Vakantiehuis Au Passage du Gois ****

Vakantiehuis Au Passage du Gois
Vakantiehuis Au Passage du Gois
9,6

Weer vandaag8°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Au Passage du Gois voor je op een rij gezet:

51 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Top gastvrouw en gastheer

JP en Julie, 18-6-2010

Martine en Hemko hebben veel gevoel voor dienstverlening met een persoonlijk tintje. Uitstekend ingerichte huisjes. Wij beschikten over een gezellige studio waar het ons aan niets ontbrak. Martine kan fantastich koken en Hemko schenkt er een heerlijke wijn bij. Een absolute aanrader. Wij zijn er een paar dagen geweest en voelde ons vanaf het eerste moment welkom en thuis en komen zeker een keer terug. Omgeving is veelzijdig en ongerept.

Voor herhaling vatbaar

Harry en Marina, 13-6-2010

Uitermate gastvrij en behulpzaam. Table d'hote is zonder meer aan te bevelen. Hemko en Martine zijn volledig in de Franse gemeenschap opgenomen. Zonder meer de moeite waard om enkele dagen te verblijven.

Voor herhaling vatbaar

Lisette Plasmans, 26-8-2009

De gastvrijheid en service van de eigenaren was groot zonder de privacy van de gasten te schenden. De inrichting van de studio was mooi en goed gestyled, luxe met het behoud van een (t)huissfeer. De table de hote werd met veel zorg en aandacht bereid en aangeboden. De omgeving van deze studio bood voldoende afwisseling en uitdaging, zowel in activiteiten als ontspanning. Echt een aanrader!

VOLOP GENIETEN !!!

Familie Kerremans-Ceulemans, 24-8-2009

Het is zeer aangenaam vertoeven bij gastvrouw- en heer Martine en Hemko. Hartelijke ontvangst, uiterst verzorgd en ruim logement. Kindvriendelijkheid troef.

Met veel oog voor detail weten zijn hun gasten perfect te verzorgen (ontbijt aan huis, bbq ter beschikking, mooie tuin met mini strand, zwembad). Ook de table d'hôte was een succes met fijne gerechten en wijn à volonté.

Een adres om te bewaren en nog eens over te doen.

Mooie omgeving en er is van alles te doen met de kinderen

In en om het huis ook genoeg entertainment.

Lekker eten en drinken en heel ontspannen sfeer maakt het helemaal af.

Fantastische plek

Erna en Rinus, 22-12-2008

Al twee keer geweest en zeker een plek om weer terug te gaan. Perfecte huisjes met werkelijk alles erop en eraan (zelfs speelgoed, films, boeken etc.). De chambre d'hote avonden zijn een echte aanrader. Zalig eten gemaakt door Martine met bij iedere gang een bijpassende wijn verzorgd door Hemko. Zeer ontspannen sfeer.

toppertje,zeker ook voor kinderen

Nicoline, 21-7-2008

tot in de perfectie geregeld allemaal, zwembad goed op temperatuur, wifi,uitstekende kokkin en Hemko regelt iedere dag van alles en nog wat.

Geweldige locatie, mooie ruime kamer, Martine is een fantastische kokkin en Hemco een prima gastheer. Een absolute aanrader!

Houd je van een prachtig fietsgebied met veel variatie in landschap en vergezicht? Ga dan richting Noirmoutier via Passage du Gois

Super leuke vakantie ,veel te doen in de de regio. Men is bereid iets extra's te doen voor de gasten.Het voelde als thuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.58 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: