Vakantiehuis Au Passage du Gois

FrankrijkPays de la LoireBeauvoir sur Mer (Vendée)

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Au Passage du Gois voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 63 reviews
+53/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 63 reviews
  • 10Natuur
  • 9.1Inrichting
  • 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

64 Reviews over Au Passage du Gois

• 10Gerrit en Hennie03-10-2021

Een fantastische week in een prachtige omgeving

Al vanaf de aankomst werd on duidelijk dat dit een onvergetelijke week zou worden. We werden hartelijk verwelkomd door Hemko en Martine met een drankje en een hapje. De kamer was gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. De gevraagde en ongevraagde adviezen over de omgeving hebben wij opgevolgd en deze leidden ons naar plekken, die we anders gemist zouden hebben. Ook het wekelijkse programma (vrijwillig); vogels spotten, de wandeling in de omgeving en het kruisnetvissen, was een welkome aanvulling op onze vakantie. Daarnaast genoten van de heerlijke Table d’Hôte, bereid door Martine, in het gezelschap van de andere gasten. Vanuit deze locatie hebben wij de Vendee, Noirmoutier, Ile de Re en Pornic bezocht. Ook over de Passage du Gois vanaf het eiland naar het vasteland gereden, een uitzonderlijke ervaring. Kortom genieten met een grote G. Martine en Hemko, dank voor de onvergetelijke week. Groetnis ut Fryslan.

• 10Natuur
  • 9Coby Westera05-07-2021

Geweldig

Martine en Hemko zijn hartelijk en zeer gastvrij. Wij verbleven in La Bergerie een ruim huis van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving om te ontdekken met als hoogtepunt het uitzicht op Passage du Gois. Hemko en Martine organiseren zelf ook leuke uitstapjes. Onder het genot van een hapje en een drankje hebben we de door Martine bereide Palourdes, die we 's morgens zelf hadden gevangen/gezocht, opgegeten. In de omgeving hebben we veel gefietst, o.a. op het eiland Noirmoutier. Tijdens eb zijn we met de auto overgestoken en via de brug weer terug gereden. Kortom, we kijken terug op een fijne vakantie.

• 10Mireille05-08-2020

Heerlijke vakantieweek!

Wij verbleven voor de 7e keer in la Bergerie. Het voelde als thuiskomen. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. En er is een grote buitenruimte voor jezelf, alsmede een gedeelde tuin met zwembadje. Hemko en Martine zijn zeer gastvrij en organiseren diverse activiteiten voor de gasten. Zo hebben wij met hen garnalen gevist. Er is in de omgeving veel te doen; er zijn diverse stranden, tijdens laagtij kun je schelpdieren zoeken op de passage. Een bezoek aan het (fietsvriendelijke) eiland Noirmoutier is een aanrader. Verder kunt je er heerlijk wandelen, maar ook een kanotocht maken of een bezoek brengen aan het gezellige havenstadje Pornic. Op een uurtje rijden ligt een heel nieuw glijbanen park. Voor waaghalzen een echte aanrader!

• 9Jacques en Marianne31-07-2019

Een echte aanrader

Een heerlijke plek, wij verbleven in de studio wat een prima verblijf was. Hemko en Martine zijn hele vriendelijke mensen die heel behulpzaam zijn en die zorgen dat je onbekommerd kan genieten van je verblijf bij hen. Ze weten veel van de omgeving en geven veel tips over bezienswaardigheden. Hemko heeft veel informatie en kaarten en weet veel uit eigen ervaring . Ze verzorgen ook allerlei activiteiten en je kan zelfs van de kookkunsten van Martine genieten. Het eiland Noirmoutier is zeker de moeite waard om te bezoeken en de passage zelf moet je met eb een keer gereden hebben! Wij hebben genoten en een fijne vakantie daar gehad.

• 10Fam. Langendries18-07-2019

Absolute aanrader voor vakantie met kinderen

Wij verbleven in gite La Plage waarin echt alle comfort aanwezig was dat je als gezin met kinderen nodig hebt. De omgeving is prachtig en als je ervoor open staan wordt je door Martine en Hemko echt ondergedompeld in "hun " stukje Frankrijk. Of het nu om samen garnaalvissen gaat of tips geven bij een stadsbezoek, ze zijn van alle markten thuis. Ook als er problemen optreden (onze zoon was gevallen en wonde moest gehecht worden) staan ze je met raad en daad bij om ervoor te zorgen dat de impact op je vakantie zo gering mogelijk is. Hun table d'hôte is echt een aanrader, de kinderen mochten op voorhand meehelpen met de voorbereiding, wat ze erg leuk vonden. Het feit dat Martine en Hemko zo betrokken zijn bij hun gasten en hen echt iets willen laten beleven waar ze alleen misschien niet aan zouden beginnen is voor ons hetgene dat echt het verschil maakt. We raden Au Passage du Gois dan ook met een gerust hart aan!

• 9Alien Hansman30-06-2019

Geweldige week

Wij verbleven in de B&B kamer met ontbijt. Het was een heerlijke week waarin de gastvrijheid van Hemko en Martine overweldigend was. Lieve mensen zijn het! De omgeving is mooi alsof je op de wadden verblijft in de Franse sfeer. Overigens op 15 km afstand is de omgeving weer anders, wat verrassend is. Wij hebben op de mtb rondgefietst en dat is een aanrader. Je ziet veel, mooie fietspaden, vlak aan de Passage (iedere dag indrukwekkend). Fietsen over de bodem van de oceaan. Schelpen zoeken en een paar uur later volop water. In de buurt zijn mooie strandjes waar het prachtig vertoeven is. Wat het fijn maakt is de zon met toch een windje erbij. Sinds jaren weer vanaf mijn ligbedje een boek gelezen voor de kamer. Ach u leest het wel. Een aanrader voor iedereen.

• 8Catharina Rietveld20-06-2019

Prima verblijf!

Het is een fijn huis met alles erop en eraan. In de omgeving is heel veel te doen en de kleine strandjes met rotspartijen en bossen doen je aan de Mediterranee denken. Hemko en Martine zijn de meest gastvrije eigenaren die ik heb ontmoet, niets is hen teveel! Zij geven je allerlei tips om de omgeving te leren kennen, top 👍😀

• 10Siert en Ingrid11-03-2019

Helemaal top en voor herhaling vatbaar.

Drie dagen gelogeerd in la Bergerie, bij Hemko en Martine. Erg gastvrije mensen en Een fantastisch vakantiehuis voorzien van alle gemakken, er ontbreekt niets voor een comfortabel verblijf, compleet ingerichte keuken met alle luxe die je thuis gewend bent, uitstekende bedden en grote badkamer, televisie ook met de alle Nederlandse zenders, dvd en tot onze verbazing zelfs een Wii spelcomputer, goed gevulde boekenkast. Overal is aan gedacht, linnengoed, handdoeken in overvloed, koffie en thee, peper, zout, olijfolie en diverse kruiden en specerijen staan als standaard in de keuken. Een klein maar prima zwembad voor de warme dagen. In de avond hoor je de zee op de achtergrond en in de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Wij hebben de drie dagen genoten van het huis de omgeving en de gastvrijheid van dit gepassioneerde stel. Kortom een aanrader voor een kort of een heerlijke vakantie in deze mooie omgeving.

• 10Kees27-10-2018

Heerlijke week vakantie op deze mooie locatie.

Ons zesde bezoek bij Hemko en Martine. De gastvrijheid was weer super. De tips van Hemko voor het bezoek aan Nantes waren erg waardevol. Bezoek aan puy de fou is een aanrader. Tip bereid het bezoek goed voor om zoveel mogelijk te kunnen zien. Verse broodjes stonden keurig iedere ochtend klaar en de kinderen mochten bij de kippen een vers eitje voor bij hst ontnijt zoeken. Hemko en Martine bedankt voor deze heerlijke week ook namens Bas, Thijs en Lotte.

• 10Jurgen en Cath07-09-2018

Buitengewoon fantastisch!

Wij verbleven voor de 2e maal in de gîte, la Bergerie en wederom hadden wij een fantastische vakantie. Hemko en Martine zijn super vriendelijke mensen en je kan bij hen lekker eten en zonder hen op te dringen zijn ze aanwezig wanneer je hen iets vraagt. Wat het huisje betreft.... het is net zoals thuis, je moet zelf geen keukengerief meebrengen want alles is aanwezig: van aardappelmesje tot maatbeker tot afwastabletten, kortom alles. Onze kinderen, 7 en 10 jaar hebben de tijd van hun leven gehad tijdens deze vakantie. Ook voor de table d'hôte houden Hemko en Martine rekening met hun gasten, klein en groot. Voor ons was het thuiskomen!

Wij komen zeker nog terug!.

Ps: in augustus 2017 verbeleven wij hier ook en onze dochter had toen haar been gebroken.. ( voor alle duidelijkheid Niet bij Hemko en Martine). Hemko en Martine hebben voor ons de dokter én het ziekenhuis geregeld waarvoor nog steeds onze oprechte dank! Zij waren dit niet verplicht maar hebben het toch gedaan.

Vakantiehuis Au Passage du Gois info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij