Camping Val de Sarthestersterster

7.7Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, Beaumont-sur-Sarthe (Sarthe)

7.7Goed

• 5.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

20 reviews over Camping Val de Sarthe

• 8Familie Smallenbroek22-09-2019

Verrassend mooie camping .

Wat een prettige camping. Mooi gelegen aan de rivier de Sarthe, waar je ijsvogels en de beverrat kunt spotten. Zeer royale plaatsen, veel direct aan de rivier. Mooi en schoon sanitair gebouw. En gratis WiFi. Wij waren hier eind Augustus en hebben hier 2 dagen gestaan. Betaalden 24 euro (12 per dag). En plaats zat!!!!!!! De omgeving leent zich om heerlijk te fietsen (wel veel heuvels). Zeer geschikte camping om als doorgangs camping te gebruiken of voor een paar dagen langer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Knegtering24-08-2019

Prachtige ligging mooi rustig aardige mensen bij de receptie

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Mara06-08-2019

Erg leuk en rustig

Rustig en eenvoudig qua voorzieningen maar ook zonder zwembad hadden kids het prima naar hun zin op het speelveld en in de recreatieruimte. Geen animatie oid maar dat werd niet gemist. Vriendelijke beheerder die veel informatie geeft. Ruime plaatsen waarvan aantal aan de rivier. Sanitair ruim en oké qua warm water en aantal douches en wc’s maar mocht net wat vaker worden schoongemaakt. Le Mans op half uur rijden en natuurgebied op fietsafstand. Voor korte periode zeker genoeg te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Babette16-08-2016

Prachtige camping

Wij stonden hier een nacht op doorreis. Een zeer mooie, ruim opgezette en rustige camping met door heggen gescheiden plaatsen. Sommige plaatsen liggen aan het riviertje met flinke vissen. Aardige ontvangst en zeer goedkoop. Ook een mooie camping voor langer verblijf. Er is een groot speelveld, een groot uitlaatveld voor honden en een mooi centraal gebouw waarin zich zowel het sanitair als een recreatieruimte met tafelvoetbaltafel en gratis wifi bevonden. Je kan daar ook drinken bestellen. Er is geen restaurant, maar wij konden meedoen met de barbecue die op zaterdag werd georganiseerd, voor 6 euro 2 worstjes met patat. Simpel, maar prima. Bij de receptie kon je brood bestellen voor de volgende ochtend, dat kon je dan om 8 uur ophalen. Bij de ingang stond aangegeven dat caravans boven de 5 meter niet op de camping mogen. Waarom niet is ons een raadsel, want de plekken waren groot genoeg. Onze caravan van 4,95 meter (zonder dissel) mocht er gewoon op, maar houdt hier dus rekening mee!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Irma11-08-2016

Verrassend mooie camping!

Op doorreis kwamen we bij deze camping terecht die vlak bij de snelweg ligt. Het is een erg mooie camping met ruime plaatsen (sommige pal aan de Sarthe). De beheerster ontving ons allervriendelijkst. Sanitair is keurig netjes, en in de ontspanningsruimte is gratis wifi. Er is zelfs een hondenspeelveld. Voor de volgende ochtend kun je broodjes bestellen, dan moet je alleen niet te vroeg willen vertrekken want ze zijn er pas om 9 uur. In de Sarthe kun je 's avonds de otters zien zwemmen, heel grappig. Dit is een camping die zeker het bezoeken waard is. In de omgeving gegeten bij een bijzonder reastuarant 'Le Carrefour'. Voor 2 personen, caravan met electriciteit en hond betaalden wij slechts 14,11.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10PSD04-10-2015

Magnifique

Twee keer hier gestaan in september. Fantastische ontvangst door bijzonder vriendelijke madame. Heerlijk rustig en mooi gelegen. Bakkertje en supermarkt op loopafstand. Sanitair gebouw is geweldig en schoon. Verrassend mooie omgeving. Wij komen hier zeker terug !!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 8D. Bloemen03-09-2015

Fantastische doorgangscamping

Ook dit jaar weer overnacht op camping Val de Sarthe. Doen we al een aantal jaren, en ook dit jaar was het weer als vanouds. Spotgoedkoop, heerlijk rustig, grote plekken, prima sanitair, vriendelijke ontvangst, en ideaal op loopafstand van de Super-U en het plaatsje zelf. Grote klasse.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Bob Kusters11-07-2015

Absoluut een aanrader

Dit jaar zijn we er voor de tweede keer. Nu voor een paar nachten. Grote plekken, altijd een waterpunt en elektriciteitpaal in de buurt. Vriendelijk personeel, Franstalig en nederlandstalig. Buurtsuper op 500 meter afstand en op 2 km een super u waar ook getankt kan worden. Deze camping is zeker een aanrader v99r als ke o0 doorreis bent of voor een paar nachten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. €13,70 per nacht voor 2 personen, caravan, elektra en een warme douche. Wij komen nog eens terug

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 7ajoffers16-11-2014

Prima, betaalbaar

Leuke camping voor als je op doorreis bent. Leuke omgeving. Groot speelveld voor de kinderen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8D. Bloemen17-08-2014

Wederom fijn verblijf

We gebruiken deze camping meestal als doorgangscamping op de heenreis. Altijd weer "thuiskomen". Heerlijk rustig, mooie plekken, prima sanitair, pal naast Beaumont (lekker wandelen), Super-U op loopafstand incl. benzine, zwembad op loopafstand en dat voor een erg lage prijs. Zijn we nog nergens tegengekomen. Ook dit jaar weer super. Heerlijk om bij te komen na een autoreis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

0 tips over Camping Val de Sarthe

1 vraag over Camping Val de Sarthe

• Bosch, 10-06-2018

Receptie

Welke tijden is de receptie aanwezig

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig