Camping Yelloh! Village Le Chaponnet

Camping Yelloh! Village Le Chaponnet
7,9

• Activiteiten7,6
  • Sfeer in stad8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Chaponnet voor je op een rij gezet:

23 reviews over Camping Yelloh! Village Le Chaponnet in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische vakantie

Johan Kiel
11-8-2017

Super park, met mooie glijbanen, goed restaurant en aardig personeel. Een aanrader!!!!

slecht restaurant, slechte pizza's; te dunne en harde bodem, aangebrand. koffie duur, grote café creme was niet groot.

Receptie uitermate vriendelijk.

Te druk , te weinig douches

Joey VAN BOXSEL
    21-7-2017

Te druk , te weinig douches . Veel muggen en zeer veel lawaai van onze buren zorgde er voor dat we eerder weg zijn gegaan . Ook de vele kamperende jeugdgroepen waren dicht bij ons .

Prima verblijf bij jullie gehad! Wij hebben genoten

Leuke bedoening

Roger
          9-9-2015

Hier een weekje tussenuit geweest , mooi weer , ochtenden waren wat fris maar warmde snel op tot een behoorlijke 23 graden , Lekker gegeten in het restaurant van de camping en zeer goedkoop .Gehuurd via touroperator, met een correcte behandeling van de verhuurder . Tof zwembad en aanhorigheden . Zeer verzorgd sanitair op het domein . Deze tijd van het jaar is er weinig activiteit op de camping maar dit is normaal in september . Daar ik slecht te been ben is een uitstap naar het strand een hele klus . leuke uitvalsbasis om de omgeving en steden te verkennen .Is echt een aanrader .

Goede rustige en nette camping

AA Floor
          1-8-2012

Geboekt via touroperator; een last minute; de plaats waar we stonden was ruim. Een paar fijne weken gehad; met auto ongeveer 5 minuten van ruim strand bij les Dunes. Het sanitair is keurig netjes; wordt telkens schoon gehouden. Goede faciliteiten; erg leuk voor kleine kinderen is het verwarmd binnenzwembad. Ook het buitenzwembad was goed verzorgd. Bij warm weer heerlijk dat dit er is op de camping. Je kunt jezelf dan altijd even verkoelen; de Lidl zit om de hoek.

De tent was ook heel goed en ruim; althans voor ons drieën; ouders en kind. Wij hebben er althans een hele goede periode gehad.

Voor een protestantse kerkdienst op zondag moesten we naar Les Sables d' Olonne; ongeveer 20 minuten rijden.

Via touroperator stacaravan gehuurd

marc_jonkers
          27-12-2011

Wat erg tegenviel was de stacaravan. De caravans staan kort op elkaar. Oud, slecht onderhouden (schimmel in de douche, vieze bekleding van de bank etc..) Bij aankomst geen enkele opmerking over gemaakt, bij ons eigen vertrek was de eigenaar pietje precies, terwijl wij de caravan compleet hadden moeten schoonmaken dag 1.

De ligging t.o.v. het dorpje was we ok, echter drukke weg. De route naar het strand was vrij ver voor kleine kinderen. Het strand zelf is echter mooi breed en lekker rustig. Buitenbad ziet er op de foto's een stuk mooier uit dan in werkelijkheid. Speeltuin lag veilig en was overzichtelijk. Er was wel een dikke laag kiezel, waardoor het spelen wat moeilijk werd. De eetgelegenheid was niet super. geen verse producten, bediening had er duidelijk geen zin meer in (eind augustus).

Heerlijke kleinschalige camping in dorp, zeer vriendelijke schotten die namens reisorganisatie de zaken prima voor elkaar hadden.

Topper

uitstekende camping

jeroenkarina
          18-9-2011

in augustus hier geweest. Tent gehuurd via NL reisorganisatie, helemaal goed!!!

Op de camping ziet het er netjes uit. sanitair gebouw waar wij bij zaten was netjes, werd meerdere malen per dag schoongemaakt. Was wel eens vies maar dan moet je toch echt bij de campinggasten zijn die er een zooi van maken.

's nachts loopt er beveiliging rond. Soms konden ze wel sneller ingrijpen bij de, met name jonge Engelse gasten die veel lawaai maakten.

Het zwembad is netjes, glijbaan moet je wel mee oppassen als je lang bent. bijna de hele dag is er brood te koop bij het restaurant/bar, prima maar lekkerder is het natuurlijk bij de bakker. In het restaurant enthousiast personeel, prima eten tegen redelijke prijzen, blijft natuuurlijk een campingrestaurant maar wel dagelijks een dagmenu met soms verrasende gerechten (haai!!!).

Voor onze dochter (4jr) was de speeltuin helemaal top. Wat wel tegenviel was de kinderanimatie, gebouwtje was buiten de poorten van de camping, smoezeligge ruimte.

overlast Engelsen!!!!

anne
          21-8-2011

camping le Chaponnet is op zich best oke, met prima voorzieningen. Het dorpje stelt niet veel voor, maar heeft alles wat je nodig hebt. Waar wij echter wel veel last van hebben gehad is het feit dat de camping reglementen heeft, maar dat de campingeigenaar het niet nodig vindt die te handhaven. Wij stonden in een laantje met gezinnen met allemaal jonge kinderen. Achter ons stonden caravans met Engelsen (ongeveer 20 personen). Zij kwamen daar al 5 jaar, 3 weken lang. Goed betalende vaste klanten, maar wel enorme herrieschoppers die zich totaal niet aan de reglementen hielden: na 22:00 uur moest het stil zijn op de camping. Zij begonnen pas tegen 22:00 uur te feesten: discolampen en muziek op 10, verkleedpartijtjes en polonaise over de camping. Dat duurde dan zeker tot middernacht en vaak later. De kinderen kwamen natuurlijk niet in slaap. De campingeigenaar vond de Nederlanders maar lastig. Pas na een week aandringen door 'touroperator' verbeterde het iets. NOOIT MEER NAAR DEZE CAMPING!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Chaponnet in Brem sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Chaponnet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Chaponnet scoort een 7.89 uit 10 op basis van 310 reviews.