Géén boekingskosten

Camping du Port Caroline

FrankrijkPays de la LoireBrain-sur-l'Authion (Maine et Loire)

We hebben de beste aanbieders voor Camping du Port Caroline voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 25 reviews

Meer camping info

25 Reviews over du Port Caroline

• 8GvWPtn26-07-2020

Heerlijk verblijf

Mooie camping met grote plaatsen. Prima schoon sanitair. Vanwege Covid erg rustig. Leuk zwembad. Vriendelijk personeel. Mooie fietsroutes in de buurt.

• 9Miek09-09-2019

Heerlijk relaxte vakantie op Du Port Caroline!

Heerlijke vakantie gehad op Du Port Caroline. Wij zaten in een mobile home comfort, op een prachtige plek met veel ruimte en privacy, perfect! De mobile home was niet meer de nieuwste, maar daar was de prijs ook naar en alles was prima in orde. Omdat het een overzichtelijke camping is konden onze meiden lekker zelf op pad en hadden ze snel aansluiting met andere kinderen. Broodjes kon je bestellen bij de receptie, maar wij zijn iedere dag naar het bakkertje in het dorp gelopen, een wandelingetje van 10 minuutjes. Met het fijne zwembad, de rust en ruimte, en leuke steden als Angers en Saumur in de buurt hebben wij een heerlijke en relaxte vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fred14-08-2019

Fantastische lodge en mooie kleinschalige camping!

Prachtige kleinschalige camping. In het dorp zelf is niet veel te doen, maar camping heeft speeltuin voor de kinderen, een mooi (gedeeltelijk)overdekt zwembad met heerlijk warm water (28 gr). Er is een klein restaurantje, beetje cafetaria achtig. Maar wel erg goed met zeer gastvrije bediening. Ook de eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam voor de gasten. We hadden een cosy flower lodge geboekt en deze staan op schitterende plek op de camping. De lodges zijn schoon, mooi en zeer functioneel ingericht. Onze kinderen hadden het erg hun zin. Topplek!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ellen22-11-2018

Hele fijne camping!

Een geweldige vakantie gehad op deze super camping. Zowel wij als de kids volop genoten. Leuke trampoline, springkussen, speeltuin en een prima zwembad voor dagelijks vermaak van onze kinderen (0 en 2 jaar). Elle dag verse broodjes en ook prima avondmaaltijden wanneer je even geen zin had om te koken. Wij zaten in een stacaravan en hadden een mooie ruime plek met voldoende privacy. Stacaravan zelf was ook prima en van alle gemakken voorzien. Douche is wel aan de kleine kant om met kinderen in te douchen maar bij het sanitairgebouw heb je een familiedouche die lekker ruim is en waar wij gebruik van hebben gemaakt om met de kinderen te douchen. We hebben genoten van 2 geweldige weken op deze camping wat ons betreft een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

• 9Eetgelegenheden
  • 9piet14-07-2018

fantastisch

een super camping met geweldige eigenaren Pascale en Jean Marie. Die nog weten wat gastvrijheid is

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Piet wijdenes19-02-2018

geweldige plek om tot rust te komen

een fantastiche camping met zeer ruime plaatsen, het doet denken aan een prachtig park

• 8L. Sevenhoven04-09-2017

Heel prettig, fijne camping, goede plek.

Schoon sanitair. Prettige ontvangst.

• 8Hester03-09-2017

Fijne camping!

Fijne, overzichtelijke camping met grote plaatsen. De camping is heel kindvriendelijk: zwembad, springkussen, trampoline, glijbaan e.d. Er is ook animatie, maar gericht op Franstalige kinderen. Bij slecht weer is er een binnenruimte waar je gebruik van kunt maken. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ze hebben ons regelmatig voorzien van tips en geholpen toen onze zoon een nare val maakte. Wij hebben twee keer op de camping gegeten, prima pizza's en hamburgers. Het sanitair is inderdaad verouderd, maar werd goed schoongemaakt toen wij er waren.

Naast de camping ligt een speeltuintje en een prachtig wandelgebied / moeras.

We moesten even wennen aan de weg naast de camping. Vooral tijdens spitsuren komt hier veel verkeer langs. Na een paar dagen merkten we er niks meer van.

In de omgeving is heel veel te doen!

• 8Linda25-08-2017

Fijne, gezellige (tussen)camping

Deze camping was geweldig. Wij waren er één nacht, op doorreis. Leuk overdekt zwembad, mooie trampoline en een goed springkussen. Naast de camping is een prachtig fietscrossbaantje. Ruime plaatsen. Attente eigenaren. We hebben lekker gegeten in het camping-restaurant.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Uitman21-08-2017

Beetje een tegenvaller

Mooie camping met grote plaatsen in de zon of de schaduw. Wij waren er in juni en mochten zelf kiezen. Zwembad was open maar verder was alles op de camping gesloten. ( 1 avond was er pizza) Het sanitair was niet schoon, werd ook niet iedere dag bijgehouden. Afvalemmertjes stonden dagen achtereen vol. We hadden ons van deze camping iets meer voorgesteld, jammer!

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar