dag wordt er bijna wat georganiseerd door animatie team. Wel gericht op Fransen. Maar rond half twaalf stil. Camping is schoon. Weinig schaduw. Plek is door voortent aan caravan, niet heel ruim, soms kort op elkaar. Maar door de voortent 's-avonds nog lekker om buiten te zitten. Camping, denk ik, voor een leuke vakantie! Maar verwacht geen Nederlandse enclave!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

2 tips over Camping Les Dunes

• acsck, 29-08-2012

De grotere supermarkten zitten in Saint Gilles Croix de Vie, absoluut een aanrader!

• Yuri Berens, 15-08-2014

De dierentuin in les sables d'olonne Pretpark in brem sur mer De plaats st gilles de la croix in zijn algemeenheid

4 vragen over Camping Les Dunes

• paul kox, 31-07-2016

tent

ga met de tent op vakantie. is er ook een plaats voor tenten?

• Jan de Wit, 17-03-2016

Televisie

Bij de beschrijving staat dat er een televisie in de stacaravans aanwezig is. Klopt dit? Ik heb in de reviews niemand er over gehoord.

alvast bedankt voor het antwoorden

• Wendy, 23-01-2016

Paar vragen

Hoi, zijn er op deze camping veel stacaravans die eigendom zijn van particulieren? Zijn er wel redelijk veel nederlanders? Zijn de huurcaravans mooi gelegen?

Camping Les Dunes info

• Aantal sterrenstersterstersterster