Camping Les Paludiers

6.4Voldoende

Frankrijk, Pays de la Loire, Batz sur Mer (Loire Atlantique)

6.4Voldoende

Meer campinginfo

20 reviews over Camping Les Paludiers

• 2017
    8Chaan30-07-2017

Strandcamping op Bretons schiereiland wind en zeee

Als je van ruige zee houdt en van bodyboarden, zeilen, surfen zit je op deze camping goed. De wind jakkert je om de oren en de omgeving is afwisselend, mooi en heel Bretons. Je kan er ook prima fietsen van dorp naar dorp en midden in zoutwin gebied (mooi museum in stadje) De camping is recht toe recht aan strand camping. Kinderen crossen in badpak op hun fietsen en vinden het zwembad fijn (als ze uitgespeeld zijn op het strand en in de zee). Wij zaten in een tent op palen met douche en toilet, erg fijn. Aardig team, vriendelijk en ook Engels sprekend. Animatie voor kinderen is in het Frans, maar met handen en voeten kom je er wel uit. Restaurantje is meer een snackbar/cafetaria met prima burgers en pizza's- ook om mee te nemen. Aardige lui allemaal. Het weer is wat wispelturig, veel zon, maar dan toch ineens een plensbui, en dan Weer strakblauw.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Eva30-07-2017

Leuke rustige camping

Een leuke rustige camping waar met een prachtige ligging op 100m van zee. Leuke plaatsjes in de buurt met prachtige stranden, zoals La Baule, Le Croisic en iets verder rijden over de brug naar Pornic. Maar, als het weer slecht is.... dan is er niet veel te beleven. En het weer is er wisselvallig, je zit immers in Bretagne. Weinig Nederlanders op de camping, over het algemeen Fransen. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Prima restaurant op de camping waar je lekkere pizza's kan eten. 2 Zwembaden, het buitenbad is erg rustig en het water is koud maar wel heerlijk als het warm is. Het binnenbad is erg druk en regelmatig moest iedereen eruit omdat het water niet goed was... in de buurt is het Ocearium waar je veel te veel geld betaald, is niet de moeite waard.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• Oude reviews

5Kate14-08-2016

Krappe plekken, vies sanitair, strand erg mooi!

Wat was goed?: strand is prachtig en heel dichtbij, personeel heel vriendelijk en goed Engels, cocktails heerlijk, zwembad redelijk. Wat was slecht?: toiletten waren de slechtse die ik ooit op een camping heb gezien en ik kampeer mijn hele leven (ben 39) en ben ook naar verschillende landen geweest! Ze gaan volgens mij alleen met een hoogdrukspuit overheen en dan zijn ze klaar. De vloeren blijven de hele dag nat en je weet niet of je in plas of water loopt! Douches ruiken ook naar de toiletten en er is zelfs een poster in de douches om gasten te vragen daar niet te plassen! 1 toiletgebouw is erg gedateerd. De meeste plekken erg krap en niet recht, niet leuk met de tent want je zit tussen de stacaravans. Geen speelveld voor kinderen in het midden van de camping, alleen bij de ingang. Als je ver weg zit met jonge kinderen is het niet makkelijk voor ze om vriendjes te maken.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 6Erik320221-03-2015

Redelijk, maar niet nog een keer

Wij hadden een kampeerplek. Onverzorgde plek, redelijk wat onkruid en stenen. Kan toch niet mogelijk zijn om dat eens te maaien en steenvrij te maken. Toiletgebouw werd niet al te vaak schoongemaakt en volgens mij ook wel eens overgeslagen. Als wij er wat van zeiden bij de receptie reageerden ze alsof ze water zagen branden. Daarna werd er wel schoongemaakt. Zwembad wel netjes. Batz sur Mer en stadjes er omheen wel leuk. Mooi gebied.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Wenda02-09-2011

Voor ons niet weer

Overnacht op deze camping. Zouden 2 nachten blijven..Maar naar 1 nacht al weggegaan. Sanitair is niet echt schoon. Bijna alleen Fransen en Engelsen. De camping ligt op 200 meter van zee en 600 meter van Batz sur Mer.

• 5Staat v/h sanitair

1 tip over Camping Les Paludiers

• fam. geurts , 21-08-2014

Beklim de kerktoren van batz zur mer. Restaurant aan het verder op gelegen strand (loopafstand) is goed.

1 vraag over Camping Les Paludiers

• Coby van de Poll, 13-01-2015

mobilhome

Zit er een tv in de mobilhomes.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan