Sorteren

Reviews over Blaison Gohier

Onwerkelijk zo mooi en gezellig!

Dennis Spoolder
    6-11-2017

De locatie zelf is sprookjesachtig mooi en leent ze erg goed voor mooie wandelingen langs de rivier. Bij le Mouton is het vooral tot rust komen. Er zijn voorzieningen als een jacuzzi (waar wij vooral in de avond in zaten met een heerlijk glaasje wijn) en een Jeu de boule baan.En voor het zomer seizoen is er een prachtig zwembad. Wij hebben er in de ochtend heerlijk ontbeten in de buitenlucht (in november) Mirjam is een gastvrouw pur sang en enorm vriendelijk en gezellig. Wij zijn nog naar een marktje geweest in Angers was alsof je 50 jaar terug ging in de tijd een echte aanrader. Omdat het een wijngebeid is moet je zeker ook een wijnproevrij doen. Mirjam heeft goede contacten bij de diverse wijnboedrijen. Al met al was het voor ons een prachtige reis waar het tot rust komen en heerlijk eten echt de key woorden zijn. En dit alles in een omgeving waar je het gevoel hebt dat de dorpjes in de afgelopen 50 jaar stil zijn blijven staan in de tijd.

Mooi bed en breakfast

Marijn
    27-7-2017

Het is een heerlijk bed en breakfast met een heerlijk ontbijt en eten de kamers zijn goed en de ligging is erg goed de mensen zijn aardig

Onze favoriete keuze voor weekje Frankrijk

Edwin & Anne Marie
    8-9-2016

Perfecte locatie voor fantastisch eten, drinken, golfen, rust en cultuur. Geweldig om ook je hond mee te nemen voor een wandeling in de velden en te zwemmen in de rivier. Eet 's avond mee en geniet van de heerlijke topgerechten van Mirjam uitgeserveerd door de fantastische gastheer Ton onder het genot van een lekker frans wijntje.

steeds een prettig gevoel van thuiskomen

Marc De Smedt / Mobilane
    29-8-2016

steeds begripvol bij mijn werk bezoeken de warme thuiskomst 1 x per jaar bij bezoeken aan werk beurzen,

Jammer dat het voorbij is!

Dick en Inge
    16-8-2016

Wat moet je als trouwe gasten nog schrijven? De gastvrijheid van Jan en Gerdie is onovertroffen, de table d'hote is heerlijk, de kamers zijn prachtig! De 4e plek in Frankrijk? Dat is toch veel te laag!?!

Blaison Gohier scoort een 8,1 uit 10, op basis van 12 reviews