Camping Municipal Val de Braye

7 reviews over Camping Municipal Val de Braye in het Nederlands

Rustig en gewoon goed.

JFK
19-8-2015

Het Nederlands sprekende echtpaar hebben wij niet aangetroffen. We hadden het idee dat de camping pas in augustus begon met 'leven'. Juli voelde meer als voorseizoen, er waren veel lege plaatsen.Zuivere nette camping met uitstekend sanitair. Toiletpapier, handdoekpapier en handzeep aanwezig. Loeiheet was- en afwaswater. Uitstekende kwaliteit-prijsverhouding. Geen winkeltje (Super-U dichtbij) en geen bar. Wel regelmatig een bijeenkomst georganiseerd op een centraal campingpleintje.Gratis entree in het naastgelegen gemeentelijk openlucht- en binnenzwembad. Dorp is lopend te bereiken. Ondanks de verwoede pogingen van het Syndicat d'Initiative is het dorpje doods en ontbreekt het er aan gezelligheid. Dat geldt ook voor de directe omgeving. De saaiheid smoort de doorgroei van deze camping in de kiem. Tip: De stad Le Mans. Vooral de 'Nuits de Chimières'; 's avonds na 22.00 uur in juli en augustus, lichtspektakel op de muren van de oude binnenstad. Sprookjesachtig!

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige camping!

Gerrit en Hetty
24-8-2014

Deze camping wordt gerund door Karolien en Angelo, allebei Nederlands sprekend (wat voor ons ideaal is) en allebei super vriendelijk. Het sanitair is schoon en netjes, de douches zijn heerlijk. Angelo maakt heerlijke broodjes hamburger en lekkere frietjes. 's Morgens lekker vers brood, maar dat moet je dan wel vooraf bestellen. WiFi was gratis, maar alleen vlak naast de receptie. De Super-U zit vlakbij, dus boodschappen doen was reuze gemakkelijk. Dochter Ine is ontzettend leuk met kinderen en heeft een animatie programma gemaakt waar ze de kinderen enthousiast voor maakt. Maar ook volwassenen komen niets te kort hoor! Kortom: wij hebben genoten en komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in januari 2014

prima plekje.

Wil en Thea Lammers
17-8-2014

Wij hebben een week van de gastvrijheid van dit leuke echtpaar en de leuke camping genoten. Ook voor ons, wat ouder en zonder kinderen was het een fijn verblijf.Wij zouden deze camping ook boeken met onze kinderen en/of kleinkinderen.Er is leuke animatie voor de jeugd. Pluspunten: vers brood s morgens. De nachtrust wordt goed bewaakt De gezellige sfeer.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg gemoedelijke camping. Beheerders( die er dit seizoen voor het eerst zaten) zijn super vriendelijk en doen hun best om animatie op gang te krijgen.

Het sanitair is mooi en schoon en de douches zijn heerlijk warm. Zwembad, binnen- en buitenbad,mag door campinggasten twee maal per dag bezocht worden. Er is een waterglijbaan, maar kinderen mogen pas vanaf 8 jaar van de glijbaan af. Dat valt voor een jongen van bijna zeven die twee weken voor de vakantie zijn b diploma heeft gehaald natuurlijk tegen.

In het eerste weekend van augustus was er een autorally in het dorp en veel rallyrijders hadden een plek gereserveerd op de camping. keren gevraagd rekening te houden met de andere gasten. Hier gaven zij geen gehoor aan. Politie en locoburgemeester zijn midden in de nacht op de camping geweest om de groep aan te spreken op hun gedrag.

Wij gaan er zeker nog een keer terug, maar niet in het rallyweekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

fantastisch!!

moens karolien
29-7-2014

mooie camping, prachtig onderhouden, ook het sanitaire is netjes en proper, niets op aan te merken! er word in meerdere talen gesproken , wat toch wel fijn is zeer gastvrij onthaal, iedereen staat altijd klaar voor je , leuke animatie voor jong en oud!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Absolute aanrader!

de pauw
26-7-2014

Deze camping is eerder klein en rustig. Valt op door zijn properheid en gemoedelijk karakter. Zwembad ernaast is groot en mooi. Je krijgt meer dan waar voor je geld. Wij keren wellicht terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

2008

goedkope rustige camping

Tinetje
7-7-2008

Deze gemeentecamping is afgesloten door een slagboom. Er is slechts tussen 10 en 17 uur iemand aanwezig. Wanneer je later aankomt, kan je wel terecht in het aanpalende zwembad. De camping is verzorgd en voorzien van 2 mooie, nieuwe en verzorgde sanitairblokken (met kindertoiletje). De camping bestaat uit 2 delen die met een brugje over een beekje met elkaar verbonden zijn. Camping ligt aan een rivier, maar daar kan je niet in zwemmen. Je krijgt wel een kaart waarmee je 2 maal per dag gratis kan zwemmen (binnen en buitenbad, glijbaan, jaccuzi, baby en peuterbad) Er is ook een minispeeltuin, betalend tennisterrein en er was een beach-volley-terrein in aanleg. Leuk kasteel in de buurt met mooi park met enkele speeltuigen.
Omgeving is heuvelachtig. Ook mooie dorpjes (Troo en Lavardin) met oa woningen in de rotsen.

Gereisd familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Val de Braye in Bessé-sur-Braye (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Val de Braye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.