Vakantiehuis Au Passage du Gois

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Pays de la Loire, Beauvoir sur Mer (Vendée)

9.4Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Au Passage du Gois voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

61 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois

• 2019
    10Fam. Langendries18-07-2019

Absolute aanrader voor vakantie met kinderen

Wij verbleven in gite La Plage waarin echt alle comfort aanwezig was dat je als gezin met kinderen nodig hebt. De omgeving is prachtig en als je ervoor open staan wordt je door Martine en Hemko echt ondergedompeld in "hun " stukje Frankrijk. Of het nu om samen garnaalvissen gaat of tips geven bij een stadsbezoek, ze zijn van alle markten thuis. Ook als er problemen optreden (onze zoon was gevallen en wonde moest gehecht worden) staan ze je met raad en daad bij om ervoor te zorgen dat de impact op je vakantie zo gering mogelijk is. Hun table d'hôte is echt een aanrader, de kinderen mochten op voorhand meehelpen met de voorbereiding, wat ze erg leuk vonden. Het feit dat Martine en Hemko zo betrokken zijn bij hun gasten en hen echt iets willen laten beleven waar ze alleen misschien niet aan zouden beginnen is voor ons hetgene dat echt het verschil maakt. We raden Au Passage du Gois dan ook met een gerust hart aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Alien Hansman30-06-2019

Geweldige week

Wij verbleven in de B&B kamer met ontbijt. Het was een heerlijke week waarin de gastvrijheid van Hemko en Martine overweldigend was. Lieve mensen zijn het! De omgeving is mooi alsof je op de wadden verblijft in de Franse sfeer. Overigens op 15 km afstand is de omgeving weer anders, wat verrassend is. Wij hebben op de mtb rondgefietst en dat is een aanrader. Je ziet veel, mooie fietspaden, vlak aan de Passage (iedere dag indrukwekkend). Fietsen over de bodem van de oceaan. Schelpen zoeken en een paar uur later volop water. In de buurt zijn mooie strandjes waar het prachtig vertoeven is. Wat het fijn maakt is de zon met toch een windje erbij. Sinds jaren weer vanaf mijn ligbedje een boek gelezen voor de kamer. Ach u leest het wel. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Catharina Rietveld20-06-2019

Prima verblijf!

Het is een fijn huis met alles erop en eraan. In de omgeving is heel veel te doen en de kleine strandjes met rotspartijen en bossen doen je aan de Mediterranee denken. Hemko en Martine zijn de meest gastvrije eigenaren die ik heb ontmoet, niets is hen teveel! Zij geven je allerlei tips om de omgeving te leren kennen, top 👍😀

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Siert en Ingrid11-03-2019

Helemaal top en voor herhaling vatbaar.

Drie dagen gelogeerd in la Bergerie, bij Hemko en Martine. Erg gastvrije mensen en Een fantastisch vakantiehuis voorzien van alle gemakken, er ontbreekt niets voor een comfortabel verblijf, compleet ingerichte keuken met alle luxe die je thuis gewend bent, uitstekende bedden en grote badkamer, televisie ook met de alle Nederlandse zenders, dvd en tot onze verbazing zelfs een Wii spelcomputer, goed gevulde boekenkast. Overal is aan gedacht, linnengoed, handdoeken in overvloed, koffie en thee, peper, zout, olijfolie en diverse kruiden en specerijen staan als standaard in de keuken. Een klein maar prima zwembad voor de warme dagen. In de avond hoor je de zee op de achtergrond en in de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Wij hebben de drie dagen genoten van het huis de omgeving en de gastvrijheid van dit gepassioneerde stel. Kortom een aanrader voor een kort of een heerlijke vakantie in deze mooie omgeving.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Kees27-10-2018

Heerlijke week vakantie op deze mooie locatie.

Ons zesde bezoek bij Hemko en Martine. De gastvrijheid was weer super. De tips van Hemko voor het bezoek aan Nantes waren erg waardevol. Bezoek aan puy de fou is een aanrader. Tip bereid het bezoek goed voor om zoveel mogelijk te kunnen zien. Verse broodjes stonden keurig iedere ochtend klaar en de kinderen mochten bij de kippen een vers eitje voor bij hst ontnijt zoeken. Hemko en Martine bedankt voor deze heerlijke week ook namens Bas, Thijs en Lotte.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10Jurgen en Cath07-09-2018

Buitengewoon fantastisch!

Wij verbleven voor de 2e maal in de gîte, la Bergerie en wederom hadden wij een fantastische vakantie. Hemko en Martine zijn super vriendelijke mensen en je kan bij hen lekker eten en zonder hen op te dringen zijn ze aanwezig wanneer je hen iets vraagt. Wat het huisje betreft.... het is net zoals thuis, je moet zelf geen keukengerief meebrengen want alles is aanwezig: van aardappelmesje tot maatbeker tot afwastabletten, kortom alles. Onze kinderen, 7 en 10 jaar hebben de tijd van hun leven gehad tijdens deze vakantie. Ook voor de table d'hôte houden Hemko en Martine rekening met hun gasten, klein en groot. Voor ons was het thuiskomen!

Wij komen zeker nog terug!.

Ps: in augustus 2017 verbeleven wij hier ook en onze dochter had toen haar been gebroken.. ( voor alle duidelijkheid Niet bij Hemko en Martine). Hemko en Martine hebben voor ons de dokter én het ziekenhuis geregeld waarvoor nog steeds onze oprechte dank! Zij waren dit niet verplicht maar hebben het toch gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Robin29-06-2018

Super!

We hadden een geweldig verblijf bij Martine en Hemko! Ze zijn zeer gastvrij en hebben leuke tips om in de omgeving te ontdekken. Nantes is dichtbij en een leuke trip. De kamers/appartementjes zijn erg schoon en comfortabel. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10De Smet Marc-Haegeman Christine27-06-2018

Heerlijk

Dit is een heerlijke plek met behulpzame vriendelijke eigenaren! Zeer nette kamer en een prima ontbijt! Een plaats om terug te keren.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10H.Polet13-09-2017

Super

Geweldig gasthouderschap, leuke kamers, heerlijke eigen gemaakte jam bij het ontbijt......super

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Teun en Greet Both11-09-2017

Een drukke verkeersweg naar de passage Omgeving om te fietsen viel tegen

Hemko en Martine - Au Passage du Gois, Eigenaar, 14-09-2017

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Heel leuk dat jullie het fantastisch bij ons vonden. We hopen dat jullie met plezier aan het garnalen- en kruisnetvissen samen met ons terug denken. Jullie waren er de eerste twee weken van augustus en dan is het inderdaad wat drukker aan de franse kust. We zijn er niet zeker van wat jullie nu precies van het fietsen vonden. Fietsen op het eiland Noirmoutier is weer heel anders dan aan de boulevard en door de dennenbossen bij St Jean de Monts of langs de zoutpannen en alle kleine oesterhavens bij ons en vrijwel overal zijn er fietspaden.

Gereisd met partner in augustus 2017

6 tips over Vakantiehuis Au Passage du Gois

• towivh, 29-09-2013 Rapporteren

Oesters eten in Port du Bec, fietsen tussen de zoutpannen en de oesters, golfen in Pornic of St. Jean de Monts.

• Fyrin, 05-09-2013 Rapporteren

Fietsen huren op Ile de Noirmoutier en dan door het bos naar het Plage des Dames fietsen.

• Mulder, 05-05-2013 Rapporteren

Maak gebruik van het aanbod van Hemko om 's ochtends vers brood voor je mee te nemen. Om 8 uur 's ochtends stond het brood voor de deur en dat is heel prettig opstaan. Met onze dochters zijn we naar een dag naar Nantes geweest. Een heel toegankelijke stad met veel winkels, sfeer en cultuur. Trek er wel een hele dag voor uit. Het park Puy du Fou ligt op ruim een uur rijden , maar zeer de moeite waard. De" historische spektakels" die er worden opgevoerd, zijn zeer vermakelijk.

0 vragen over Vakantiehuis Au Passage du Gois

Vakantiehuis Au Passage du Gois info