Vakantiehuis Au Passage du Gois

Vakantiehuis
Vakantiehuis Au Passage du Gois
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Au Passage du Gois voor je op een rij gezet:

6 tips over Vakantiehuis Au Passage du Gois

Hans Schmits, 7-7-2015

Musée Milcendeau in Soullans is zeer de moeite waard.

Sardines eten in St-Gilles bij "La Fauvette" aan de haven,recht uit zee op je bord 56, Quai de la Republique.

Karin Schrage, 12-8-2014
Ook als je niet van schelpdieren of garnalen eten houdt, is het echt een leuke ervaring om tussen de Fransen je maal bij elkaar te vergaren.
towivh, 29-9-2013
Oesters eten in Port du Bec, fietsen tussen de zoutpannen en de oesters, golfen in Pornic of St. Jean de Monts.

Fyrin, 5-9-2013
Fietsen huren op Ile de Noirmoutier en dan door het bos naar het Plage des Dames fietsen.
Ben en Mijntje, 11-6-2013
Het ecomuseum du Daviaud en de chateau d'eau Kulmino zijn zeker aan te raden. Vanuit het laatste toren een fantastisch uitzicht over de regio vanaf 75 meter hoogte.
Mulder, 5-5-2013

Maak gebruik van het aanbod van Hemko om 's ochtends vers brood voor je mee te nemen. Om 8 uur 's ochtends stond het brood voor de deur en dat is heel prettig opstaan.

Met onze dochters zijn we naar een dag naar Nantes geweest. Een heel toegankelijke stad met veel winkels, sfeer en cultuur. Trek er wel een hele dag voor uit. Het park Puy du Fou ligt op ruim een uur rijden , maar zeer de moeite waard. De" historische spektakels" die er worden opgevoerd, zijn zeer vermakelijk.

Onze bezoekers bekeken ook: