Hotel Chateau de la Coutanciere

FrankrijkPays de la LoireBrain sur Allonnes

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Chateau de la Coutanciere voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 12 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 12 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Chateau de la Coutanciere

• 9Foppe21-07-2018

Geweldige plek!

Heerlijk familiehotel, prachtige , grote gerestaureerde kamers. Uitstekende ligging voor wijn en kasteelbezoek. Gelegen in een mooi park.

• 10Toos Moelands16-07-2012

GEWELDIG!!

Na een heerlijk verblijf aan het begin van onze vakantie besloten we nog een nacht te reserveren voor de terugreis. We maakten gebruik van het surprisemenu en de eigenaresse wist nog wat we de eerste keer gegeten hadden en het menu zo aangepast dat we niet weer hetzelfde zouden eten..Ook de kamer was super. Alles klopt hier, vriendelijke ontvangst, lekker eten en goed slapen. Beslist een aanrader

• 7fanny07-11-2011

tres belle situation geopgraphique

Pour un sejour en amoureux, se retrouver dans une chambre indiquée comme romantique mais avec deux lits simples collés, nous avons été un peu déçus. par contre, la salle de bain est splendide la vue donnant sur le parc très agreable. La piscine et le coin detente est tres sympa egalement. Nous avons été néanmoins décus par l'acceuil froid de la gérante...

• 9John en Miranda24-08-2011

heerlijke plek

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje relaxen in het prachtige Chateau van Josien en Bert. Het zwembad en en hot-tub waren een verademing na een lekker dagje kastelen kijken in de prachtige Loire streek. Ook een bezoek aan de Cadre Noir is zeker de moeite waard voor paardenliefhebbers. Het eten is echt voortreffelijk en de bediening helemaal ok ! John en Miranda

• 9John en Miranda21-08-2011

romantisch kasteel

wij zijn net terug uit Frankrijk,.waar we een heerlijke week hebben doorgebracht in het prachtige Chateau van Josien en Bert. We hebben enorm genoten van de prachtige ambiance, gastvrijheid en het heerlijke eten !! het zwembad en hot-tub is super relaxen na een heerlijk dagje kastelen bezoeken of een top dag naar Le Cadre Noir (een aanrader voor paardenliefhebbers). We hadden ook het geluk dat we het Fete de la Chasse mee hebben kunnen maken! toppie dus, John en Miranda

• 10BAUSSAN16-08-2011

Nous reviendrons !

Très bonne adresse ; tout était parfait : accueil chaleureux, chambre spacieuse, propreté irréprochable, piscine chauffée dans un environnement agréable , petit déjeuner copieux, diner rapport qualité/prix très correct , vins locaux excellents..Nous n'avons malheureusement pas toujours ce niveau de qualité même en y mettant le prix !

• 10F. Oskam21-06-2011

In 1 woord: geweldig

Wij hebben 3 dagen verbleven in dit prachtige chateau. Wat een ambiance en wat een geweldige gastvrijheid. We hebben het gevoel in de watten te zijn gelegd. De chefkok van 25 jaar zal uitgroeien tot een topchef waar Baucuse jaloers op zal zijn. Josien en Bert jullie doen het goed. Het chateau ligt prachtig, het zwmbad en de hottube waren heerlijk. Wij gaan zeker terug, een toplocatie die wij iedereen kunnen aanraden.

• 10Anthony Polman04-08-2010

Fijne plek, rustig, mooie kamers, heerlijk eten.

Zeer mooi kasteel, niet voor niets staan ze op de lijst van beaux chateaux in Frankrijk. Familiekamer is topZwembad fijn en lux. Ligging dichtbij Loire maar wel wat verder weg van de grote chauteaux. Eeten was erg goed met wijnarrangement.

• 9fam Jeurissen22-05-2010

geweldig verblijf

We hebben 1 week doorgebracht in dit prachtig kasteel. Vanaf begin 2010 hadden ze nieuw een buitenzwembad met een watertemp. van 28 graden! Terwijl het buiten 14 graden was, is het dan nog lekker nagenieten na een dagje Loire kastelen bekijken. Na het zwembad nog even in de hottub om helemaal op temperatuur te komen! Met een zeeeer groot grasveld en een tafeltennis was er voor de kinderen genoeg te doen. Het kasteel is smaakvol ingericht, zowel de slaapkamers als ook de woonkamers. Het eten is een aanrader! 's morgens en 's avonds! heerlijk. De Nederlandse gastvrouw en gastheer zijn erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Deze vakantie met een 50 jaar getrouwde opa en oma zullen we niet vergeten! een voltreffer.

Wie van sfeervolle kasteelovernachtingen houdt, doen!

• 9fam Jeurissen22-05-2010

heerlijk verblijf in Chateau de la Coutanciere

Wie van sfeervolle kasteelovernachtingen houdt, doen!

Hotel Chateau de la Coutanciere info

• WasseretteNiet beschikbaar

Room facilities

• MinibarNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar