Camping Le Brandais

1 review over Camping Le Brandais in het Nederlands

Vriendelijk personeel

Yvon
13-4-2016

Wij zaten in een prachtige mobile home dat uitkeek over het zwembad.

Heel vriendelijk personeel, dat slecht engels sprak, maar enorm veel moeite deed om ons beetje frans te verstaan.

Weinig nederlandse gezinnen dus de kinderen hebben alleen met elkaar gespeeld. Fijn zwembad.

Geweldig strand, helaas niet op loopafstand.

Camping was gezellig, maar gelukkig geen geluidsoverlast gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Brandais in Brem sur Mer (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Brandais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Brandais scoort een 7.15 uit 10 op basis van 220 reviews.