Bed and Breakfast Le Mouton

Kleine hotelsWeer vandaag21°6°
Bed and Breakfast Le Mouton
9,7

43 reviews over Bed and Breakfast Le Mouton in het Nederlands

Onwerkelijk zo mooi en gezellig!

Dennis Spoolder
6-11-2017

De locatie zelf is sprookjesachtig mooi en leent ze erg goed voor mooie wandelingen langs de rivier. Bij le Mouton is het vooral tot rust komen. Er zijn voorzieningen als een jacuzzi (waar wij vooral in de avond in zaten met een heerlijk glaasje wijn) en een Jeu de boule baan.En voor het zomer seizoen is er een prachtig zwembad. Wij hebben er in de ochtend heerlijk ontbeten in de buitenlucht (in november) Mirjam is een gastvrouw pur sang en enorm vriendelijk en gezellig. Wij zijn nog naar een marktje geweest in Angers was alsof je 50 jaar terug ging in de tijd een echte aanrader. Omdat het een wijngebeid is moet je zeker ook een wijnproevrij doen. Mirjam heeft goede contacten bij de diverse wijnboedrijen. Al met al was het voor ons een prachtige reis waar het tot rust komen en heerlijk eten echt de key woorden zijn. En dit alles in een omgeving waar je het gevoel hebt dat de dorpjes in de afgelopen 50 jaar stil zijn blijven staan in de tijd.

Mooi bed en breakfast

Marijn
27-7-2017

Het is een heerlijk bed en breakfast met een heerlijk ontbijt en eten de kamers zijn goed en de ligging is erg goed de mensen zijn aardig

Onze favoriete keuze voor weekje Frankrijk

Edwin & Anne Marie
8-9-2016

Perfecte locatie voor fantastisch eten, drinken, golfen, rust en cultuur. Geweldig om ook je hond mee te nemen voor een wandeling in de velden en te zwemmen in de rivier. Eet 's avond mee en geniet van de heerlijke topgerechten van Mirjam uitgeserveerd door de fantastische gastheer Ton onder het genot van een lekker frans wijntje.

Fantastisch !

Frank van der Graaff & Ingrid Geyer
20-5-2016

We hebben een onvergetelijke tijd gehad in Le Mouton. Dank je wel Mirjam

voor de gastvrijheid, mooie suite, heerlijke eten en de gezelligheid, je krijgt

van ons een dikke 10 !

Hartverwarmend!

Saskia en Leon
4-1-2016

Alles klopte voor ons, prachtige kamer , zeer warm welkom, mooie ligging, uitstekende keuken. Mirjam en Ton weten hun gasten een uitermate goed en ontspannen gevoel te geven!

Fantastisch!

B.
29-9-2015

Als eerst de complimenten voor het ontvangst door Mirjam en Ton, wat een geweldige lieve, gastvrije,behulpzame mensen. Een geweldige plek, om tot rust te komen, en te genieten. Prachtige Chambre D'hotes waar duidelijk met hart en ziel gewerkt word!

Over een weekje ga ik er weer heen, ik kan niet wachten!

Pieter
24-8-2015

We werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen , de suite die we kregen was erg mooi , en het avondeten was in een woord top ! Omdat het mooi weer was werden de tafels buiten gedekt en samen met de andere gasten hebben we genoten van de gerechten die met zorg en liefde waren bereid -en dat proefde je - door Mirjam , terwijl Ton ervoor zorgde dat niemand iets tekort kwam.

Met de hot-tub , zwembad en grote tuin waar we zowel de rust konden vinden als de gezelligheid met andere gasten is voor ons Le Mouton een Bed and Breakfast een bestemming waar we beslist terug zullen kome.

Miriam en Ton Chapeau !!

Pieter en Lilian

Maximaal Genieten voor het hele gezin!

Levensgenieter1976
15-8-2015

Met ons gezin hebben wij twee weken in een van de mooie Safari tenten gezeten. De "tent" is voorzien van alle luxe zoals een complete keuken, toilet, douche, wastafeltje, eettafel en loungeset op de veranda. Voor ons was het de eerste keer "kamperen" en dat is ons bij Le Mouton erg goed bevallen. Met de tenten zit je vlakbij de accommodatie waar het heerlijke zwembad is met ligstoelen met beschutting van de prachtige bomen. Daarnaast nog een jacuzzi en een heerlijk terras met loungeset. Je kunt een paar keer in de week mee eten (zeker doen) je krijgt een uitgebreid diner met lekkere wijnen en voor de kinderen wordt fantastisch gezorgd en daardoor is het heel ontspannen en top eten. Mirjam, Ton en Bert, zijn op en top gastvrouw en gastheren die bezig zijn om te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Voor de kinderen bedenken ze de leukste "klusjes" en daardoor heb ik geen kind gezien van jong tot tiener die zich maar één moment heeft verveelt.

Wij komen zeker volgend jaar terug!

Fantastisch, gastvrij en heerlijk rustgevend

Natasha Niesten
6-8-2015

Bij aankomst ontvangen vol enthousiastme. Het voelde meteen vertrouwd, een beetje als thuiskomen. Met een heerlijke lokale wijn in de hand uitleg over het verblijf en de faciliteiten. Zwembad met lekkere ligstoelen, verwarmde jacuzzi en gezellig terrasje. Wij sliepen in de rode kamer. Schattige inrichting, een douchebad en een goed bed.

's avonds heerlijk gegeten uit de keuken van Le Mouton waar menig luxe restaurant een puntje aan kan zuigen. Het personeel zorgt voor een heerlijk verblijf en zorgen ervoor dat je niets tekort komt.

Kortom een echte aanrader!

dit jaar ook nog zwembad verwamd! de perfect 10!

Joost Hembrecht
26-7-2015

Wat een heerlijke locatie. Mirjam is een schat,een geweldige kok en super lief voor kids en ouders. Niets te gek. Een perfect match met Ton die 14 u per dag klaar staat voor de klanten en Bert die zorgt dat alles er picobello uit ziet. De bedden in de tenten zijn heerlijk en de kinderen hebben een heerlijke tijd met elkaar (en daardoor de ouders ook!). 2e keer, volgend jaar zeker weer! Wij willen de surprises van Mirjam en Ton niet missen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Mouton in Blaison Gohier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Mouton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.