Vakantiehuis Au Passage du Gois

Vakantiehuis
Vakantiehuis Au Passage du Gois
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Au Passage du Gois voor je op een rij gezet:

53 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super!

Robin
29-6-2018

We hadden een geweldig verblijf bij Martine en Hemko! Ze zijn zeer gastvrij en hebben leuke tips om in de omgeving te ontdekken. Nantes is dichtbij en een leuke trip.

De kamers/appartementjes zijn erg schoon en comfortabel. Een aanrader!

Heerlijk

De Smet Marc-Haegeman Christine
27-6-2018

Dit is een heerlijke plek met behulpzame vriendelijke eigenaren! Zeer nette kamer en een prima ontbijt!

Een plaats om terug te keren.

Super

H.Polet
13-9-2017

Geweldig gasthouderschap, leuke kamers, heerlijke eigen gemaakte jam bij het ontbijt......super

Teun en Greet Both
11-9-2017

Een drukke verkeersweg naar de passage

Omgeving om te fietsen viel tegen

Hemko en Martine - Au Passage du Gois, Eigenaar, 14-9-2017
Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Heel leuk dat jullie het fantastisch bij ons vonden. We hopen dat jullie met plezier aan het garnalen- en kruisnetvissen samen met ons terug denken. Jullie waren er de eerste twee weken van augustus en dan is het inderdaad wat drukker aan de franse kust. We zijn er niet zeker van wat jullie nu precies van het fietsen vonden. Fietsen op het eiland Noirmoutier is weer heel anders dan aan de boulevard en door de dennenbossen bij St Jean de Monts of langs de zoutpannen en alle kleine oesterhavens bij ons en vrijwel overal zijn er fietspaden.

in een woord fantastisch

j.
2-9-2017

Prachtige, rustige locatie en de eigenaars hebben overal aan gedacht.

Omgeving vlakbij de zee en mooie fietspaden.

Dorp dichtbij voor allerlei boodschappen.

En de eigenaars komen uit Nederland. Dus spreken onze taal.

Geweldig!

Margo
16-6-2017

Prima gite ( la Bergerie ), schoon , lieve mensen en een mooie omgeving. Martine kookt heel erg lekker. En Hemko verteld je alles over de omgeving. Ook de broodjes service is geweldig! We zijn er nu voor de tweede keer geweest. Vorig jaar hadden we het grotere huis en dat beviel ook uitstekend.We hopen zeker nog een keer terug te kunnen komen.

Heerlijk vakantieadres

Familie Wieman
13-5-2017

Wij (gezin met zoon van 10 jaar) hebben april/mei 3 nachten in de studio La Marée geslapen en 7 nachten in het vakantiehuis La Bergerie. Beide van alle gemakken voorzien, werkelijk niets ontbreekt en beide erg schoon. Hemko en Martine zijn zeer gastvrij. Zo hebben we genoten van het mandje brood wat elke dag voor onze deur klaar stond met soms aanvullende informatie over de omgeving. In de omgeving is zeer veel te doen en te zien, waaronder veel verschillende soorten vogels. We hebben een paar mooie fietstochten gemaakt op Ile de Noirmoutier en Ile d'Yeu. Op verzoek heeft Hemko ons laten zien wat de Fransen zoeken op het wad. Van de zelf gezochte pallourdes heerlijk gesmuld. Ook een zoutboer bezocht in de omgeving. We hebben nog niet eens alles vermeld maar er is voor elk wat wils. Kortom een aanrader!

Margriet
21-8-2016

Fantastische omgeving, veel te doen, ook met kleine kinderen.het huisje en tuin waren zeer kindvriendelijk. Bij het huisje, tuin en zwembad zijn er hekjes om het af te sluiten. Speelgoed en bedje/kinderstoel aanwezig.

. Hemco en martine zorgen ervoor dat je echt vakantie hebt en zorgen voor alles. Gaan met je mee op uitstapjes. Het eten is prima!

Wij komen zeker terug! Een echte aanrader en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Hemko en Martine, Eigenaar, 12-9-2016

Bonjour Margriet,

Hartelijk dank voor jullie enthousiaste beoordeling. Heel leuk dat jullie zo genoten hebben bij ons! Tot volgend jaar. Groetjes, Hemko en Martine

Fantastisch verblijf in La Bergerie

Mariët Baaij & Ferry van der Meer
9-7-2016

Afgelopen mei verbleven wij voor de tweede keer in deze accommodatie. Een heerlijk huis met veel ruimte, zowel binnen als buiten. Een verblijf hier is pure verwennerij. Keuken- en schoonmaakbenodigdheden staan klaar en vul je zelf aan als het op is. Hemco en Martine doen er alles aan om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. Met passie en aandacht wordt alles tot in de puntjes geregeld. Nantes, Île de Noirmoutier, Pornic, Île d'Yeu en Saint-Gilles-Croix-de-Vie zijn redelijk dichtbij en zeer zeker aanraders om een bezoekje te brengen. We komen graag terug.

Hemko en Martine, Eigenaar, 12-9-2016

Bonjour Mariët & Ferry,

Nog even een berichtje om jullie hartelijk te bedanken voor jullie enthousiaste aanbeveling voor een vakantie bij ons! Het was heel leuk jullie weer te zien. We zijn blij dat jullie het weer zo naar jullie zin hadden (veel gezien en gedaan en toch ook een beetje uitgerust niet waar?!?). Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens, Hemko en Martine

Geweldig!

Margo de Nijs
7-6-2016

Wij huurden het huisje "La Plage" en dat is erg ruim,licht en van alle gemakken voorzien.De tuin is erg ruim met zit en ligstoelen en tafels en je kunt er ook nog overdekt buiten zitten.Hemko en Martine zijn geweldige lieve behulpzame mensen.

Toen mijn man in het ziekenhuis terecht kwam ,na een hypo,zijn ze naar het ziekenhuis gereden en hebben ons enorm geholpen met de taal.Onze auto stond 45 km. van het vakantie huis en het ziekenhuis was ongeveer 65 km. daar vandaan.Ze zijn bij ons uren in het ziekenhuis gebleven.Ze hebben onze auto opgehaald en ons s'nachts weer naar het vakantie huis gebracht.Echt super!!!! We hebben gelukkig nog kunnen genieten van de mooie omgeving.We hopen nog eens terug te komen.

Hans en Margo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.57 uit 10 op basis van 54 reviews.