Camping Les Paludiers

Camping Les Paludiers
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Les Paludiers voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings
D-reizen
D-reizen

1 review over Camping Les Paludiers in het Nederlands

Top locatie, vies sanitair.

Anja Bouwman
19-8-2015

Zoals ook een aantal andere Flower campings gelegen op een top locatie. En helaas ook zoals alle tot nu toe bezochte Flower campings zeer belabberd sanitair en nog belabberder schoongemaakt.Gewoon vies dus. Ook de camping zelf is niet netjes. Zeer krappe staanplaats. Hond mag in tegenstelling tot eerdere berichten dus vrijwel nergens op het prachtige strand. Veel Franse -vaste- verblijvers, verder weinig tot geen Nederlanders.

Gereisd Anders in augustus 2015

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Paludiers in Batz sur Mer (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Paludiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.