Camping Les Paludiers

Camping Les Paludiers
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Les Paludiers voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings
D-reizen
D-reizen

12 reviews over Camping Les Paludiers in het Nederlands

Heerlijk dichtbij strand, top!

Ina
16-8-2013

Wij verbleven in en prachtige ruime mobiel Home met alles drop en dran. De omgeving is ook de moeite waard. Leuke stadjes en de zoutwinninggebieden zijn interessant. Maar bovenal het strand vlakbij en de hond mag gewoon mee op strand. Top!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Voor ons niet weer

Wenda
2-9-2011

Overnacht op deze camping. Zouden 2 nachten blijven..Maar naar 1 nacht al weggegaan. Sanitair is niet echt schoon. Bijna alleen Fransen en Engelsen. De camping ligt op 200 meter van zee en 600 meter van Batz sur Mer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Paludiers in Batz sur Mer (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Paludiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.