Vakantiehuis Au Passage du Gois

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Vakantiehuis Au Passage du Gois
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Au Passage du Gois voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Ons zesde bezoek bij Hemko en Martine. De gastvrijheid was weer super. De tips van Hemko voor het bezoek aan Nantes waren erg waardevol.

Bezoek aan puy de fou is een aanrader. Tip bereid het bezoek goed voor om zoveel mogelijk te kunnen zien.

Verse broodjes stonden keurig iedere ochtend klaar en de kinderen mochten bij de kippen een vers eitje voor bij hst ontnijt zoeken.

Hemko en Martine bedankt voor deze heerlijke week ook namens Bas, Thijs en Lotte.

Buitengewoon fantastisch!

Jurgen en Cath
7-9-2018

Wij verbleven voor de 2e maal in de gîte, la Bergerie en wederom hadden wij een fantastische vakantie. Hemko en Martine zijn super vriendelijke mensen en je kan bij hen lekker eten en zonder hen op te dringen zijn ze aanwezig wanneer je hen iets vraagt. Wat het huisje betreft.... het is net zoals thuis, je moet zelf geen keukengerief meebrengen want alles is aanwezig: van aardappelmesje tot maatbeker tot afwastabletten, kortom alles.

Onze kinderen, 7 en 10 jaar hebben de tijd van hun leven gehad tijdens deze vakantie.

Ook voor de table d'hôte houden Hemko en Martine rekening met hun gasten, klein en groot.

Voor ons was het thuiskomen!

Wij komen zeker nog terug!.

Ps: in augustus 2017 verbeleven wij hier ook en onze dochter had toen haar been gebroken.. ( voor alle duidelijkheid Niet bij Hemko en Martine).

Hemko en Martine hebben voor ons de dokter én het ziekenhuis geregeld waarvoor nog steeds onze oprechte dank!

Zij waren dit niet verplicht maar hebben het toch gedaan.

Super!

Robin
29-6-2018

We hadden een geweldig verblijf bij Martine en Hemko! Ze zijn zeer gastvrij en hebben leuke tips om in de omgeving te ontdekken. Nantes is dichtbij en een leuke trip.

De kamers/appartementjes zijn erg schoon en comfortabel. Een aanrader!

Heerlijk

De Smet Marc-Haegeman Christine
27-6-2018

Dit is een heerlijke plek met behulpzame vriendelijke eigenaren! Zeer nette kamer en een prima ontbijt!

Een plaats om terug te keren.

Super

H.Polet
13-9-2017

Geweldig gasthouderschap, leuke kamers, heerlijke eigen gemaakte jam bij het ontbijt......super

Teun en Greet Both
11-9-2017

Een drukke verkeersweg naar de passage

Omgeving om te fietsen viel tegen

Hemko en Martine - Au Passage du Gois, Eigenaar, 14-9-2017
Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Heel leuk dat jullie het fantastisch bij ons vonden. We hopen dat jullie met plezier aan het garnalen- en kruisnetvissen samen met ons terug denken. Jullie waren er de eerste twee weken van augustus en dan is het inderdaad wat drukker aan de franse kust. We zijn er niet zeker van wat jullie nu precies van het fietsen vonden. Fietsen op het eiland Noirmoutier is weer heel anders dan aan de boulevard en door de dennenbossen bij St Jean de Monts of langs de zoutpannen en alle kleine oesterhavens bij ons en vrijwel overal zijn er fietspaden.

in een woord fantastisch

j.
2-9-2017

Prachtige, rustige locatie en de eigenaars hebben overal aan gedacht.

Omgeving vlakbij de zee en mooie fietspaden.

Dorp dichtbij voor allerlei boodschappen.

En de eigenaars komen uit Nederland. Dus spreken onze taal.

Geweldig!

Margo
16-6-2017

Prima gite ( la Bergerie ), schoon , lieve mensen en een mooie omgeving. Martine kookt heel erg lekker. En Hemko verteld je alles over de omgeving. Ook de broodjes service is geweldig! We zijn er nu voor de tweede keer geweest. Vorig jaar hadden we het grotere huis en dat beviel ook uitstekend.We hopen zeker nog een keer terug te kunnen komen.

Heerlijk vakantieadres

Familie Wieman
13-5-2017

Wij (gezin met zoon van 10 jaar) hebben april/mei 3 nachten in de studio La Marée geslapen en 7 nachten in het vakantiehuis La Bergerie. Beide van alle gemakken voorzien, werkelijk niets ontbreekt en beide erg schoon. Hemko en Martine zijn zeer gastvrij. Zo hebben we genoten van het mandje brood wat elke dag voor onze deur klaar stond met soms aanvullende informatie over de omgeving. In de omgeving is zeer veel te doen en te zien, waaronder veel verschillende soorten vogels. We hebben een paar mooie fietstochten gemaakt op Ile de Noirmoutier en Ile d'Yeu. Op verzoek heeft Hemko ons laten zien wat de Fransen zoeken op het wad. Van de zelf gezochte pallourdes heerlijk gesmuld. Ook een zoutboer bezocht in de omgeving. We hebben nog niet eens alles vermeld maar er is voor elk wat wils. Kortom een aanrader!

Margriet
21-8-2016

Fantastische omgeving, veel te doen, ook met kleine kinderen.het huisje en tuin waren zeer kindvriendelijk. Bij het huisje, tuin en zwembad zijn er hekjes om het af te sluiten. Speelgoed en bedje/kinderstoel aanwezig.

. Hemco en martine zorgen ervoor dat je echt vakantie hebt en zorgen voor alles. Gaan met je mee op uitstapjes. Het eten is prima!

Wij komen zeker terug! Een echte aanrader en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Hemko en Martine, Eigenaar, 12-9-2016

Bonjour Margriet,

Hartelijk dank voor jullie enthousiaste beoordeling. Heel leuk dat jullie zo genoten hebben bij ons! Tot volgend jaar. Groetjes, Hemko en Martine

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.