Camping Municipal Le Chateau

2 reviews over Camping Municipal Le Chateau in het Nederlands

Heerlijke camping. Rustig en goedkoop

Armando
1-8-2015

Rustige municipal. Heel schoon en perfect sanitair. Plaatsen zijn ruim en ook in het hoogseizoen is het niet druk. In het stadje zelf is weinig te beleven, maar op 20 minuten vind je Nantes, strand en veel andere leuke dorpen en stadjes. Dus ideaal als uitvalsbasis. Geluid van de weg is aanwezig maar niet echt storend. Erg goedkoop (11 euro per nacht)

Gereisd met partner in juli 2015

Geschikte doortrekcamping.

T.A.vd Zee
3-7-2012

Zeer ruime plaatsen. Leuk parkachtig terrein. Geschikt voor doortrekkers. Stadje totaal niet interessant. Veel verkeerslawaai op de camping. Helaas geen uitzicht op het kasteel, naam is dus misleidiend. Wel mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2012

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Le Chateau

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Chateau in Blain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.