Camping Les Alouettes

2005

Een stacaravan geboekt via Touroperator

Dineke
20-7-2005

Een stacaravan geboekt via Touroperator. Deze was wel ok qua ruimte, maar douchen kon niet in de accomodatie,was nl veel te heet en enkele minuten later ijskoud. We hebben veel last van ratten gehad. Zwembad was zonder toezicht. Fransen vonden het nodig om hier te gaan voetballen, terwijl er kleine kinderen aanwezig waren.We hebben diverse malen geklaagd, maar de directie is ons eigenlijk nergens mee tegemoet gekomen. Het "manusje van alles" deed werkelijk zijn uiterste best om alle klachten te verhelpen, maar de campingeigenaren én onze Touroperator waren erg onwillig. Het is verder een kleine en best wel rustige camping. De camping lag ongeveer 5 km van verschillende stranden, wat dat betreft keus genoeg. Erg leuk was Saint Gilles Croix de Vie.Gezellig druk. Maar camping Les Alouettes in La Chaize Giraud is geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Alouettes in Brétignolles sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Alouettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.