Camping Au Bon Accueil

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Pays de la Loire, Brétignolles sur Mer (Vendee)

Op vakantie geweest naar Au Bon Accueil?

9.1Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

11 reviews over Camping Au Bon Accueil

• 10Familie Wuest-Sanders30-07-2015

Heel mooie rustige camping.

Een goed onderhouden camping met mooie zwembad,en zeer proper sanitair (wel iets verouderd maar zeer net)

En niet te vergeten behulpzame vriendelijke eigenaars!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Mariska01-09-2013

Leuke nette, rustige camping

Nette rustige camping max 100 plekken. Wij kwamen eind juli, camping was voor 1/3 de bezet. Leuke speeltuin en schoon verwarmd zwembad en schoon toilet gebouw. De eigenaren zijn erg vriendelijk en houden de camping goed bij. 'S avonds ging de eigenaresse langs alle kampeerders om mede te delen dat het 's nacht flink zou gaan stormen en onweren. Centrum Bretignolles en winkelcentrum op anderhalve km. Vlakbij fietspaden, en strand en bosduin gebied. Zeker een aanrader, voor gezinnen met kleine kinderen. Goed overzichtelijk, kunt je kind laten lopen (ons kind was 2 jaar). Geen animatie, maar kinderen spelen met elkaar. Ook geen disco op camping, na 22u is het stil. Dus zoek je een rustige schone camping op 15 min lopen van het strand, is deze camping zeker een aanrader. Wij hadden camping gereserveerd en hoefden niet aan te betalen. Zijn ook 1 dag eerder weggegaan, dit werd niet in rekening gebracht. Betalen was pas dag voor vertrek.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9J.W. de Boer26-08-2011

Heerlijk rustige camping

We bezochten de camping eind juli 2011. Zeer vriendelijke eigenaren die de camping met hart en ziel onderhouden. Camping en zwembad zien er dan ook perfect onderhouden uit. Het sanitair is "als door een ringetje te halen" en is werkelijk super schoon. Meerdere malen per dag wordt het gecontroleerd en zonodig schoongemaakt. Ligging van de camping is zodanig dat strand, supermarkt en andere voorzieningen in het dorp Bretignolles-sur-Mer op loopafstand liggen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 9mevrouw van bambost05-06-2011

rust en ruimte

rustige camping, zeer goed onderhouden sanitair, veel franse gasten. leuk zwembad. Geen animatie, disco's en dergelijke met de bijbehorende drukte. In de maand juli ongeveer voor de helft bezet.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9I. de Visser09-11-2010

rustige gezellige camping

zeer goed onderhouden RUSTIGE camping met vriendelijke eigenaren. zeer ruime plaatsen. Gaan hier al vele jaren met plezier naar toe. Kinderen kunnen hier nog veilig spelen in de doodlopende straatjes van de camping. Niet ver van strand, dorpje, supermarkt en dergelijke. Geen animatie op de camping maar voldoende te doen in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Wim en Bets de Visser01-08-2010

goed

Mooie rustige camping met veel groen. Zowel zon en schaduw plaatsen en een mooi zwembad .proper sanitair Wij vinden het een leuke camping, ook een mooie omgeving om te fietsen met veel fietspaden. groet fam.de Visser

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2010

0 tips over Camping Au Bon Accueil

2 vragen over Camping Au Bon Accueil

• Monique, 13-01-2013 Rapporteren

Site

Wie kan mij vertellen of er een site is waar ik kan boeken? Kan het nergens vinden, niet bij TO als de camling zelf op Google.

• p_dalsem, 22-01-2012 Rapporteren

camping au bon accueil

Goedenavond Wij vroegen ons af of je veel last hebt van de doorgaande weg langs deze camping (au bon accueil in Bretignolles sur Mer). Als je reserveert op deze camping, welke plaatsen bieden veel schaduw of welke plaatsen zijn mooi om te staan?

Graag uw reactie! Bij voorbaat dank.

Ank van Dalsem

i devisser, 10-05-2012

Wij staan al ongeveer 7 jaar op deze camping en blijven voorlopig nog even terugkomen. Wij staan op het 2e veld (tegenover de speeltuin) en hebben absoluut geen last van de weg. Op dit veld is een gedeelte met veel bomen en een gedeelte met wat minder bomen. Je kan dus kiezen waar je wilt staan. De camping is zeer rustig en zeker in juli nog niet voor de helft vol, de eigenaren zijn erg vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk

Camping Au Bon Accueil info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200