• Type accommodatie

Reviews over Blaison Gohier

romantisch verstild dorpje

margriet westerbeek
    3-1-2016
    Noodzakelijk levensmiddelen zijn er te koop in de enige winkel, annex vvv-kantoor. Midden in de zomer heerlijk rustig. Vakantieparadijs voor rustzoekers. Eindeloos fietsen en wandelen langs wijngaarden en de Loire.

Mooie, rustige omgeving

Anne Eleveld
    11-8-2014
    Lekker wijn geproefd in de omgeving en wat doosjes mee naar huis genomen. Ook nog een middagje gekajakt, erg leuk.

Een slaperig dorpje in de lentezon

W. ruigrok van der Werven
    19-5-2014
    Een schattig klein dorp met een kerk en één restaurant. Voor meer winkels en gastronomische gelegenheden gemiddeld 25 kilometer rijden.

Dubbelstadje met wijngaarden en kastelen

Ton
    26-4-2014
    Klein dubbelstadje Blaison en Gohier - vooral het kleine gemeentehuis van Gohier is mooi en ook de kerk in Blaison is de moeite waard.
Blaison Gohier scoort een 8 uit 10, op basis van 12 reviews