Camping Yelloh! Village Le Chaponnetsterstersterster

7.1Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Brem sur Mer (Vendee)

7.1Goed

• 6Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair
  • 8.4Sfeer in stad
  • 7.6Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Chaponnet voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

316 reviews over Camping Yelloh! Village Le Chaponnet

• 9Natalie09-02-2020

Wat een leuke vakantieplek!

We hebben vorig jaar een fantastische tijd beleefd op Le Chaponnet, netjes, vriendelijk en rustig. Wat voor ons een groot pluspunt was, was de kinderanimatie met een Nederlandstalige monitor, voor onze dochter was dit geweldig en ze heeft zich super geamuseerd!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    7Fam van Aalst06-08-2019

Leuke camping voor gezin met kids tot 12 jaar

Leuke camping . Zwembad is oke, met leuke glijbanen. Waar toezicht op is. Het strand is niet zoals de site aangeeft op loop afstand. Zeker met geploeter door de duinen 40 min (2,3km). Maar er gaat vanaf de camping ook een shuttlebus en dit is ook een aanrader dus. Verder heeft de camping mooie grote beschutte plekken . En zeer geschikt voor grote caravans . De speeltuin is ook leuk en geschikt voor kinderen van 2 tot 12 jaar. Het sanitair is redelijk schoon ( kan beter) en begint een beetje verouderd te raken. De camping is aardig gemengd met nationaliteiten Engels, nederlands, frans en duits. In de omgeving op een paar leuke stadjes na is er niet veel te doen. Kortom leuke camping met veel jonge gezinnen waar de kids snel nieuwe vriendjes maken.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Sophie, Directeur, 23-01-2020

Goedemorgen, Dank u voor uw objectieve commentaar op uw verblijf op onze camping. Heel ons watergebied heeft u tevreden gesteld, ik ben blij, het maakt het geluk van onze vakantiegangers: volwassenen en kinderen! Ik kom terug op uw opmerking over de afstand tot het strand, het is goed gelegen op 1,3km van Chaponnet. Er is nog een ander pad dat langer is en door de duinen loopt. Het lijkt erop dat je deze genomen hebt. We hebben het geluk dat we verschillende nationaliteiten mogen verwelkomen, zoals u al zei. Het is geweldig om te kunnen ruilen en vrienden te maken. Dit zijn mooie vakantieherinneringen! Tot slot hebben we een vrij gediversifieerde regio: wateractiviteiten, stranden, fietstochten of wandelingen, culturele activiteiten. Het spijt me dat je niet gevonden hebt wat je zocht. Ik hoop toch dat u een prachtige vakantie in de Vendée heeft gehad en ik hoop u ook dit jaar weer te mogen verwelkomen. Tot ziens, Sophie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    6Suus25-11-2018

...oké...

Kleine camping, zwembad glijbanen en speelmogelijkheden genoeg! Vriendelijk personeel. Erg weinig te doen in omgeving. Auto afhankelijk. Les Sables d’Olonne is fantastisch en zeker ook nourmoitier en ile. Strand op loopafstand staat er maar dat valt tegen. Het was een ok week maar we gaan niet meer terug. Ligbedje hoef je niet te verwachten...

• 2Eetgelegenheden

Sophie, Directeur, 23-01-2020

Goedemorgen, Ik heb zojuist uw opmerkingen gelezen over uw laatste verblijf op onze camping. Het spijt me dat een aantal van hen u niet tevreden heeft gesteld, vooral het strand en de activiteiten die in de omgeving moeten worden gedaan. U heeft echter onze speeltuinen en glijbanen gewaardeerd, ze zijn tot tevredenheid van al onze vakantiegangers. Ik hoop dat je een ander Yelloh! Village hebt kunnen ontdekken dat meer aan je verwachtingen voldoet en wens je een goede dag. Sophie

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8marian16-08-2018

Fijn verblijf ondanks wat kleine plekken luxe huis

Fijne overzichtelijke camping: -glijbanen geweldig vertier voor kinderen - prima tennisbaan -multi sport veld klein en druk voor voetballers -nieuwe luxe huisjes: van binnen mooi en schoon met 2 badkamers; buiten gezellige veranda; echter daarnaast geen stukje tuin en aan het pad waardoor vaak mensen vlak langs veranda; de goedkopere huisjes hebben soms wel stuk eigen grond om heen -kinderen super vermaakt zwembad, ping pong ( binnen en buiten) en tennis -strand mooi aan oceaan; soms druk - echt goede pizza; rest aanbod niet gegeten - uitermate vriendelijk personeel receptie -erg mooi fietspaden in de Vendee dichtbij camping Kortom prima plek; wat druk op elkaar; netjes; glijbanen absolute meerwaarde voor onze jongens Half aug wel wat NL maar niet veel

Sophie, Directeur, 23-01-2020

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mening over uw verblijf in Yelloh! Village Le Chaponnet. Ik zie dat uw kinderen hebben genoten van onze verschillende structuren: speeltuinen en springkastelen. Ook dit jaar maakt iemand die Nederlands spreekt deel uit van het kinderclubteam. De fietspaden rondom de camping zijn een prima manier om van het buitenleven te genieten. Er is een fietspad dat begint bij de camping en u naar het strand, de kust van de Vendée of door het bos van Olonne brengt. Netheid is onze prioriteit, daarom besteedt ons schoonmaakteam nauwgezet aandacht aan elke cottage, zodat uw vakantie goed begint. Ik neem er nota van dat u zeer goed ontvangen bent door ons receptieteam. Dit moedigt ons aan om op deze manier verder te gaan, dus bedankt. We kijken er naar uit om je binnenkort te verwelkomen in Le Chaponnet of een ander Yelloh! Village vakantiedorp. Tot ziens, Sophie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Esther13-08-2018

Ondanks onvriendelijkheid, leuke camping

Leuk park. Genoeg te doen voor kinderen. Zaten in een Mobil home voor 6 personen met 2 volwassenen en 2 kinderen. Hierdoor hadden iets meer ruimte dan normaal. Was goed schoon. Strand bij Brem Sur mer vond ik tegenvallen, veel kiezelstenen . Het strand een stuk verderop bij les Sables is een stuk mooier. Nadeel van het park is de onvriendelijkheid. Bij de receptie, maar ook bij het restaurant. Nog nooit zoiets meegemaakt. Wordt gewoon genegeerd bij bestellen en er wordt gezucht als je iets vraagt. Eten was prima daar. Erg jammer. Denk als dit beter is het park ook beter scoort.

• 5Eetgelegenheden

Sophie, Receptionnist, Directeur, 15-08-2018

Goedemorgens,

Ik ben enigszins verbaasd over uw opmerking over het gebrek aan gezelligheid. Ons team stelt zich immers zoveel mogelijk ter beschikking van onze vakantiegangers.

U lijkt te hebben genoten van onze vestiging en onze regio en we zijn blij.

Oprecht,

Sophie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Familie de Lange11-08-2018

Nooit meer

Zwembad is te klein voor zo’n grote camping, glijbanen zijn super . Sanitair is heel erg ranzig, in de douches zit schimmel( dit hebben we ook doorgegeven bij de receptie, maar wordt niets mee gedaan).Als je eten wil afhalen in het restaurant word je met rollende ogen aangekeken en na gezucht en gesteun nemen ze je bestelling aan. Zeker niet voor herhaling vatbaar !!!!

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Sophie, Directeur, 23-01-2020

Goedemorgen, Ik heb zojuist uw opmerkingen gelezen over uw laatste verblijf op onze camping. Het spijt me dat u op sommige punten erg ontevreden bent. Sinds uw verblijf hebben we ons schoonmaakteam versterkt, zodat we vaker naar de sanitaire voorzieningen kunnen gaan. Ook nemen we dit jaar het beheer van het bar-restaurant over. Het personeel zal net als de rest van het team, d.w.z. gastvrij, vriendelijk en aangenaam zijn. We voeren ook renovatiewerkzaamheden uit binnen de vestiging. Ik merk echter op dat u onze dia's zeer op prijs stelt. Ze zijn een genot voor jong en oud: plezier gegarandeerd! Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u onze camping wilt herontdekken, die sinds uw verblijf sterk is geëvolueerd. Ik wens je een goede dag, Sophie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Johan Kiel11-08-2017

Fantastische vakantie

Super park, met mooie glijbanen, goed restaurant en aardig personeel. Een aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Bas31-07-2017

slecht restaurant, slechte pizza's; te dunne en harde bodem, aangebrand. koffie duur, grote café creme was niet groot. Receptie uitermate vriendelijk.

• 5Eetgelegenheden

• 7Joey VAN BOXSEL21-07-2017

Te druk , te weinig douches . Veel muggen en zeer veel lawaai van onze buren zorgde er voor dat we eerder weg zijn gegaan . Ook de vele kamperende jeugdgroepen waren dicht bij ons .

• 4Eetgelegenheden

• 8HOVEN03-07-2017

Prima verblijf bij jullie gehad! Wij hebben genoten

1 tip over Camping Yelloh! Village Le Chaponnet

• AA Floor, 02-08-2012

Je kunt het beste naar het strand gaan bij Les Dunes; gratis parkeren en ruim strand en soms hele mooie golven Daar is ook een surfgedeelte; vele jongeren ouderen en kinderen surfen er. Je kunt er ook les krijgen, als je wilt; Surfplanken zijn ook te huren.

0 vragen over Camping Yelloh! Village Le Chaponnet

Camping Yelloh! Village Le Chaponnet info