Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Le Mouton

FrankrijkPays de la LoireBlaison Gohier

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Le Mouton voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 52 reviews

Meer bed & breakfast info

52 Reviews over Le Mouton

• 9Monique15-02-2022

Gastvrijheid een 10+

Het was heerlijk om bij le Mouton te verblijven. We werden heel gastvrij, met een glas wijn en oesters, ontvangen. We verbleven in een ruime kamer, met goede bedden. Een moderne douche en een bad. De eigenaresse heeft een heerlijk maaltijd voor ons en de andere gasten bereid, een cote de boeuf in de openhaard! Op zaterdag zijn we naar de markt in Saumur geweest en had de gastvrouw een wijnproeverij georganiseerd bij een wijnboer in de buurt. De ligging van het huis is geweldig. In een stille omgeving, aan de Loire en toch overal vlakbij. We komen zeker terug.

• 9Tom15-02-2022

Enorm gastvrij!

Wat een prachtig landhuis, gelegen aan de oever van de Loire. Tussen de wijnvelden in een rustige omgeving. De kamers zijn mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Zeer romantische omgeving. Wij zijn maar een wekend in Le Mouton geweest en hebben niet de gehele omgeving kunnen bezichtigen. We de golfbaan, ook die is zeer de moeite waard om te spelen. Wij komen hier zeker weer terug.

• 10Joost Hembrecht23-08-2021

Culinair en sociaal feest

We hebben genoten van ons verblijf. 6 nachten in de Gouden en 2 nachten in de zwarte kamer. Gastvrouwen Mirjam en Chantalle zijn zeer gastvrij en hartelijk. Het avond eten chateau Briand, Boeuf en Tonijn was fantastisch klaar gemaakt. De kinderen hebben genoten van de gezelligheid met honden en schaap. Angers en Saumurs leuke plaatsen. Wandelen en fietsen kan je hier eindeloos. En golfen op Golf de Angers is een aanrader. Stokbrood op 1 dag niet vers, maar als je dan 's middags aanschuift en een heerlijke lasagna krijgt is dat al weer vergeten.

• 4Francois12-08-2020

Teleurstellend

Op de foto's van de website leek het een fantastische accommodatie. De buitenkant van het pand en de inrichting van de kamers is mooi. De werkelijkheid is echter anders. Wij hebben 3 nachten geslapen in de zwarte kamer. Deze grenst aan de keuken. De kamer was niet schoon. Overal lagen haren, stof en spinnenwebben. 's-Avonds hing de geur van de frituur in de kamer. De laatste 3 nachten hadden we een upgrade naar de torensuite. Deze kamer is prachtig maar ook niet schoon. De gordijnen waren heel vies, ook overal stof en spinnenwebben en er hing een penetrante openhaard geur. Het meubilair van het prive terras op de 1ste verdieping was ook op, kapot en aan vervanging toe.
    Alle ligbedden rondom het zwembad waren kapot en de ligkussens zijn ook zeer zeker aan vervanging toe. Ook moet je van dieren houden. Er lopen op het terrein 3 honden, 1 kat en een schaap los rond. De keutels van het schaap liggen overal en ook vind je op diverse plaat

• 5Matthieu Jacobs07-08-2019

Mooi, maar helaas bloedhete kamer

Locatie: Afgelegen op een stil plekje. Ideaal voor wanneer je rust zoekt en misschien wel het meest geschikt voor mensen zonder kinderen. Een zwembad dat ijskoud was en een jacuzzi die vreemd genoeg niet zelf te activeren was. Culinair: Voor €49,95 een 4 gangen diner aangeboden incl. wijn, €39,95 excl. wijn. Voor de kinderen iets anders en was werkelijk helemaal top! Het was gelukkig ook mogelijk om a la carte te eten. Mijn vrouw had minder gegeten en dit werd netjes verrekend met hetgeen de kinderen genuttigd hadden. Heel schappelijk! Gastvrijheid: Dank zijn het meisje dat meehielp, Esmee, was het prima. Leuk voor de kinderen, zeer beleefd en attent! Accomodatie: suite d’Or geboekt, was flinke tegenvaller. Mobiele airco die niet goed aan te sluiten was. Bloedheet in de kamer die mooi is, maar met badkamer in de kamer, aan de bovenkant open is en geen deur, maar gordijn. Niet handig.

• 10Dennis Spoolder06-11-2017

Onwerkelijk zo mooi en gezellig!

De locatie zelf is sprookjesachtig mooi en leent ze erg goed voor mooie wandelingen langs de rivier. Bij le Mouton is het vooral tot rust komen. Er zijn voorzieningen als een jacuzzi (waar wij vooral in de avond in zaten met een heerlijk glaasje wijn) en een Jeu de boule baan.En voor het zomer seizoen is er een prachtig zwembad. Wij hebben er in de ochtend heerlijk ontbeten in de buitenlucht (in november) Mirjam is een gastvrouw pur sang en enorm vriendelijk en gezellig. Wij zijn nog naar een marktje geweest in Angers was alsof je 50 jaar terug ging in de tijd een echte aanrader. Omdat het een wijngebeid is moet je zeker ook een wijnproevrij doen. Mirjam heeft goede contacten bij de diverse wijnboedrijen. Al met al was het voor ons een prachtige reis waar het tot rust komen en heerlijk eten echt de key woorden zijn. En dit alles in een omgeving waar je het gevoel hebt dat de dorpjes in de afgelopen 50 jaar stil zijn blijven staan in de tijd.

• 10Marijn27-07-2017

Mooi bed en breakfast

Het is een heerlijk bed en breakfast met een heerlijk ontbijt en eten de kamers zijn goed en de ligging is erg goed de mensen zijn aardig

• 10Edwin & Anne Marie08-09-2016

Onze favoriete keuze voor weekje Frankrijk

Perfecte locatie voor fantastisch eten, drinken, golfen, rust en cultuur. Geweldig om ook je hond mee te nemen voor een wandeling in de velden en te zwemmen in de rivier. Eet 's avond mee en geniet van de heerlijke topgerechten van Mirjam uitgeserveerd door de fantastische gastheer Ton onder het genot van een lekker frans wijntje.

• 10Frank van der Graaff & Ingrid Geyer20-05-2016

Fantastisch !

We hebben een onvergetelijke tijd gehad in Le Mouton. Dank je wel Mirjam voor de gastvrijheid, mooie suite, heerlijke eten en de gezelligheid, je krijgt van ons een dikke 10 !

• 10Saskia en Leon04-01-2016

Hartverwarmend!

Alles klopte voor ons, prachtige kamer , zeer warm welkom, mooie ligging, uitstekende keuken. Mirjam en Ton weten hun gasten een uitermate goed en ontspannen gevoel te geven!

Bed & Breakfast Le Mouton info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden