Vakantiehuis Au Passage du Gois

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag18°7°
Vakantiehuis Au Passage du Gois
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Au Passage du Gois voor je op een rij gezet:

56 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Helemaal top en voor herhaling vatbaar.

Siert en Ingrid,
11-3-2019

Drie dagen gelogeerd in la Bergerie, bij Hemko en Martine. Erg gastvrije mensen en Een fantastisch vakantiehuis voorzien van alle gemakken, er ontbreekt niets voor een comfortabel verblijf, compleet ingerichte keuken met alle luxe die je thuis gewend bent, uitstekende bedden en grote badkamer, televisie ook met de alle Nederlandse zenders, dvd en tot onze verbazing zelfs een Wii spelcomputer, goed gevulde boekenkast. Overal is aan gedacht, linnengoed, handdoeken in overvloed, koffie en thee, peper, zout, olijfolie en diverse kruiden en specerijen staan als standaard in de keuken. Een klein maar prima zwembad voor de warme dagen. In de avond hoor je de zee op de achtergrond en in de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Wij hebben de drie dagen genoten van het huis de omgeving en de gastvrijheid van dit gepassioneerde stel. Kortom een aanrader voor een kort of een heerlijke vakantie in deze mooie omgeving.

Gereisd met partner in maart 2019

Ons zesde bezoek bij Hemko en Martine. De gastvrijheid was weer super. De tips van Hemko voor het bezoek aan Nantes waren erg waardevol.

Bezoek aan puy de fou is een aanrader. Tip bereid het bezoek goed voor om zoveel mogelijk te kunnen zien.

Verse broodjes stonden keurig iedere ochtend klaar en de kinderen mochten bij de kippen een vers eitje voor bij hst ontnijt zoeken.

Hemko en Martine bedankt voor deze heerlijke week ook namens Bas, Thijs en Lotte.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Buitengewoon fantastisch!

Jurgen en Cath,
7-9-2018

Wij verbleven voor de 2e maal in de gîte, la Bergerie en wederom hadden wij een fantastische vakantie. Hemko en Martine zijn super vriendelijke mensen en je kan bij hen lekker eten en zonder hen op te dringen zijn ze aanwezig wanneer je hen iets vraagt. Wat het huisje betreft.... het is net zoals thuis, je moet zelf geen keukengerief meebrengen want alles is aanwezig: van aardappelmesje tot maatbeker tot afwastabletten, kortom alles.

Onze kinderen, 7 en 10 jaar hebben de tijd van hun leven gehad tijdens deze vakantie.

Ook voor de table d'hôte houden Hemko en Martine rekening met hun gasten, klein en groot.

Voor ons was het thuiskomen!

Wij komen zeker nog terug!.

Ps: in augustus 2017 verbeleven wij hier ook en onze dochter had toen haar been gebroken.. ( voor alle duidelijkheid Niet bij Hemko en Martine).

Hemko en Martine hebben voor ons de dokter én het ziekenhuis geregeld waarvoor nog steeds onze oprechte dank!

Zij waren dit niet verplicht maar hebben het toch gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super!

Robin,
29-6-2018

We hadden een geweldig verblijf bij Martine en Hemko! Ze zijn zeer gastvrij en hebben leuke tips om in de omgeving te ontdekken. Nantes is dichtbij en een leuke trip.

De kamers/appartementjes zijn erg schoon en comfortabel. Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk

De Smet Marc-Haegeman Christine,
27-6-2018

Dit is een heerlijke plek met behulpzame vriendelijke eigenaren! Zeer nette kamer en een prima ontbijt!

Een plaats om terug te keren.

Gereisd met partner in juni 2018

Super

H.Polet,
13-9-2017

Geweldig gasthouderschap, leuke kamers, heerlijke eigen gemaakte jam bij het ontbijt......super

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Teun en Greet Both,
11-9-2017

Een drukke verkeersweg naar de passage

Omgeving om te fietsen viel tegen

Gereisd met partner in augustus 2017
Hemko en Martine - Au Passage du Gois, Eigenaar, 14-9-2017
Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Heel leuk dat jullie het fantastisch bij ons vonden. We hopen dat jullie met plezier aan het garnalen- en kruisnetvissen samen met ons terug denken. Jullie waren er de eerste twee weken van augustus en dan is het inderdaad wat drukker aan de franse kust. We zijn er niet zeker van wat jullie nu precies van het fietsen vonden. Fietsen op het eiland Noirmoutier is weer heel anders dan aan de boulevard en door de dennenbossen bij St Jean de Monts of langs de zoutpannen en alle kleine oesterhavens bij ons en vrijwel overal zijn er fietspaden.

in een woord fantastisch

j.,
2-9-2017

Prachtige, rustige locatie en de eigenaars hebben overal aan gedacht.

Omgeving vlakbij de zee en mooie fietspaden.

Dorp dichtbij voor allerlei boodschappen.

En de eigenaars komen uit Nederland. Dus spreken onze taal.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldig!

Margo,
16-6-2017

Prima gite ( la Bergerie ), schoon , lieve mensen en een mooie omgeving. Martine kookt heel erg lekker. En Hemko verteld je alles over de omgeving. Ook de broodjes service is geweldig! We zijn er nu voor de tweede keer geweest. Vorig jaar hadden we het grotere huis en dat beviel ook uitstekend.We hopen zeker nog een keer terug te kunnen komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk vakantieadres

Familie Wieman,
13-5-2017

Wij (gezin met zoon van 10 jaar) hebben april/mei 3 nachten in de studio La Marée geslapen en 7 nachten in het vakantiehuis La Bergerie. Beide van alle gemakken voorzien, werkelijk niets ontbreekt en beide erg schoon. Hemko en Martine zijn zeer gastvrij. Zo hebben we genoten van het mandje brood wat elke dag voor onze deur klaar stond met soms aanvullende informatie over de omgeving. In de omgeving is zeer veel te doen en te zien, waaronder veel verschillende soorten vogels. We hebben een paar mooie fietstochten gemaakt op Ile de Noirmoutier en Ile d'Yeu. Op verzoek heeft Hemko ons laten zien wat de Fransen zoeken op het wad. Van de zelf gezochte pallourdes heerlijk gesmuld. Ook een zoutboer bezocht in de omgeving. We hebben nog niet eens alles vermeld maar er is voor elk wat wils. Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.