Camping Yelloh! Village Le Chaponnet

Camping Yelloh! Village Le Chaponnet
7,8

• Sfeer in stad8,4
  • Activiteiten7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Chaponnet voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping Yelloh! Village Le Chaponnet in het Nederlands

...oké...

Suus,
25-11-2018

Kleine camping, zwembad glijbanen en speelmogelijkheden genoeg!

Vriendelijk personeel. Erg weinig te doen in omgeving. Auto afhankelijk.

Les Sables d’Olonne is fantastisch en zeker ook nourmoitier en ile. Strand op loopafstand staat er maar dat valt tegen.

Het was een ok week maar we gaan niet meer terug.

Ligbedje hoef je niet te verwachten...

Fijne overzichtelijke camping:

-glijbanen geweldig vertier voor kinderen

- prima tennisbaan

-multi sport veld klein en druk voor voetballers

-nieuwe luxe huisjes: van binnen mooi en schoon met 2 badkamers; buiten gezellige veranda; echter daarnaast geen stukje tuin en aan het pad waardoor vaak mensen vlak langs veranda; de goedkopere huisjes hebben soms wel stuk eigen grond om heen

-kinderen super vermaakt zwembad, ping pong ( binnen en buiten) en tennis

-strand mooi aan oceaan; soms druk

- echt goede pizza; rest aanbod niet gegeten

- uitermate vriendelijk personeel receptie

-erg mooi fietspaden in de Vendee dichtbij camping

Kortom prima plek; wat druk op elkaar; netjes; glijbanen absolute meerwaarde voor onze jongens

Half aug wel wat NL maar niet veel

Ondanks onvriendelijkheid, leuke camping

Esther,
13-8-2018

Leuk park. Genoeg te doen voor kinderen. Zaten in een Mobil home voor 6 personen met 2 volwassenen en 2 kinderen. Hierdoor hadden iets meer ruimte dan normaal. Was goed schoon.

Strand bij Brem Sur mer vond ik tegenvallen, veel kiezelstenen . Het strand een stuk verderop bij les Sables is een stuk mooier.

Nadeel van het park is de onvriendelijkheid. Bij de receptie, maar ook bij het restaurant. Nog nooit zoiets meegemaakt. Wordt gewoon genegeerd bij bestellen en er wordt gezucht als je iets vraagt. Eten was prima daar. Erg jammer. Denk als dit beter is het park ook beter scoort.

Sophie, Receptionnist, Directeur, 15-8-2018

Goedemorgens,

Ik ben enigszins verbaasd over uw opmerking over het gebrek aan gezelligheid. Ons team stelt zich immers zoveel mogelijk ter beschikking van onze vakantiegangers.

U lijkt te hebben genoten van onze vestiging en onze regio en we zijn blij.

Oprecht,

Sophie

Nooit meer

Familie de Lange,
11-8-2018

Zwembad is te klein voor zo’n grote camping, glijbanen zijn super . Sanitair is heel erg ranzig, in de douches zit schimmel( dit hebben we ook doorgegeven bij de receptie, maar wordt niets mee gedaan).Als je eten wil afhalen in het restaurant word je met rollende ogen aangekeken en na gezucht en gesteun nemen ze je bestelling aan. Zeker niet voor herhaling vatbaar !!!!

Fantastische vakantie

Johan Kiel,
11-8-2017

Super park, met mooie glijbanen, goed restaurant en aardig personeel. Een aanrader!!!!

slecht restaurant, slechte pizza's; te dunne en harde bodem, aangebrand. koffie duur, grote café creme was niet groot.

Receptie uitermate vriendelijk.

Te druk , te weinig douches

Joey VAN BOXSEL,
21-7-2017

Te druk , te weinig douches . Veel muggen en zeer veel lawaai van onze buren zorgde er voor dat we eerder weg zijn gegaan . Ook de vele kamperende jeugdgroepen waren dicht bij ons .

Prima verblijf bij jullie gehad! Wij hebben genoten

HOVEN,
3-7-2017

Prima verblijf bij jullie gehad! Wij hebben genoten

Leuke bedoening

Roger
9-9-2015

Hier een weekje tussenuit geweest , mooi weer , ochtenden waren wat fris maar warmde snel op tot een behoorlijke 23 graden , Lekker gegeten in het restaurant van de camping en zeer goedkoop .Gehuurd via touroperator, met een correcte behandeling van de verhuurder . Tof zwembad en aanhorigheden . Zeer verzorgd sanitair op het domein . Deze tijd van het jaar is er weinig activiteit op de camping maar dit is normaal in september . Daar ik slecht te been ben is een uitstap naar het strand een hele klus . leuke uitvalsbasis om de omgeving en steden te verkennen .Is echt een aanrader .

Goede rustige en nette camping

AA Floor
1-8-2012

Geboekt via touroperator; een last minute; de plaats waar we stonden was ruim. Een paar fijne weken gehad; met auto ongeveer 5 minuten van ruim strand bij les Dunes. Het sanitair is keurig netjes; wordt telkens schoon gehouden. Goede faciliteiten; erg leuk voor kleine kinderen is het verwarmd binnenzwembad. Ook het buitenzwembad was goed verzorgd. Bij warm weer heerlijk dat dit er is op de camping. Je kunt jezelf dan altijd even verkoelen; de Lidl zit om de hoek.

De tent was ook heel goed en ruim; althans voor ons drieën; ouders en kind. Wij hebben er althans een hele goede periode gehad.

Voor een protestantse kerkdienst op zondag moesten we naar Les Sables d' Olonne; ongeveer 20 minuten rijden.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Chaponnet in Brem sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Chaponnet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.