Camping Les Dunes

• Onvoldoende: 1 - 5

Prachtige camping!

J. Sterrenburg
1-9-2017

Camping is netjes, schoon en overzichtelijk. Tenten/caravans/huur/vast staan door elkaar. Mooi zwembad en heerlijke patat en pizza's. Winkel fijn en supermarkten vlakbij. Leuke midgetgolf baan. Goede info op de camping te krijgen. Strand heel dichtbij. Zee soms ruw, lekker strand. Bij caravan (via touroperator) zit een tent, heel fijn door extra ruimte. Caravan goed en netjes; inclusief bbq!

Minpuntje: weinig Nederlanders, voornamelijk Fransen. Onze kinderen miste wel Nederlandse leeftijdsgenoten.

In de hele omgeving is trouwens alles op Fransen gericht. Met een beetje geluk heb je Engelse uitleg.

Uitje tip: Chateau Talmont. Engelse rondleiding, gratis verkleden, boogschieten en kalligraferen, paardenshow en roofvogelshow. Echt een aanrader!

Ook de zoutwinning is leuk om te bekijken. Verder fietsen gehuurd op de camping, prachtig langs de ruige kust gefietst!

Mooie camping aan het stand, niets voor pubers!

De Koning
29-8-2017

Voor pubers is de camping niets en zoeken voor volgend jaar een camping met een disco en Nederlanders. Nagenoeg alleen maar Franse jeugd.

Ligging van de camping is ideaal (zee, Lidl, Super U).

Heel leuke camping!

Kelly Fredrickx
17-7-2017

Toffe camping, zeer netjes. Zwembad ook leuk, kinderen kunnen genieten van de glijbanen, voldoende ligbedjes. Vlakbij het strand! Voetbalveld ook erg in trek, alsook de mini-golf. Winkeltje op domein al leuk aanbod, maar in de buurt grote supermarkten. Restaurant gegeten: lekker en prijs/kwaliteit zit zeker ok! Heel leuke buurt en regio met prachtige stranden nabij, aanrader! Enige jammere aan onze vakantie was het wisselvallig weer...

Angèle, Adjointe de direction, 15-8-2017
Thank your so much for your message, hope too see you next year !!!

mooie zeer nette gezinscamping

Inge v Altena
10-9-2016

Erg schone camping en een nieuwe erg mooie caravan.

Prachtig weer gehad.

Veel fietspaden, hebben we met onze eigen fietsen veel gebruik van gemaakt.

Strand achter camping zee nogal ruw, voor kleine kinderen.

Op 5 min fietsen hadden we een prachtig strand wat onze kleine meid geweldig vond. Ook gezellige plaatsen in de buurt.

Mooie Strandcamping!

Marijn
5-9-2016

Camping, met 2 kinderen bezocht van 5 en 8.

Met name stacaravans, vrij nieuw. Veel Fransen! Prima zwembad, speeltuin, voetbalkooi. Geen camping voor tenten! Personeel vriendelijk. Strand op 5 minuten lopen. Zee is bij hoog water wat ruw. Maar bij lager water kunnen de kinderen prima spelen, zwemmen. Binnen 10 minuten 2 plaatsjes met grote supermarkten. Elke dag wordt er bijna wat georganiseerd door animatie team. Wel gericht op Fransen. Maar rond half twaalf stil. Camping is schoon. Weinig schaduw. Plek is door voortent aan caravan, niet heel ruim, soms kort op elkaar. Maar door de voortent 's-avonds nog lekker om buiten te zitten. Camping, denk ik, voor een leuke vakantie! Maar verwacht geen Nederlandse enclave!

Prima camping

Willem
25-6-2016

De camping ligt pal achter de Duinen. De stacaravan, die er nieuw en schoon uitzag, had een fijne voortent. Het weer was wat wisselvallig, we hebben daarom ook regelmatig van het binnenzwembad gebruik gemaakt, prima bakkertje in de campingwinkel. Restaurant niet echt gezellig, wel praktisch voor een keer af te halen. Jammer dat het kennelijk de snoeiweek was, vroeg in de ochtend en in de namiddag, drie dagen lang. Veel Fransen, wat Engelsen en een paar Nederlanders.

Op loopafstand is verder weinig te beleven, tripjes gemaakt naar Breitig Nolles Sur Mer, Sables des Olonnes en La Roche Sur Yon

nooit meer

roelofs
19-6-2016

nooit meer wij waren er in voorseizoen waikikki caravan staanplaatsen erg dicht op elkaar in de volle zon geen beschutting slaapkamers erg krap geen ruimte om te lopen we kregen een plek pal aan de weg was volgens mij echt niet nodig in het voorseizoen weg gaf veel lawaai van verkeer personeel correct maar vriendelijk nee

Prima camping

Nathalie
28-7-2015

Wij hebben deze camping bezocht in juli 2015. Het is een nette camping met mooie, vrij nieuwe stacaravans. De ligging is echt pal aan het strand. Veel Fransen, daar is de camping ook echt op ingericht. Animatie en kinderclub dus ook volledig in het Frans. Zeker voor herhaling vatbaar!

heerlijke vakantie

Camiel
18-7-2015

Heerlijke vakantie gehad in het voorseizoen. Stacaravan via touroperator. Dit was echter niet te merken want alle caravans waren hetzelfde. Ook geen touroperator personeel aanwezig. Camping zelf ziet er netjes uit. Ruim en schoon. Ondanks voorseizoen toch redelijk wat voorzieningen geopend. Personeel vriendelijk maar functioneel. Word heel erg hard gereden over de camping. Ook door personeel. Heerlijk strand op loopafstand. Stacaravan was netjes en schoon. De bijhorende voortent was ideaal. Super weer gehad! Aanrader is het "Parc des Dunes" welke aan het begin van de straat, waar de camping zich aan bevind, ligt. Ons zoontje van 1,5 had het daar geweldig naar zijn zin.

Mooie camping direct aan zee

Yuri Berens
15-8-2014

Les Dunes is een mooie, schone en complete camping. Het is een vrij grote camping waardoor het wat druk overkomt, maar doordat alles goed is geregeld heb je daar geen last van.

Het zwembad is goed, maar het water had wat warmer gemogen in het buitenbad. Vooral de directe aanwezigheid van de zee en het strand op loopafstand hebben deze vakantie voor ons onvergetelijk gemaakt.

Ook bij wat minder weer is er in de omgeving voldoende te doen voor gezinnen met kids!

Op de camping is een simpele supermarkt waar je elke dag lekkere verse stokbroden en andere broodjes kunt kopen, ideaal. Qua eetgelegenheden zelf moet je er niet teveel van verwachten. Personeel is vriendelijk.

Wij hadden qua accomodatie een stacaravan met vaste voortent en dat is heel goed bevallen. Doordat het avonds wat afkoelt kunt je hier nog lang in de avond lekker zitten zonder dat het te koud wordt. Wij zaten in een rustige zijstraat niet te dicht bij de hoofdingang en dat is wel aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Dunes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Dunes in Brétignolles sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Dunes scoort een 8.36 uit 10 op basis van 168 reviews.